Dutch

Status
Not open for further replies.
Lilith said:
Ook goed... heb vandaag narnia EINDELIJK gekocht... :D

Ja dat heb ik gelezen & ik heb er op geantwoord, maar dat had je wss niet meer gezien... Ik heb nl het boek gekocht: Engelse versiie, alle zeven delen :D
Maar nu moet ik helaas gaan :( We gaan nl eten...
Doeiii, xx.

Het liefst heb ik natuurlijk een kabinet Rouvoet-1, maarja dat is waarschijnlijk even waarschijnlijk als Gil-Galad in het parlement.

Nu, ik weet niet hoor, maar ik heb sowieso het idee dat er geen uiterst links of uiterst rechts kabinet kan komen, eerder uiterst rechts, dan uiterst rechts.

Op de pijlingen halen de échte linkse partijen (volgens mij) namelijk maar een totaal van 70 zetels, erg waarschijnlijk is een grote verschuiving waarschijnlijk niet.

Al gaat dé verkiezingsstrijd waarschijnlijk tussen PvdA, CDA en misschien SP aan de fronten, toch maak ik me er geen echte zorgen over, voor mijn gevoel is het ergste wat kan gebeuren dat de stemmers van CDA en VVD overlopen naar Wilders, LPF en Nawijn. Dan is een links kabinet meteen onmogelijk.

Waar ik nu juist eindelijk wel eens blij mee zou zijn, zou een kabinet zijn zonder VVD, die gekke liberalen schijnen een bindmiddel te zijn, voor mijn gevoel wringen die zich de laatste twintig jaar overal tussenin.

Trouwens aan CDA hadden we dit jaar ook weinig, het had vooral moeite met het tevreden stellen van D66 en het tevreden stellen van VVD door het niet schorsen van onze Ijzeren Rita, CDA moest hielen likken, helaas.

Ik stem gewoon op CU, o nee dat kan niet want ene "Links Blok" heeft verkiezingen laten versnellen, 22 november, een luttele 10 dagen en ik had mee kunnen stemmen, dat maakt mij erg pissig op de linkse partijen.

En ik snap nog steeds niet dat ze dat mens er niet uit gooien. Ze zit gewoon weer op haar post.
Ik ga eens flink nadenken waar ik op moet stemmen. Ja Puzzle, dat is echt pech hebben. Net vóór je verjaardag, komen de verkiezingen al.

Ach ja, wie weet komen de verkiezingen ook wel 10 dagen voor de dag dat ik sterf (hopelijk op mijn 100ste, dat zou oud zat zijn denk ik), positief blijven hè?

Dan worden misschien de dingen wel rechtgezet ;) . Beetje galgenpositievigheid hè?

Maar daarná hoef ik niet eens meer te kiezen, zelfs al zou God verkiezingen laten houden in de hemel, dan zou iedereen toch op Hem stemmen.

Puzzle_the_Donky said:
Nu, ik weet niet hoor, maar ik heb sowieso het idee dat er geen uiterst links of uiterst rechts kabinet kan komen, eerder uiterst rechts, dan uiterst rechts.
tsja... helder moment he :p

ik heb besloten in de vakantie maar de rest van de tolkien boeken te lezen. je had gelijk PL, de Sil is echt super tof! ik ben nu bij bladzijde 110 ofzo en ik vind het echt heel leuk. alleen is het wel wat taai, soms moet ik echt de stukjes 3 keer lezen om het te snappen.
in de vakantie lees ik die uit, en daarna heb ik nog de hobbit, nagelaten vertellingen en de aanhangsels dan heb ik ze volgens mij allemaal gehad ;)

zie jullie over 2 weken en een paar dagen weer :)

~Lieke

Alweer een discussie over het nieuwe kabinet ;)
Voor mij hoeft een rechts kabinet ECHT NIET... Tenminste als dat was wat je bedoelde Puzzle :p

Mrs Gil-Galad Took said:
Iedereen gaat op vakantie en ik moet nog 5 maanden wachten :eek:
Lilith en Lieke, toofe vakantie en wij houden de topic wel levend hoor :p

Ik ga voorlopig niet weg... Alleen in augustus met een vriendin. Maar Lilith, je gaat toch ook pas over een paar weken?
Oh en een heeeele fijne vakantie Lieke (voor 't geval ik het nog niet had gezegd) :D

Wat ik zei:

Ik bedoelde eigenlijk dat de kans groter is op een uiterst links kabinet dan op een uiterst rechts kabinet, omdat in de peilingen links op 70 stond en niet-links op 80.

Een uiterst rechts kabinet hoef ik dus niet. Het spijt me PippadiLa, ik heb geen medelijden, vijf maandjes wachten en je gaat naar Amerika, maar ja ik kan me voorstellen dat je nu al wilt, en dat je daarom een beetje :( bent.

Maar ja hè, pech gehad. Met mij hoef je overigens zeker geen medelijden te hebben, het komt wel goed.

hey hey ik ben er ook nog in de vakantie :p
ik ben alleen niet zo vaak op het forum
ik ga pas 22 julie weg...
kent iemand van jullie KALEB kamp???
daar ga ik naar toe :)

ilse said:
hey hey ik ben er ook nog in de vakantie :p
ik ben alleen niet zo vaak op het forum
ik ga pas 22 julie weg...
kent iemand van jullie KALEB kamp???
daar ga ik naar toe :)

Ik ken daar niemand...

Nou, ik ga dus dinsdag weg en dan kom ik pas weer in augustus terug... Dus dan zal ik maar vast VEEL PLEZIER zeggen... :D

Oja, even een mededeling: Wij (sommige mensen in Dufferland) zoeken nog andere mensen voor in t Land of Fairy Tales... Vooral jongens!! :p Dus als iemand wil: check mn siggy!!

Lilith said:
Ik ken daar niemand...

Nou, ik ga dus dinsdag weg en dan kom ik pas weer in augustus terug... Dus dan zal ik maar vast VEEL PLEZIER zeggen... :D

Oja, even een mededeling: Wij (sommige mensen in Dufferland) zoeken nog andere mensen voor in t Land of Fairy Tales... Vooral jongens!! :p Dus als iemand wil: check mn siggy!!

The Land of Fairy tales... Daar ben je koningin he?
Kunnen ze daar ook nog iemand zoals ik gebruiken??? :rolleyes:

Oh en @ ilse: Veel Plezier!!! :D

Gwen said:
The Land of Fairy tales... Daar ben je koningin he?
Kunnen ze daar ook nog iemand zoals ik gebruiken??? :rolleyes:

Oh en @ ilse: Veel Plezier!!! :D

nou, ik ben daar gwoon prinsesje... :D Maarja, tuurlijk kunnen we jou nog gebruiken!!

Lilith said:
nou, ik ben daar gwoon prinsesje... :D Maarja, tuurlijk kunnen we jou nog gebruiken!!

Ook goed (dat je prinses bent), maar dan zal ik maar eens langsgaan in the land of fairytales!!! :p

Status
Not open for further replies.
Back