Dutch

Status
Not open for further replies.
lieke said:
ik ook pas officieel 10 julie :) maar nu al onofficieel :D

oke, ik ook :p
maar er zijn ook mensen die al eerder vakantie krijgen..
maar ik hoef nu ook niet meer naar school alleen mn rap ophalen :)

De vakanties voor de hogere scholen startten hier afgelopen week en de vakanties voor de basisscholen starten morgen of ovemorgen al. Sommige scholen zijn vrijdag vrij. Meesatl zijn wij de laatste regio die vrij hebben en nu de eerste. Ik hoef me er niet druk om te maken, ik zit al jáááren niet meer op school :D :p

Tsjonge Lilau en ik me maar inhouden op msn. Ik dacht ik zal maar niet zeggen dat ik een 9,7 voor mijn scheikunde-toets heb gehaald; dat is zoooooo opschepperig. Ik dacht dat ik goed was :( :rolleyes:. Arme ik.

*rent (woedend) achter lieke aan, maar stoot zich drie keer tegen dezelfde steen en struikelt er de vierde en de vijfde keer overheen, en besluit vervolgens de woede op zijn eigen staart te koelen*

PL, waarom zei je niet eerder dat je William Moseley (Mosly, Mosely, wathever) was. En waarom heb je de Nederlandse vertaling niet ingesproken als je zo goed in Nederlands bent. Die Nederlandse stem is zoveel slechter dan de jouwe.

Hoe ze aan je Email kwamen? Dat ging zo:

Fish_and_Chips: Did you hear it already, there's a girl on this forum called Peter lover. Can you believe it. It must be William Mosely under cover, because no-one would expect that he would call himself Peter lover.
Shift_the_Monkey: Yes, now you say it, and her E-mail address is Mrstook@hotmail.com, that's a very good way to go under cover.
Fish_and_Chips: Let's tell it the Williamnites fan-club!!!

Everyone at the Williamnitesfanclub: Glory... We've found our beloved William.

Puzzle_the_Donky rolls his eyes and says: Tsjonge-jonge, ik wist niet dat dit een homo-forum was, en zeker niet dat het vol zat met lesbies; ik ben weg hier!

O ja en nog iets, ik ben vanaf vrijdag vrij, misschien onofficieel, maar daarna hoef ik tot aan het volgend schooljaar niet meer naar school. Officieel hoef ik vrijdag niet eens te komen, maar ik wil toch mijn cijfers wel weten :p .

Last edited:
Peter, je hebt het goed geraden!!! Ja, ik ben eigenlijk ook William en ik heb biesonder goet nederlants geleerd :D
Het moest natuurlijk niet teveel opvallen, anders had iedereen het door, maar helaas wist iedereen al gauw mijn dubbele ID. En gewoon door op zoek te gaan naar mijn e-mail adres :eek:

Zou degene die mrstook heet nu het e-mail adres van wmoseley.com hebben?

Ik ben ook blij dat Verdonk weggaat, maar ik baal dat het kabinet is gevallen!

2 December wordt ik 18 en nu kan ik (denk ik) net niet meestemmen.

Ik denk dat de Christen Unie ook wel teleurgesteld zal zijn (ze missen nu maar liefst één stem, die ze volgende zomer wél gehad zouden hebben).

Puzzle, jij gaat waarschijnlijk boffen. Als het zo doorgaat, dan moeten (nou ja, moeten) we stemmen in December en ik denk niet dat de stembus per 1 december open en dicht gaat :D Dus reken er maar op, dat je mee kan stemmen.

ik zit er op zich niet zo mee dat ik niet kan stemmen...
zolang de christen unie maar ver komt en rita verdonk weggaat ;)
ik vind dat ze daar iemand anders in de plaats moeten zetten.
is iemand hier het met me eens??

Peter lover said:
Puzzle, jij gaat waarschijnlijk boffen. Als het zo doorgaat, dan moeten (nou ja, moeten) we stemmen in December en ik denk niet dat de stembus per 1 december open en dicht gaat :D Dus reken er maar op, dat je mee kan stemmen.
Ik hoorde het ook, CDA en VVD willen het afmaken tot en met prinsjesdag, ergens in de twintig september... Ze willen een jaarbegroting maken...

Praktisch hebben ze daar toch helemaal niets aan, of moet een potentieel spoedig-komend links- of rechts kabinet, of een combinatie VVD-links (onwaarschijnlijk aangezien de oerrechtse Verdonk de tweede "man" is)....

Nu ja afijn of moet een potentieel nieuw kabinet zich houden aan de begroting van een vorig kabinet, dat lijkt me eerlijk gezegd de wereld op zijn kop...

Waarschijnlijk is het gewoon een verkiezingsstunt, kunnen ze laten zien wat voor moois ze allemaal wel niet van plan zijn, en dat is mooi voor de stemmenbinnenhaling. Om dezelfde reden wil de oppositie waarschijnlijk dat het demissionair kabinet Balkenende twee onmiddelijk (of in ieder geval zsm) ophoepelt.

En zo is heel het politieke circus in Nederland weer herrie aan het maken.

Een topattractie vond ik trouwens die clown van de LPF die alleen maar zat te zijken en dezelfde dingen te zeggen tegen SP-, GroenLinks- en PvdA-lieden.

Waarschijnlijk in de hoop in een hervormd kabinet deel te mogen uitmaken van Balkenende 2.

Nu ja het is grappig om te volgen, jammer dat JP zelf zo'n spelbreker is, laat ie het kabinet vallen!?!?! Ik had nog wel zo verlangd naar een avondje debatten-circus.

Tis allemaal voor de verkiezingen...

Maar ja ik heb mijn keus allang gemaakt, ik stem AVP,
Anti-Verdonk( en kontelikkersaanhang) Partij.

Dit is de opvolger van de ARP, de anti-revolutionaire partij.

Nu ja serieus nu, als er een partij is waarop ik kan stemmen en zeker weet dat er een wat soepeler asielbeleid komt dan zou ik ervoor kiezen. ChristenUnie lijkt wat plannen betreft geschikt, maar ze zijn maar zo klein. Nu groeien ze er natuurlijk niet op, als we daarom niet op ze gaan stemmen...

Nu ja na die prinsjesdag duurt het ongeveer 3 maanden voor de verkiezingscampagne en de verkiezingsvoorbereidingen totdat de stemmingen beginnen. Krijgen we als kerstcadeau verkiezingen; wij even blij!!!

Ik tenminste...

Wel een circus overigens, gaan de partijen 3 maanden lang campagne voeren, en zit Nederland dus drie maanden zonder regering. Gelukkig is er echter wel al een begroting, kunnen de apen het even over, die hebben zo'n helder en ruimdenkend verstand en het zijn bovendien geen bedriegers...

André Rouvoet kan ze trouwens wel helpen, maar de SGP niet, die heeft het te druk met het redden van haar subsidies, sterke partij hoor :rolleyes:!

Jaja... je hoort het Peter weet het Beter.

Wist je trouwens dat mijn tweede initiaal R. is en dat mijn achternaam de Vries was.

Jaja... Ik ben zelf ook een herrieschopper, maar ik ben te lui om voor mijn standpunten uit te komen als ik niet genoeg aanhang heb...

En jah Verdonk wil ik ook niet meer, laat haar maar de clown uithangen in het parlement, daar zit ze veilig, want daar kan ze genegeerd worden...

Overigens hoop ik dat dat Nazi-kapsel van een Geert Wilders ook niet ver komt...

O ja... hij is dan geen Nazi, maar zijn haar is blond en het ziet er werkelijk waar écht niet uit. Hij heeft trouwens wél iets wat verdacht dichtbij racisme komt, maar daar is waarschijnlijk (meer dan) 75% van Nederland het niet mee eens.

Ook hoop ik dat de brokkenpartij LPF nul zetels is en blijft en dat meneer Nawijn, de blab die denkt dat ie het allemaal zonder het imago van onze Pim kan...

Nu ja, ik Peter R. de Vries ben misdaadverslaggever, maar ik ben ook goed in het analyseren van parlementsfalen en kabinetsonzin, in beide gevallen heb ik altijd gelijk.

***Ps. denk je dat ze me nu gaan aanklagen wegens blaam?***

Last edited:
Idd, het kabinet is gevallen! :D
Tja en ik kan nog (net) niet stemmen... Als GroenLinks nou 'ns aan de macht kwam dan zouden we vanaf 16 kiesrecht hebben ;)

Peter Puzzle, ik ben het volledig met je eens. Al dat stomme gedoe in het kabinet. Ik had een hele grote hekel aan verstonk, eh, verdonk.
En jouw partij meneer peter puzzle de vries? Wat gaat die brengen?
Ik weet nu écht niet wie ik ga stemmen. Ik had 4 jaar geleden op balkenende gestemd. Zowel 1 als 2, maar dat was gewoon niet wat ik had verwacht.
Eigenlijk had ik meer van Jan Marijnissen verwacht (toendertijd) maar dat viel behoorlijk tegen. Ik vind het wel erg goed dat D66 van leer trok. Die Lousewies en Pechtold, hebben wel verandering gebracht.
Ik heb nog sowieso een paar maanden de tijd om na te denken op wie ik ga stemmen. De CU vond ik beter vóór Andre Rouvoet om eerlijk te zijn.
Toen kwamen ze behoorlijk op, in de tijd van Fortuyn met de LPF, maar dat was helaas helemaal weggeduwt vanwege Pim.
Geert Wilders vind ik dus écht helemaal niks. Dat vind ik zo'n griezel :eek:
Hij zal nooit die uitstraling hebben die Pim had. Dus zoveel mensen zal ie niet trekken (hoop ik) en de Anti-Rita partij trekt me wel. Wanneer richt je die op?

Ik zal eens serieus de partijen onder de loep nemen. Ben toch benieuwd wat de SP gaat doen en de PVDA.

Peter lover said:
Peter Puzzle,

Ben je zn fantastische bijnaam vergeten??????? :eek: Ik weet hem nog wel...

Iedereen nog een geheugensteuntje: Het was RdB, oftewel Rabadash de belachelijke... :D

Correctie: RdB betekent: Rudolf de Beresterke

PL: Ben je nu voor SP en vroeger niet of was je vroeger voor SP en heeft Marijntje je teleurgesteld, zodat je nu niet meer voor SP bent :confused: ?
Voor CU was ik nog niet echt into politics. Wat erin resulteert dat ik tot nu toe Rouvoet voor de Christelijke partijen de beste vind; Meneer eigenlijk-steunt-onze-achterban-het-niet-maar-ik-ben-niet-zo-tegen van de AVP Anti-Vrouwen Partij vind ik ook niet echt toppie.
En Balkenende plus aanhang mag wel wat kilo's aankomen (ik vind hem iets te licht ;) ).
Dan vind ik de sociale partijen ook wel aantrekkelijk alleen Bos vind ik een engerd. Alle vrouwen vielen toendertijd meteen op hem (misschien ben ik jaloers), zelfs mijn moeder vond hem een charismatisch leuke gozer...

O ja en voor ik de AVP opricht ga ik eerst studeren en dat duurt nog ruim 5 jaar. Misschien lijd ik het kabinet ná het volgende kabinet wel...

Maar niet met AVP, tegen die tijd heeft Verdonk allang een Burn-Out omdat ze het premierschap niet heeft kunnen bereiken.

Puzzle_the_Donky said:
Correctie: RdB betekent: Rudolf de Beresterke

Ja niks... Rabadash de Belachelijke. Punt. :D

Echt ongelofelijk!!! Eerst Engeland er uit... En dan Brazilie!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek: Ik zit nu echt nog steeds zo: :eek: :eek:

Lilith said:
Ja niks... Rabadash de Belachelijke. Punt. :D

Echt ongelofelijk!!! Eerst Engeland er uit... En dan Brazilie!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek: Ik zit nu echt nog steeds zo: :eek: :eek:

Jaa... Je hebt gelijk! Dat had ik ook niet verwacht. En ik heb zelfs 10x die penalties van de Engelsen gezien, terwijl ik never voetbal kijk. Moet je nagaan... Het voetbal wordt je gwoon opgedrongen!

Status
Not open for further replies.
Back