Dutch

Status
Not open for further replies.
Een poosje terug
Schreef ik een berichtje heel vlug
Maar door het toen nog mooie weer
Antwoordden we niet meer
En Lieke heeft het druk met school
En ook voor Puzzeltje is het te dol
Nog een weekje, en dan is het voorbij
Dan hebben de meeste scholen eindelijk vrij :D

goedendag mijn beste vrienden:)
mijn meeste school opdrachten zijn af (2 informatica, 4 CKV en 1 geschiedenis) dus ik heb weer wat tijd deze week
morgen EOJD, ik heb er echt heel erg zin in, voor de rest ben ik (opnieuw) begonnen met de silmarillion, met dit keer het plan om het uit te lezen.... tegelijk begonnen aan C.S. Lewis's Brieven uit de hel, en aan een informatief boek over Leonardo Da Vinci :rolleyes: (tijd voor hobby hoor...)

maar deze keer geen gedicht, ik ben echt al mijn fantasie kwijt (dat zit dus in mijn opdrachten :p)

PL, wat een superleuke banner van GG, echt heel leuk!!

zie jullie :D

Ik heb heel veel GG plaatjes en ook eentje met Elrond en die is zo superkomisch. gewoon die twee koppen bij elkaar :D
Trouwens, ik leer steeds meer technieken met Photoshop en het is potverdikke zo verslavend.
Yaviel gaat op mijn site het tweede hoofdstuk van de Sil posten. De eerste is nu volledig eropgezet door mij. We doen het om en om.

Peter lover said:
Ik heb heel veel GG plaatjes en ook eentje met Elrond en die is zo superkomisch. gewoon die twee koppen bij elkaar
Trouwens, ik leer steeds meer technieken met Photoshop en het is potverdikke zo verslavend.
Yaviel gaat op mijn site het tweede hoofdstuk van de Sil posten. De eerste is nu volledig eropgezet door mij. We doen het om en om.
Elrond en GG zijn gewoon de beste;) (hoewel Elrond natuurlijk beter is :p)
het is opzich wel leuk om de sil op jouw site te lezen, alleen lees ik hem gewoon in het nederlands en ga daarna naar de discussie kijken, in het nederlands vind ik hem soms al best moeilijk te volgen, laat staan in het engels :rolleyes:

ik ben op het moment mijn ouders aan het overhalen om ook een versie van photoshop te kopen, het lijkt me heel erg leuk om te leren, en al helemaal handig voor school, en voor als ik later een computer opleiding / kunstmatige intellegentie opleiding wil gaan doen, dan kan ik ook banners maken / plaatjes bewerken voor op schoolopdrachten... maar voor nu hou ik het nog even bij het aan mensen vragen, aangezien ik niet verder kom dan een paar afbeeldingen bij elkaar zetten op een neutrale achtergrond ;)

Hééééél toevallig, vind ik GG beter :D Hoe zou dát nou toch komen :rolleyes:
Ik raad je echt aan om de Sil eerst in het nederlands te lezen. Het is ontzettend ingewikkeld op bepaalde momenten, maar het boek is vreselijk mooi. Persoonlijk vind ik het nog mooier dan LOTR.
Photoshop is zooo vreselijk leuk! Als je het van je ouders zal krijgen, dan ga ik je uitleggen hoe je het moet gebruiken. Photoshop is best ingewikkeld, maar de uitleg is nog ingewikkelder dan het programma zelf. Maar als je het eenmaal doorhebt, is het een makkie.

Peter lover said:
Hééééél toevallig, vind ik GG beter :D Hoe zou dát nou toch komen :rolleyes:
Ik raad je echt aan om de Sil eerst in het nederlands te lezen. Het is ontzettend ingewikkeld op bepaalde momenten, maar het boek is vreselijk mooi. Persoonlijk vind ik het nog mooier dan LOTR.
Photoshop is zooo vreselijk leuk! Als je het van je ouders zal krijgen, dan ga ik je uitleggen hoe je het moet gebruiken. Photoshop is best ingewikkeld, maar de uitleg is nog ingewikkelder dan het programma zelf. Maar als je het eenmaal doorhebt, is het een makkie.
ja, de handleiding is echt vaag! daar snapte ik helemaal niets van, ik heb een keer op de laptop van mijn zus wat erop gedaan, en ik kreeg er dit uit:
click
tsja :rolleyes:

Maar PL, weet jij wat de nieuwste versie van photoshop is?

Ik heb photoshop 9 CS2 en dat was al zo'n beetje de nieuwste. (ik kocht het in february dit jaar) Ik denk dat dat wel zo'n beetje de nieuwste is.
Heb jij dat gemaakt??? Dat is geen slecht begin.

Peter lover said:
Ik heb photoshop 9 CS2 en dat was al zo'n beetje de nieuwste. (ik kocht het in february dit jaar) Ik denk dat dat wel zo'n beetje de nieuwste is.
Heb jij dat gemaakt??? Dat is geen slecht begin.
ok, als ik er dan toch eentje koop, dan ook maar gelijk de goede versie ;)

ja, die heb ik gemaakt. voor mijn eigen LWW site (informatica, een schoolopdracht dus, had een 9,7 :p :D ) maar jammergenoeg is de site nooit online gekomen, hij kon namelijk niet geopend worden in internet explorer, alleen in firefox, ik kon de fout niet vinden, mijn leraar niet en een paar andere computernerds ook niet, dus heb ik hem niet online gezet.

Denk jij dat je een keer tijd hebt om voor mij een Elrond banner te maken? dan gaan we het GG vs Elrond gevecht aan in bannervorm :p

Ik wil met heel groot plezier een Eirond (ehm...Elrond) banner voor je maken :D
Maar Gil Galad is toch de beste :p
Ik ben aan het studeren voor webdesigner en het lijkt me enig om zelf websites te maken.
Die banner die jij maakte, was erg mooi hoor. Had je verschillende plaatjes in de banner gedaan? Ik heb met mijn fantastische geweldige Gil Galad (hoe klonk dat?) verschillende tools gebruikt.

Peter lover said:
Ik wil met heel groot plezier een Eirond (ehm...Elrond) banner voor je maken
Maar Gil Galad is toch de beste
Ik ben aan het studeren voor webdesigner en het lijkt me enig om zelf websites te maken.
Die banner die jij maakte, was erg mooi hoor. Had je verschillende plaatjes in de banner gedaan? Ik heb met mijn fantastische geweldige Gil Galad (hoe klonk dat?) verschillende tools gebruikt.
super, harstikke bedankt, ik ben echt benieuwd :D

wat leuk zeg! wat voor programma gebruik je om websites te maken? ikzelf heb eerst een site gemaakt met HTML-kit, in de 5e (volgend jaar dus) gaan we werken met JAVA

ja, ik had alle plaatjes uitgeknipt (met volgens mij magic erasor ofzo de achtergronden verwijderd, ze daarna uitgeknipt ook met een achtergrond verwijderaar) en ze daarna op de sneeuwvlok-achtergrond geplakt. ik vond dat al heel moeilijk, dus ik vrees de rest van photoshop :p en ik had ook iets heel stoms gedaan, ik dacht eindelijk dat ik klaar was, had ik per ongeluk "chronicels" geschreven i.p.v. "Chronicles" :eek: dat viel gelukkig mee....

en fantastische geweldige Gil Galad klonk heel goed, het nadeel is dat het niet waar is, het moet zijn: fantastische geweldige Elrond :D

Hahahahahaha! Wacht maar boefje! Wacht maar....Gil Galad neemt wraak :p
Weet je wat ik altijd gebruik voor banners? De lasso tool en de erase tool.
Die heb ik allebei hier voor deze Gil-Galad banner ook gebruikt. Lieve hemel....ik ben Gil Galad verslaafd geloof ik :eek: :D

Voor websites te maken, gebruik ik dreamweaver mx en van easy Computing studio webdesign. Dat is een hele goeie en kost nauwelijks geld! Die was door de consumentenbond ook als beste alternatief uitgeroepen.

Met photoshop, ga ik je begeleiden! Ik weet zeker dat jij het heel erg goed zal kunnen. dan gaan we Elrond en Gil Galad banners maken :D

Peter lover said:
Hahahahahaha! Wacht maar boefje! Wacht maar....Gil Galad neemt wraak
Weet je wat ik altijd gebruik voor banners? De lasso tool en de erase tool.
Die heb ik allebei hier voor deze Gil-Galad banner ook gebruikt. Lieve hemel....ik ben Gil Galad verslaafd geloof ik
je meent het :p daar was ik nog niet achter ofzo, maar zolang jij niets zegt over mijn Elrond obsessie, zal ik jouw GG verslaving door de vingers zien....
Peter lover said:
Voor websites te maken, gebruik ik dreamweaver mx en van easy Computing studio webdesign. Dat is een hele goeie en kost nauwelijks geld! Die was door de consumentenbond ook als beste alternatief uitgeroepen.
Ok, kun je het al goed of ben je nog steeds aan het leren? bij wat voor opleiding doe je het? en is het leuk?
Peter lover said:
Met photoshop, ga ik je begeleiden! Ik weet zeker dat jij het heel erg goed zal kunnen. dan gaan we Elrond en Gil Galad banners maken
ok, dat is een deal, elke avond een half uurtje les :p volgens mij kan ik er nooit echt goed in worden omdat ik niet erg creatief ben, maar we kunnen het altijd proberen.

Ten eerste: Ik denk dat het je bijzonder goed gaat lukken, want die banner die je gemaakt had, was al goed.
Ten tweede: Photoshop bestaat vooral uit technieken. Ik kon er geen bal van, begin dit jaar. En nu kan ik alles maken. Als de plaatjes tenminste ook leuk zijn ;)
Ik doe die opleiding bij de NHA. Het is best leuk om te doen. Alles wordt uitgelegd. Zoals java script en html codes etc. En ik word gelijk aan het werk gezet.

Lieke, Ik wil je best helpen, als die rare Elrond maar een eindje achteruit stapt :p
Maar dan moet GG zeker ook een stapje achteruit?

Peter lover said:
Ten eerste: Ik denk dat het je bijzonder goed gaat lukken, want die banner die je gemaakt had, was al goed.
Ten tweede: Photoshop bestaat vooral uit technieken. Ik kon er geen bal van, begin dit jaar. En nu kan ik alles maken. Als de plaatjes tenminste ook leuk zijn
ik kan het in ieder geval proberen, en jij kunt inderdaad hele toffe banners maken, ik vind deze GG echt heel leuk, met al die verschillende plaatjes door elkaar (tsja, als het Elrond was geweest zou het natuurlijk fantastisch zijn, maar ja :rolleyes: )
Peter lover said:
Ik doe die opleiding bij de NHA. Het is best leuk om te doen. Alles wordt uitgelegd. Zoals java script en html codes etc. En ik word gelijk aan het werk gezet.
OK, wat leuk joh, het is wel mooi dat je er ook gelijk wat mee doet, dat onthoud echt veel beter ;)
Peter lover said:
Lieke, Ik wil je best helpen, als die rare Elrond maar een eindje achteruit stapt
Maar dan moet GG zeker ook een stapje achteruit?
1 stapje :eek: zeg maar gerust 100000 stappen :p Elrond is toch veel cooler....

Ik ga een Elrond banner voor je maken. Eentje die net zo cool is als mijn GG.
Wacht ff.....net zo cool????? Dat is onmogelijk. Niemand is zo cool als GG!
GG rocks, GG rules, GG ;)
Hoe laat ga je morgen naar de jongerendag Lieke? Ik hoorde dat het al uitverkocht was! dat is wel cool!

Als huiswerk van de NHA, moet ik al beginnen met een soort nep website om de opbouw te leren. En jij leert het al op school?? Wel gaaf joh!

NEE :eek: Elrond is veel toffer!!! *roept: ELROND ELROND ELROND ELROND* :p

ik ga al heel vroeg, om 7 uur van huis weg, zodat we aan goede kaarten kunnen komen :eek: er is namelijk iets fout gegaan bij de ronduit waardoor we per ongeluk tribunekaarten toegestuurd hebben gekregen i.p.v. veldkaarten, dus we moeten ze daar nog omwisselen.

ja, maar alleen bij informatica, en dat heb ik in mijn vrije deel gekozen, ondertussen ben ik wel bezig met een forum te maken, net zo eentje als deze, maar ik weet nog geen onderwerp, heb jij nog suggesties?
waar ga je je website over doen?

maar ik moet nu trouwens gaan slapen, ik spreek je weer ;)

Last edited:
Lieke, ik wens je morgen een héééééle fijne dag toe. Ik wéét zeker dat dat gaat lukken.
Ik weet nog niet waar ik mijn site over ga maken. Misschien een artistieke site met banners enz.
Gil-Galad en ik wensen je een heel erg goede nachtrust toe!

ooh... Lieke, ik hoop dat het je lukt!! ;)

Onderwerpen... Niet echt, mijn hoofd is nogal leeg de laatste tijd :(

eo jongerendag

heej
de eo jongerendag was echt vet cool!! :D
degene die er ook heen zijn geweest: hoe vonden jullie het?
ik vond het echt vet gaaf!
rebecca st. james en barlowgirl vond ik het gaafst!! :)

Status
Not open for further replies.
Back