Dutch

Status
Not open for further replies.
Lilith said:
Ze zijn zeker wel wat!! Zo bedoelde ik het niet!! ECHT NIET!!!!!! Maarja, ik ben gewoon trots op mezelf... :p
zal ik eens wat zeggen... ik heb op het technasium gezeten!! :D dat is hetzelfde niveau als gymnasium met meet technische dingen....

ilse said:
zal ik eens wat zeggen... ik heb op het technasium gezeten!! :D dat is hetzelfde niveau als gymnasium met meet technische dingen....

ARGH!!!! Nou mag je hier vvast komen van mn vader, hij's n echte techneut... *lol*

Maar das wel coo hoor... ;)

Lilith said:
ARGH!!!! Nou mag je hier vvast komen van mn vader, hij's n echte techneut... *lol*

Maar das wel coo hoor... ;)
das fijn:D :D maar zoals je vast hebt kunnen lezen ga ik :(

ilse said:
nou dat wist ik nog niet...je begon gelijk met iets anders :p
met mij gaat het heel goed!! :D

Ja das waar... maar daaruit kun je toch gelijk afleiden dat het goed gaat... :D Maar ik ben wel blij dat het ook goed met jou gaat :)

En wat ik je verteld heb... Ofja, jij geraden hebt... Whatever *lol*... Alleen met DUTCHIES over praten...

Lilith said:
Ja das waar... maar daaruit kun je toch gelijk afleiden dat het goed gaat... :D Maar ik ben wel blij dat het ook goed met jou gaat :)

En wat ik je verteld heb... Ofja, jij geraden hebt... Whatever *lol*... Alleen met DUTCHIES over praten...
ja tuurlijk! alleen als ze dit lezen en nieuwsgierig worden :p :D

Status
Not open for further replies.
Back