Dutch

Status
Not open for further replies.
waar hebben jullie het over joh?
ik ken al die plaatsen niet...
het zal er wel aan liggen dat ik bijna niet in het buitenland kom :(

ilse said:
waar hebben jullie het over joh?
ik ken al die plaatsen niet...
het zal er wel aan liggen dat ik bijna niet in het buitenland kom :(
ik zei dat ik naar Italië ging met vakantie, en toen zeiden zij een paar mooie plaatsen in Italië ;)

btw, leuke foto in je sig:D

Lieke, het is bijna zover voor jou! Italië komt eraan. Morgen krijgen de meeste hogere scholen vrij hier. De examen kandidaten hebben al vrij, de bofferds :D Voor mij begint morgen het hoogseizoen, en dan nog een paar maandjes :D

Peter lover said:
Lieke, het is bijna zover voor jou! Italië komt eraan. Morgen krijgen de meeste hogere scholen vrij hier. De examen kandidaten hebben al vrij, de bofferds Voor mij begint morgen het hoogseizoen, en dan nog een paar maandjes
ja, wij hier ook gelukkig ;) het zal in het hotel inderdaad wel erg druk worden in de vakantie periode, maar ja, je hebt NY om naar uit te kijken he :)

nog 1 dag.... ik zit op dit moment op school (waar het eigenlijk verboden is om te werken aan iets dat niets met school te maken heeft, maar ja :rolleyes: ) maar ik zie jullie vanavond allemaal wel weer (pas laat, ik moet vanavond oefenen voor een piano uitvoering en ik ga met een paar vrienden van me gourmetten ter afsluiting van jeugdbijbelstudie dus.....:D)

zie jullie!!!

Hee! Bedankt voor jullie warme welkom :)
Ik ga niet op vakantie, niet echt tenminste... Ben in de meivakantie al geweest. Maar ik ga wel een paar dagen zomertoer doen met een vriendin, naar het strand enzo... ;)

Gwen said:
Hee! Bedankt voor jullie warme welkom :)
Ik ga niet op vakantie, niet echt tenminste... Ben in de meivakantie al geweest. Maar ik ga wel een paar dagen zomertoer doen met een vriendin, naar het strand enzo... ;)

Dat is ook leuk!! Mijn zus zou eigenlijk met haar vriendje een paar dagen naar Londen gaan, maar dat bleek te duur te zijn... :(

Lilith said:
Dat is ook leuk!! Mijn zus zou eigenlijk met haar vriendje een paar dagen naar Londen gaan, maar dat bleek te duur te zijn... :(

Ja... Klopt, Londen is echt duur. Ik had daar ook voor gekeken, want het leek mij ook wel leuk om daar dan meteen PotC2 in de bios te gaan kijken voordat ie hier uit komt. Maarja, was te duur, dus nu maar gwoon wachten tot ie hier uitkomt :rolleyes:

Gwen said:
Ja... Klopt, Londen is echt duur. Ik had daar ook voor gekeken, want het leek mij ook wel leuk om daar dan meteen PotC2 in de bios te gaan kijken voordat ie hier uit komt. Maarja, was te duur, dus nu maar gwoon wachten tot ie hier uitkomt :rolleyes:

Oja, PotC2... Heb daar echt zin in... Hij lijkt me echt zoooo cool... Maar minder cool dan Narnia natuurlijk :D

Lilith said:
Oja, PotC2... Heb daar echt zin in... Hij lijkt me echt zoooo cool... Maar minder cool dan Narnia natuurlijk :D

Haha, ja ik ook en het duurt niet eens zo heel lang meer :p

London is duur, ja, maar als je op reis wilt, moet je eens bij reisbureaus zoals Peter Langhout kijken, daar is het niet duur.
Ik zie al helemaal uit naar POTC 2. Dan ga ik echt naar de bios met mijn ma.
We vinden allebei Johnny depp een geweldig acteur.

Is Hij Ook, Je Zou Nooit Zeggen Dat Degene Van Charlie And The Chocolate Factory Dezelfde Was Als Jack Sparrow :d

Ik vond hem meesterlijk in Edward Scissorhands en ook in Finding neverland en Sleepy hollow.
Hij is echt een heel erg goed acteur. De film komt toch uit in juli?

ja, ik dacht het wel, de datum weet ik niet uit mijn hoofd.

Finding Neverland lijkt me echt een supertoffe film, wil ik echt nog eens zien, hoe vond je hem?

lieke said:
ja, wij hier ook gelukkig ;) het zal in het hotel inderdaad wel erg druk worden in de vakantie periode, maar ja, je hebt NY om naar uit te kijken he :)

nog 1 dag.... ik zit op dit moment op school (waar het eigenlijk verboden is om te werken aan iets dat niets met school te maken heeft, maar ja :rolleyes: ) maar ik zie jullie vanavond allemaal wel weer (pas laat, ik moet vanavond oefenen voor een piano uitvoering en ik ga met een paar vrienden van me gourmetten ter afsluiting van jeugdbijbelstudie dus.....:D)

zie jullie!!!
Hé kletskouzen ga je toetsen leren, ik moest een uur lezen om jullie in te halen, bah!

Vakantie ik ga naar Frangelandkrijk.

Ik heb msn, die nieuwe gwen zullen we praten, ben jij die damen in je sign?

Mijn msn is puzzle.donkey@hotmail.com

Je had het kunnen raden of niet dan?!?!?!

Gwen krijgt trouwens spoedig te horen dat haar sign te lang is ben ik bang!

Puzzle_the_Donky said:
Hé kletskouzen ga je toetsen leren, ik moest een uur lezen om jullie in te halen, bah!

Msn??? Yay!! Ik voeg je gelijk toe!!

Maarja, ik kan allang weer kletsen, mijn toetsen waren woensdag al voorbij :D

Puzzle_the_Donky said:

Die dame in dat sign ben ik niet hoor, da's gwoon een foto van internet. Maar mijn sign is idd erg lang... Die foto van die jurk gaat er over een week weer uit ;)
Ik zal je btw wel aanmelden. Alvast een waarschuwing, Gwen is niet mn echte naam...

Status
Not open for further replies.
Back