Dutch

Status
Not open for further replies.
ilse said:
huh over welke feestjes hebben jullie het??
ik snap er niks van :confused:
Ik citeer Lilau even:
We hebben het over de Costume Par-tay... In Dufferland ist n sticky...

Het is wel vaag ja, maar ja wat verwacht je anders van Dufferland, daar zitten de vage persoontjes en de persoontjes die het graag uit willen schateren, er zitten vast ook veel van die o zo humoristische XY-chromosoom-houdende mensen. Leuke variant voor Jongens hè?

Ik ben zóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó grappig :rolleyes: !

Jeetje, de prom is alweer voorbij? Ik heb het volledig gemist! Tja, werk he? Dat blijft natuurlijk belangrijker op het moment dan de prom. Had ik GG net opgedoft, kan ie weer de kast in.
Oh Puzzle, je mag net niet stemmen. Het is in november al zover.

Oké dat maakt mij erg pissig. Ik ben niet langer grappig, voortaan ben ik gevaarlijk :mad: :mad: :mad: !!! !!! !!!

Dus pas maar op, straks ontploft je computer...

Eng ben ik he als ik kwaad ben :D ?

Puzzle_the_Donky said:
ja, ja gelukkig maar, ik zou niet weten wat ik moest zonder jouw lieve Robbie-Lover ;) :p :D !

*lol* Typisch jij, zoiets zeggen... Maar wss snapt de rest het niet echt... :p

Vast wel, kijk maar in haar sign iedereen daar staat: My boyfriend is Robin van Persie...

Ook hadden we het erover op MSN, zij had een avatar van Robbie van Persie (Oké wacht hier klopt iets niet vergis ik me nu zó erg of wat is er mis? Heet hij robin???) Nu ja wij hadden dus een niet serieus gesprek en ik vroeg of zij een fan of liefhebber of vriendin of zo iets van Robbie (of Robin dus) was.
Zij zei ja en ik vroeg wat hij had dat ik niet had.
Toen zei zij, heel grappig en zeer juist: Hij is een voetballer en jij niet.
Of iets dergelijks.

Nu schreef ik die post over Robbie-lover (of Robin dus als ik me vergist heb) met een zogenaamde jaloezie en wrok.

Ik wilde jullie weer vermaken... Gelukt?

Last edited:
Puzzle_the_Donky said:
Vast wel, kijk maar in haar sign iedereen daar staat: My boyfriend is Robin van Persie...

Ook hadden we het erover op MSN, zij had een avatar van Robbie van Persie (Oké wacht hier klopt iets niet vergis ik me nu zó erg of wat is er mis? Heet hij robin???) Nu ja wij hadden dus een niet serieus gesprek en ik vroeg of zij een fan of liefhebber of vriendin of zo iets van Robbie (of Robin dus) was.
Zij zei ja en ik vroeg wat hij had dat ik niet had.
Toen zei zij, heel grappig en zeer juist: Hij is een voetballer en jij niet.
Of iets dergelijks.

Nu schreef ik die post over Robbie-lover (of Robin dus als ik me vergist heb) met een zogenaamde jaloezie en wrok.

Ik wilde jullie weer vermaken... Gelukt?

Hartstikke gelukt hoor... En tis Robin... :D Zo, daar heb je weer ons hele MSN gesprek gezegd... :p Wat je trouwens wel helemaal correct hebt gezegd... *lol*

Last edited:
Oei; vervang dus elke Robbie door Robin.

Bedankt voor de tip Robin-lover. De tip die in je sign stond. En bedankt voor de info van nu.

Puzzle_the_Donky said:
Oei; vervang dus elke Robbie door Robin.

Bedankt voor de tip Robin-lover. De tip die in je sign stond. En bedankt voor de info van nu.

Graag gegeven hoor... :D *lol*

Ja zeg hé misschien ben ik wel geen volbloed (Nederlander), misschien ben ik wel een muilezel!

Mrs Gil-Galad Took said:
So, are here people from The Netherlands or Belgium who like to talk Dutch or does anybody want to learn Dutch?
I am dutch and I am curious :D

Hey jullie nederlanders of belgen! Waar blijven jullie???
at I curious :)
(Dutch or does anybody want to learn Dutch?)
this is a person according to change ;)

Mrs Gil-Galad Took said:
Hey, hey, Robin van Persië. Dus dat is jouw geheime vriendje? :D
Puzzle, dat had je moeten weten joh!

Nou, zo zal k t niet willen noemen... Dat mocht ik willen!! :p

Heyhey Tugce!! :D

Last edited:
Mrs Gil-Galad Took

Ik wilde al gaan vragen waar je ineens vandaan kwam, maar eerst las ik de eerste post, met je nieuwe naam er boven, toen wilde ik gaan zeggen dat je je wel heel zelden laat zien, maar daarna las ik je sign en kwam ik er veel te laat achter dat:

Mrs Gil-Galad Took = Peter Lover

Bezwaar als je gewoon PL blijf noemen, of word je liever Pippadila genoemd?

Pipp = Pippin (The fool of a Took)
ad = Galad
il = Gil-
a = Vervrouwend achtervoegsel, hoewel dat misschien kan worden weggelaten.

Dan nog is die naam ook veel te lang, maar PL blijft passen, kijk maar:
PippadiLa

*Rolt over de vloer van het lachen*
Ik dacht al: Wanneer merken ze het? En je hebt natuurlijk ook niet aan mijn avy of siggy gedacht natuurlijk? :p
Ik heb geen bezwaar als je me PL blijft noemen hoor. Dat vind ik echt niet erg.
Pippadila..... :D De PL komt steeds weer terug he?

Status
Not open for further replies.
Back