Dutch

Status
Not open for further replies.
Lilith said:
Heyhey!!! Met mij goed hoor...Ik heb net mn punten van de toetsweek: GS 8.9, FA 9.3, EN 9.5, DU 9.9!!!! :D K ben zo blij!!!!

WOW... Netjes :)
Vooral Duits!!! (Ben ik ook altijd zo goed in ;) )

Gwen said:
Ronden ze bij jullie de cijfers af... Want dan sta je een 10 afgerond!!! :D

Weet ik... En ja, bij ons ronden ze de cijfers af... Ik sta nu voor engels ook een 9.5... En op t vorige rapport een 9.7 en daarvoor een 9.5... Dus dan sta ik een 10 precies op mijn eindrapport!!! (Zo ronden per rapport het cijfer af en dan daarvan het gemiddelde)

Jaa!!! Uhm, hoe was't ook al weer:
GS2: 9,5, WI: 6,2, GS1: 7,3 (maar nog een 9,1 gemiddeld) en EN: 8,0 (mondeling), FA: 9,4
De rest weet ik zo niet meer :rolleyes:

Gwen said:
Jaa!!! Uhm, hoe was't ook al weer:
GS2: 9,5, WI: 6,2, GS1: 7,3 (maar nog een 9,1 gemiddeld) en EN: 8,0 (mondeling), FA: 9,4
De rest weet ik zo niet meer :rolleyes:

Goedzo!!!! Das ook vet goed joh!!!! :D

Jazeker!! En ik ben trots op mezlef!! Je wilt niet weten hoe ik nu doe tegen de mensen uit mijn klas... 1 jongen vooral...

Lilith said:
Jazeker!! En ik ben trots op mezlef!! Je wilt niet weten hoe ik nu doe tegen de mensen uit mijn klas... 1 jongen vooral...
dat wil ik zeker wel weten :p

maar nu niet, even slapen (wat jullie waarschijnlijk allang doen...)

:D

lieke said:
dat wil ik zeker wel weten :p

maar nu niet, even slapen (wat jullie waarschijnlijk allang doen...)

:D

Ja ik sliep toen allang.. :D

Nou, ik zit echt zo van: "En, sta jij nou ook een 9.5 voor Engels??? He?? He??" Ik zit dat ettertje echt op te dringen... Maar kijk, eerst hadden wij allebei 69 punten, stonden we bovenaan de hele klas... Alleen volgens mij heeft hij het nu niet supergoed gedaan, dus mss dat ik nu weer in mn eentje bovenaan sta :D

Lilith said:
Ja ik sliep toen allang..

Nou, ik zit echt zo van: "En, sta jij nou ook een 9.5 voor Engels??? He?? He??" Ik zit dat ettertje echt op te dringen... Maar kijk, eerst hadden wij allebei 69 punten, stonden we bovenaan de hele klas... Alleen volgens mij heeft hij het nu niet supergoed gedaan, dus mss dat ik nu weer in mn eentje bovenaan sta
hahaha:D jongens..... :rolleyes:
*rent weg voordat Puzzle haar vermoord* :p

wat een goede cijfers man! :cool:
ik haal nooit zulke cijfers...
een 6je en 7 ik heb in de toetsweek maar voor drie vakken hoger dan een 8 volgensm mij...
maar goed dat is ook vet goed vind ik :D
nu heb ik geen les meer!!! :)
alleen 7 juli mn rapport ophalen

ilse said:
wat een goede cijfers man! :cool:
ik haal nooit zulke cijfers...
een 6je en 7 ik heb in de toetsweek maar voor drie vakken hoger dan een 8 volgensm mij...
maar goed dat is ook vet goed vind ik :D
nu heb ik geen les meer!!! :)
alleen 7 juli mn rapport ophalen

Dat is toch ook goed... Ik moet van mezelf zo'n hoge punten halen, dat is ijn beste talent :D

Dan pas?? Wij krijgen ons rapport al deze vrijdag... Dus dan ben ik extra vrolijk op het feest *lol*

Lilith said:
Dat is toch ook goed... Ik moet van mezelf zo'n hoge punten halen, dat is ijn beste talent :D

Dan pas?? Wij krijgen ons rapport al deze vrijdag... Dus dan ben ik extra vrolijk op het feest *lol*

jullie hebben vast eerder vakantie dan mij...
ik krijg eigenlijk pas 10 juli vakantie namelijk.. ;)

Wow!! Ja wij hebben officieel 3 juli al vakantie... Maar deze week hebben we helemaal niks meer behalve punten en rapport ophalen...

Lilith said:
Wow!! Ja wij hebben officieel 3 juli al vakantie... Maar deze week hebben we helemaal niks meer behalve punten en rapport ophalen...

Bij mij is het al precies hetzelfde :D

Status
Not open for further replies.
Back