Dutch

Status
Not open for further replies.
maar daarna las ik je sign en kwam ik er veel te laat achter dat:
Mrs Gil-Galad Took = Peter Lover

Met sign bedoelde ik eigenlijk siggy, of bedoelde je dat niet.

Ik zag die sign (plaatje) en avvy... En toen dacht ik gelijk: die heeft dr naam ook al veranderd... :p

Ook al? Dit is pas mijn tweede naam. Ik heb het met opzet gedaan, omdat velen denken dat ik gek op WM ben.
Maar pssst.............. Ik ben natuurlijk fan van Puzzle en die heet ook Peter. Het valt zo op he, dan wilt iedereen met Puzzle uit :D

Mrs Gil-Galad Took said:
Ook al? Dit is pas mijn tweede naam. Ik heb het met opzet gedaan, omdat velen denken dat ik gek op WM ben.
Maar pssst.............. Ik ben natuurlijk fan van Puzzle en die heet ook Peter. Het valt zo op he, dan wilt iedereen met Puzzle uit :D
Ik was al bang dat onze afspraak voor het komende schoolfeest niet meer door zou gaan, eindelijk eens met PL dansen, maar dacht ik ze heet niet eens meer PL, dus dat is goed mis :p !

Jeetje... Ik had weer veel bij te lezen. En dat terwijl ik er maar één dagje niet ben geweest!
Mrs Gil-Galad Took said:
Maargoed, PL, slimme zet om je naam te veranderen :p

yo, ik ben terug en heb net even jullie gezwets gelezen :p

PL heeft haar naam verandert... het was alleen een kwestie van tijd he ;)

over het kabinet: verkiezingen op 22 november 2006, jammergenoeg.. ik had gehoopt dat ze gewoon de volle termijn konden doorgaan.
wie de volgende verkiezingen gaan winnen: ik vrees met grote vreze dat dat de PVDA en SP zullen worden (sorry PL) en Wouter Bos als premier moet ik ook niet aan denken. het voordeel is wel dat er dan een kans is dat de CU erbij komt om het kabinet een meerderheid te geven.
met een beetje geluk komt het CDA er bovenop, en komt er balkenende 4

over de rest: ik moet zeggen dat ik blij ben om weer terug te zijn. ik was naar zeeland geweest en ik ben supererg verbrand (ik kon geeneens meer lopen) maar nu gelukkig wel weer :)

ik ga morgen weer weg, en dan blijf ik 2 weken weg, ik zit dan in Italië

zie jullie allemaal weer :)

Ik hoop in ieder geval, dat het volgend kabinet, Rita Verdonk eruit laat. Buiten haar om, ging het de laatste tijd weer goed. De eerste jaren waren rampzalig, maar nu gaat het weer wat beter.
Ik ben niet zozeer voor een specifieke partij, maar sommige ideeën van Jan Marijnisse spraken me wel aan. Typte ik per ongeluk Gil-Galad i.p.v Marijnisse :eek: Ik geloof nou niet dat die in de regering komt :D

Lieke, jij bent echt een bofferdje hoor! Lekker op vakantie. Hey! Waar in Zeeland ben je geweest? Ik woon in Middelburg.

Puzzle of beter gezegd, RdB, we gaan nog daten hoor, maar niet tegen iedereen meer zeggen, want volgens mij staat je agenda helemaal vol ;)

lieke said:
yo, ik ben terug en heb net even jullie gezwets gelezen :p

PL heeft haar naam verandert... het was alleen een kwestie van tijd he ;)

over het kabinet: verkiezingen op 22 november 2006, jammergenoeg.. ik had gehoopt dat ze gewoon de volle termijn konden doorgaan.
wie de volgende verkiezingen gaan winnen: ik vrees met grote vreze dat dat de PVDA en SP zullen worden (sorry PL) en Wouter Bos als premier moet ik ook niet aan denken. het voordeel is wel dat er dan een kans is dat de CU erbij komt om het kabinet een meerderheid te geven.
met een beetje geluk komt het CDA er bovenop, en komt er balkenende 4

over de rest: ik moet zeggen dat ik blij ben om weer terug te zijn. ik was naar zeeland geweest en ik ben supererg verbrand (ik kon geeneens meer lopen) maar nu gelukkig wel weer :)

ik ga morgen weer weg, en dan blijf ik 2 weken weg, ik zit dan in Italië

zie jullie allemaal weer :)

Ik denk niet dat Balkenende & kabinet verdienden hun termijn af te maken hoor...
Maargoed, een fijne vakantie in Italië (ben ik nog nooit geweest)!!!

Mrs Gil-Galad Took said:
Ik hoop in ieder geval, dat het volgend kabinet, Rita Verdonk eruit laat. Buiten haar om, ging het de laatste tijd weer goed. De eerste jaren waren rampzalig, maar nu gaat het weer wat beter.
Ik ben niet zozeer voor een specifieke partij, maar sommige ideeën van Jan Marijnisse spraken me wel aan. Typte ik per ongeluk Gil-Galad i.p.v Marijnisse Ik geloof nou niet dat die in de regering komt
ik denk het ook niet nee;) hoewel hij natuurlijk er wel geschikt voor zou zijn... maar niet zo geschikt als Elrond :D

en het is wel logisch dat het de eerste jaren rampzalig was, er moest vet veel worden bezuinigd en dat vind niemand leuk, maar het is natuurlijk wel nodig.
ik vind dat elke partij wel goede punten heeft, maar met sommige punten ben ik het gewoon absoluut niet mee eens, en die punten vind ik zelf heel belangrijk.
Mrs Gil-Galad Took said:
Lieke, jij bent echt een bofferdje hoor! Lekker op vakantie. Hey! Waar in Zeeland ben je geweest? Ik woon in Middelburg.
ik ben in Domburg geweest, 100 meter van het strand, ik ben wel door middelburg heengereden.. maar ik heb je niet gezien :p

Gwen said:
Ik denk niet dat Balkenende & kabinet verdienden hun termijn af te maken hoor...
Maargoed, een fijne vakantie in Italië (ben ik nog nooit geweest)!!!
dankje, ik ben er ook nog nooit geweest dus ik ben wel benieuwd :)

Fijne vakantie Lieke!!!! :D

22 november... T is ook altijd dicht bij mijn verjaardag... (2 november) was ook al zo met de Amerikaanse verkiezingen... 0 dagen verschil!! :p

Maarja, ik heb geen idee voor wie ik zou stemmen als ik kon... En mijn zus ook niet... Maar die wordt 1 spetember 18... :p

Lilith said:
Fijne vakantie Lieke!!!! :D

22 november... T is ook altijd dicht bij mijn verjaardag... (2 november) was ook al zo met de Amerikaanse verkiezingen... 0 dagen verschil!!

Maarja, ik heb geen idee voor wie ik zou stemmen als ik kon... En mijn zus ook niet... Maar die wordt 1 spetember 18... :p
dankje:D

2 november, dat zal ik onthouden ;)

Lilith said:
Aste...

Ja 2 november... Kan je ook gewoon in mn profiel zien, voor het geval dat je t vergeet ;)
weet ik, maar ik kijk niet elke dag in iemand profiel ;)meestal elke dag even bij de verjaardagen van die dag :D

Status
Not open for further replies.
Back