hehe ik ben nu toch vrijPuzzle_the_Donky said:Hé kletskouzen ga je toetsen leren, ik moest een uur lezen om jullie in te halen, bah!
*post om Puzzle te irriteren *
hehe ik ben nu toch vrijPuzzle_the_Donky said:Hé kletskouzen ga je toetsen leren, ik moest een uur lezen om jullie in te halen, bah!
hahaha seri? waarom? omdat er staat dat je van Peter houdt?Peter lover said:Yep! Mijn msn is mrstook@msn.com, maar ik ben niet meer zo vaak op msn.
Ik heb een hele tijd last gehad van mensen die dachten (lach niet, het klinkt raar, maar het is écht zo) dat ik William Moseley was. Ik geloof dat ik zelfs nog ergens een e-mail heb bewaard van iemand die dat ook dacht.
Van januari tot en met april, heb ik msn echt af moeten sluiten.
Puzzle_the_Donky said:Wie zijn laurarozing@gmail.com en caai_v@hotmail.com? Zitten zij op dit forum.
Laura zou Lilau wel kunnen zijn, maar caai_v? Ben jij die laatste Lieke?
Jullie zijn al vrij. Dat is gemeen, ik moet nog drie dagen. Ik krijg nog een Frans examen en een Bio-Practicum, allebij niet erg leuke dingen.
Nu ja in iedergeval, prettige zomervakantie alvast.
*heeft leedvermaak* hahahaPuzzle_the_Donky said:Wie zijn laurarozing@gmail.com en caai_v@hotmail.com? Zitten zij op dit forum.
Laura zou Lilau wel kunnen zijn, maar caai_v? Ben jij die laatste Lieke?
Jullie zijn al vrij. Dat is gemeen, ik moet nog drie dagen. Ik krijg nog een Frans examen en een Bio-Practicum, allebij niet erg leuke dingen.
Nu ja in iedergeval, prettige zomervakantie alvast.
die zijn echt helemaal gestoord , waarom zou WM nou een mail adres hebben MRS (!! ) took..... mijn advies, raak nooit geobserdeerd door een acteur, zometeen staat je mailtje op een of ander forumPeter lover said:Hier is het:
From: "karla paola cosio lopez" <paola_risitosdeoro@hotmail.com>
To: mrstook@msn.com
Subject: hello
Date: Sun, 05 Feb 2006 01:21:40 +0000
>hi
>
>just a question you are william moseley?
>you are not an impostor?
>
>Karla Paola
>
>_________________________________________________________________
>T1msn Fotos: Todo lo que quieres saber sobre fotografía digital
>http://search.t1msn.com.mx/
Ik wist dat ik het nog bewaard had. En zo kreeg ik er velen. Gelukkig nu al een poosje niet meer sinds ik msn afgesloten had. Nu ben ik weer op msn en heb er weinig last van dat ze me toevoegen omdat ze denken dat ik WM ben.
Peter lover said:Dat is erg goed gezegd, Lieke. Ik heb ook nooit kunnen snappen dat ze dachten dat mrstook nou een man kon zijn. En ze konden mijn openbare profiel zien. Nou ja, het is en blijft een giller natuurlijk
hehe, inderdaad alleen je kon er je msn niet meer door gebruiken natuurlijk maar de lol is het waard naderhandPeter lover said:Dat is erg goed gezegd, Lieke. Ik heb ook nooit kunnen snappen dat ze dachten dat mrstook nou een man kon zijn. En ze konden mijn openbare profiel zien. Nou ja, het is en blijft een giller natuurlijk
Peter lover said:Ja, ik kon echt een hele poos msn niet gebruiken, maar mijn familie lag in een deuk! Mijn goede vriendin zei steeds: Ha William! Hoe is ie?
Ilse, pas maar op dat ze jou straks niet gaan opzoeken
Peter lover said:Maar ik weet nog steeds niet hoe ze aan mijn e-mail kwamen. Ineens allemaal van die spaanstalige meisjes.
ilse said:daar ben ik niet bang voor hoor
niemand heeft dezelfde email als mij en niemand heeft zon simpele
Gwen said:@ PL: Lachen dat mailtje.. Werkelijk
@ Lilith: Hoooiiiii!!! Hoest?