ILSE
New member
Lilith said:Hehehe... KRIJG JE MET GYMPIES!! *lol* Sorry, dat moest ik gewoon ff zeggen
pfft.. alsof HAVO'ers niks zijn
Lilith said:Hehehe... KRIJG JE MET GYMPIES!! *lol* Sorry, dat moest ik gewoon ff zeggen
ilse said:pfft.. alsof HAVO'ers niks zijn
zal ik eens wat zeggen... ik heb op het technasium gezeten!! dat is hetzelfde niveau als gymnasium met meet technische dingen....Lilith said:Ze zijn zeker wel wat!! Zo bedoelde ik het niet!! ECHT NIET!!!!!! Maarja, ik ben gewoon trots op mezelf...
ilse said:zal ik eens wat zeggen... ik heb op het technasium gezeten!! dat is hetzelfde niveau als gymnasium met meet technische dingen....
ilse said:maar ik ga hiervandoor!!
doeidoei!!!!HVJ!!!!WJNMK!!
das fijn maar zoals je vast hebt kunnen lezen ga ikLilith said:ARGH!!!! Nou mag je hier vvast komen van mn vader, hij's n echte techneut... *lol*
Maar das wel coo hoor...
ilse said:das fijn maar zoals je vast hebt kunnen lezen ga ik
zoo.. hoe gaat het???Lilith said:HEYHEY!!!!!!!
ilse said:zoo.. hoe gaat het???
nou dat wist ik nog niet...je begon gelijk met iets andersLilith said:Goed hoor... en dat wist je al.. *lol* jij??
ilse said:nou dat wist ik nog niet...je begon gelijk met iets anders
met mij gaat het heel goed!!
ja tuurlijk! alleen als ze dit lezen en nieuwsgierig wordenLilith said:Ja das waar... maar daaruit kun je toch gelijk afleiden dat het goed gaat... Maar ik ben wel blij dat het ook goed met jou gaat
En wat ik je verteld heb... Ofja, jij geraden hebt... Whatever *lol*... Alleen met DUTCHIES over praten...
ilse said:ja tuurlijk! alleen als ze dit lezen en nieuwsgierig worden
ja want dutchies zijn superLilith said:Alleen Dutchies kunnen dat en hun mogen het weten...
ilse said:ja want dutchies zijn super
haha dan wordt iedereen jaloers dat zij geen dutchies zijnLilith said:Das zeker waar.. Als ik nog ruimte in mn siggy heb,zet k t er ff bij...
ilse said:haha dan wordt iedereen jaloers dat zij geen dutchies zijn