lieke said:hehe, check out mafia
uhuh, het spel is begonnen, het is op het moment bezig.Lilith said:Is er iets nieuws???
Ik heb gestemdlieke said:uhuh, het spel is begonnen, het is op het moment bezig.
De moordenaars hebben geprobeerd Chelsea/IOWW te vermoorden, maar de Angel heeft haar gered. nu is het grote stemmen begonnen
Gwen said:Ik heb gestemd
*lol* Je hebt voor dezelfde gestemd als ik, he?Lilith said:Ditto....
Gwen said:*lol* Je hebt voor dezelfde gestemd als ik, he?
lieke said:phiew, dat ging foooooooouuuuuuuuuuttttt
hopelijk gaat het nu wat beter
ach ja, er zijn altijd mensen die zoiets persoonlijk opvatten, terwijl het gewoon een spel is, ik bedoel, ik ben ook opgehangen, maar het was nog steeds leuk het gaat om het spel en om te winnen, niet om populariteitLilith said:ik denk het wel hoor...
lieke said:ach ja, er zijn altijd mensen die zoiets persoonlijk opvatten, terwijl het gewoon een spel is, ik bedoel, ik ben ook opgehangen, maar het was nog steeds leuk het gaat om het spel en om te winnen, niet om populariteit
we zien wel wat er van komtLilith said:Ja... *lol*
lieke said:we zien wel wat er van komt
k moet gaan, zie je vandaag nog wel denk ik
*zwaait* ajuu
lieke said:phiew, dat ging foooooooouuuuuuuuuuttttt
hopelijk gaat het nu wat beter
Gwen said:Jaa... Idd
Maar ik denk dat het nu wel goed komt! Tis maar een spel
ilse said:ik had geen flauw idee wie het was.. dus heb ik ook maar dezelfde als jullie gedaan.. nou maar hopen dat hij het ook echt was
Idd...Lilith said:ja... Anders wordt een van onze mede-onschuldigen opgehangen... Dat zou niet zo mooi zijn...
Gwen said:Idd...
Achja, tis een spel, we zien wel! LA had zelfs op mij gestemd
Lilith said:Ja... *lol* Spelletjes kunnen zo fantastisch zijn...
Over spelletjes gesproken: Er zijn al 7 Willianites lid bij Millsberry.com... Misschien dat jij daar ook mee aan zou willen doen?? *lol*