Dutch

Status
Not open for further replies.
Gwen said:
Jaa... Je hebt gelijk! Dat had ik ook niet verwacht. En ik heb zelfs 10x die penalties van de Engelsen gezien, terwijl ik never voetbal kijk. Moet je nagaan... Het voetbal wordt je gwoon opgedrongen!

ja klopt.. Ik kijk normaal gesproken ook nooit voetbal... Maar nu met het WK... Mijn ouders werden er echt gek van!! :D

Lilith said:
Ja niks... Rabadash de Belachelijke. Punt. :D

Echt ongelofelijk!!! Eerst Engeland er uit... En dan Brazilie!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek: Ik zit nu echt nog steeds zo: :eek:
Wel allemachtig, jij brutale aap...

Tis inderdaad niet te geloven: Italië is door, Duitsland is door, de tweede wereldoorlog herleeft, straks staan de as-mogendheden aan de top, het WK wacht een sombere toekomst, maar wie weet zal ooit op een dag D-day zich herhalen; hopelijk.

En Zwitserland is er ook uit :( !

Puzzle_the_Donky said:
Wel allemachtig, jij brutale aap...

Tis inderdaad niet te geloven: Italië is door, Duitsland is door, de tweede wereldoorlog herleeft, straks staan de as-mogendheden aan de top, het WK wacht een sombere toekomst, maar wie weet zal ooit op een dag D-day zich herhalen; hopelijk.

En Zwitserland is er ook uit :( !

Ja Zwitserland wel al iets langer :p

Ik, brutale aap??? Ik ben geen aap!!! :D

:eek: Gaat ie gelijk kijken naar de 2e WO!!

Lilith said:
Ja Zwitserland wel al iets langer :p

Ik, brutale aap??? Ik ben geen aap!!! :D

:eek: Gaat ie gelijk kijken naar de 2e WO!!
Tuurlijk hè!!! Alle racistische Nederlanders sussen hun geweten door Duitsers continu de tweede wereld oorlog te verwijten, ik doe ook lekker een potje mee. Maar ja Maarten Luther was wel een toffe peer en Willem van Oranje was natuurlijk ook van oorsprong een Duitser.

Dus je zou ook als Duitsland wint om die reden alsnog kunnen zeggen:
"Oranje boven!!!"

Joepie, ik hoop dat Duitsland wint :D !!!

Puzzle_the_Donky said:
Tuurlijk hè!!! Alle racistische Nederlanders sussen hun geweten door Duitsers continu de tweede wereld oorlog te verwijten, ik doe ook lekker een potje mee. Maar ja Maarten Luther was wel een toffe peer en Willem van Oranje was natuurlijk ook van oorsprong een Duitser.

Dus je zou ook als Duitsland wint om die reden alsnog kunnen zeggen:
"Oranje boven!!!"

Joepie, ik hoop dat Duitsland wint :D !!!

Jij bent echt gek... Maar, t klopt wel... En Willempie is mn favo persoon in de geschiedenis... :D

Lilith said:
Jij bent echt gek... Maar, t klopt wel... En Willempie is mn favo persoon in de geschiedenis... :D
Dank je voor het compliment :D !!!

Lilith said:
Graag gezegd hoor... ;)

Trouwens... Wie gaat er allemaal naar het verkleed-feestje???? :D Ik wel...

Ik ga, ik ga!!!
Mijn kostuum en alles staat in m'n siggy :D
Ga jij ook?

Edit: Wacht ik zie het al in je siggy staan... Echt gaaf jouw outfit! Van Charmed he?

Gwen said:
Ik ga, ik ga!!!
Mijn kostuum en alles staat in m'n siggy :D
Ga jij ook?

Edit: Wacht ik zie het al in je siggy staan... Echt gaaf jouw outfit! Van Charmed he?

Ja ik wel... Mijn costuum staat ook in mn siggie... Maar jou spullen zijn wel echt kei cool hoor!! ;)

Edit: ja dies van Charmed ja... :D

Last edited:
Lilith said:
Ja ik wel... Mijn costuum staat ook in mn siggie... Maar jou spullen zijn wel echt kei cool hoor!! ;)

Dankje! Ja, dat flamenco-achtige is niet echt fantasy of Narnia ofzo, maar ik vond het wel een hele mooie jurk :p

Bedoel je de Prom? Ik ga met Gil-Galad en mijn costume is als een elf. Ik moet het nog in mijn siggy zetten.
Ben blij dat het voetballen bijna over is. Ik háát het. En die duitsers.......*zucht*
Op mijn werk zitten ze te wachten tot ze er uit vliegen.

Peter lover said:
Bedoel je de Prom? Ik ga met Gil-Galad en mijn costume is als een elf. Ik moet het nog in mijn siggy zetten.
Ben blij dat het voetballen bijna over is. Ik háát het. En die duitsers.......*zucht*
Op mijn werk zitten ze te wachten tot ze er uit vliegen.

*lol* De Prom is al voorbij.... :D Ik becoel voor vanalles... Moet je maar in mn siggy kijken :p

Lilith said:
*lol* De Prom is al voorbij.... :D Ik becoel voor vanalles... Moet je maar in mn siggy kijken :p

Coronation ball?
En ik MOET echt nog een jurk vinden voor de tea-fairy ceremony :rolleyes:

Gwen said:
Coronation ball?
En ik MOET echt nog een jurk vinden voor de tea-fairy ceremony :rolleyes:

Ja t Coronation Ball waar ik dan gekroond wordt... Tot officiele prinses Aurelia Callista van Elvere... (alweer mn siggy)

Protofan said:
*Zucht* Recht terug bij u.

Kijk dat heb ik nou nog nooit gezegd... :D

Status
Not open for further replies.
Back