Mrs Gil-Galad Took
New member
Dat zijn nog eens mooie cijfers!!! Wij zijn volgens mij allemaal trots op jou
Ja Ilse, misschien van een speciaal forum?????
Ja Ilse, misschien van een speciaal forum?????
Lilith said:Heyhey!!! Met mij goed hoor...Ik heb net mn punten van de toetsweek: GS 8.9, FA 9.3, EN 9.5, DU 9.9!!!! K ben zo blij!!!!
Gwen said:WOW... Netjes
Vooral Duits!!! (Ben ik ook altijd zo goed in )
Lilith said:Ja ik ben zo blij over Duits... Nu is mijn gemiddelde een 9.6 of 9.7...
Gwen said:Ronden ze bij jullie de cijfers af... Want dan sta je een 10 afgerond!!!
Gwen said:Aha, OK... Dat wordt dus een mooie lijst
Gwen said:Jaa!!! Uhm, hoe was't ook al weer:
GS2: 9,5, WI: 6,2, GS1: 7,3 (maar nog een 9,1 gemiddeld) en EN: 8,0 (mondeling), FA: 9,4
De rest weet ik zo niet meer
dat wil ik zeker wel wetenLilith said:Jazeker!! En ik ben trots op mezlef!! Je wilt niet weten hoe ik nu doe tegen de mensen uit mijn klas... 1 jongen vooral...
lieke said:dat wil ik zeker wel weten
maar nu niet, even slapen (wat jullie waarschijnlijk allang doen...)
hahaha jongens.....Lilith said:Ja ik sliep toen allang..
Nou, ik zit echt zo van: "En, sta jij nou ook een 9.5 voor Engels??? He?? He??" Ik zit dat ettertje echt op te dringen... Maar kijk, eerst hadden wij allebei 69 punten, stonden we bovenaan de hele klas... Alleen volgens mij heeft hij het nu niet supergoed gedaan, dus mss dat ik nu weer in mn eentje bovenaan sta
ilse said:wat een goede cijfers man!
ik haal nooit zulke cijfers...
een 6je en 7 ik heb in de toetsweek maar voor drie vakken hoger dan een 8 volgensm mij...
maar goed dat is ook vet goed vind ik
nu heb ik geen les meer!!!
alleen 7 juli mn rapport ophalen
Lilith said:Dat is toch ook goed... Ik moet van mezelf zo'n hoge punten halen, dat is ijn beste talent
Dan pas?? Wij krijgen ons rapport al deze vrijdag... Dus dan ben ik extra vrolijk op het feest *lol*
Lilith said:Wow!! Ja wij hebben officieel 3 juli al vakantie... Maar deze week hebben we helemaal niks meer behalve punten en rapport ophalen...