Dutch

Status
Not open for further replies.
Peter lover said:
Lekker joh! Ik nam mijn Narnia boeken mee naar London afgelopen jaar. Hoe lang ga je naar spanje?

3 weken... Ik ga 11 juli weg...

Maar ik moet nu even eten, kom daarna wel weer terug :D

heej
sorry dat is het zo laat opmerk maar... we hebben er een nieuwe nederlander bij!! :D
welkom alsnog :p
het is erg interessant om te lezen wat jullie doen hoor ;)
ik heb nu een toetsweek....
dus ik ga er wat van bakken of het verpesten :rolleyes:

veel succes jullie allebei!! ik ben er gelukkig doorheen en gepromoveerd tot de 5e:D

wij krijgen vrijdag vakantie, ik ga zelf vanaf iets van 29 juni ofzo een weekje weg (tot 5 juli) met vriendinnen van me, daarna ga ik (vanaf 7 juli tot 2,5 weken later) weg met mijn ouders en zusje naar Italië:D ik ben nog nooit zover geweest in de grote vakantie (1x in Malta toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren ;) ) dus ik heb er echt zin in

Mijn zus gaat begin juli ook naar Italië. Ze gaat naar Pisa en die kanten op.
Ik moet nog wachten voor ikop vakantie ga :mad: , maar dat hou ik wel vol :D
Héél véél succes met de toetsenweek! FF volhouden en dan is het voorbij joh.

Dank jullie allebei!! :) Italie... Ben er zelf 1 keer geweest, in 2000... We hadden daar allemaal zilverkleurige stenen gevonden :D

Peter lover said:
Ik ben ook eens in Italië geweest. In 1995. Toen zag ik het Laco di majore of hoe je het ook schrijft.

Wij gaan altijd naar heel veel meren... En nooit naar zee... :D

Peter lover said:
Monaco is ook héél prachtig! Vooral bovenaan bij parc des jardins is het uitzicht prachtig. Dan zie je de zee en die bomen enz.

Ja... Achja er zijn zo veel dingen zo prachtig!! :D

Peter lover said:
Ik ben ook eens in Italië geweest. In 1995. Toen zag ik het Laco di majore of hoe je het ook schrijft.
volgens mij gaan wij daar in de buurt ;)

en bijna vakantie...............:eek: :D

Status
Not open for further replies.
Back