Dutch

Status
Not open for further replies.
Lilith said:
Ja ik vind het opzich niet zo veel, maar toch... (op vakantie: 6170 kilometer :D )

En mn opa en oma wonen 200 kilometer van mij af...

Maar voor iemand die je niet ECHT kent...

Zou ik niet doen... Mn opa en oma wonen ook zo'n 120 km. bij ons vandaan, maar dit is toch anders...

Gwen said:
Zou ik niet doen... Mn opa en oma wonen ook zo'n 120 km. bij ons vandaan, maar dit is toch anders...

Ja dat bedoel ik... Maarja, t vriendje van mn zus woont ok 200 kilometer van ons vandaan, en die heeft ze ook op een forum ontmoet... Zelfde voor haar vorige vriendje... :p

Lilith said:
Ja dat bedoel ik... Maarja, t vriendje van mn zus woont ok 200 kilometer van ons vandaan, en die heeft ze ook op een forum ontmoet... Zelfde voor haar vorige vriendje... :p

Tja... Maar jouw zus is zeker iets ouder dan jij? ;)

Gwen said:
Tja... Maar jouw zus is zeker iets ouder dan jij? ;)

Ja... Ze is 17, bijna 18... Maar ze had ook een vriendin die 200 kilometer van ons af woont minstens 2 jaar geleden ontmoet... En bij mij gaat alles eerder, puur omdat mn ouders het al allemaal kennen zegma... *lol* En Ilse, en jij ook, wonen veel dichterbij...

Lilith said:
Ja... Ze is 17, bijna 18... Maar ze had ook een vriendin die 200 kilometer van ons af woont minstens 2 jaar geleden ontmoet... En bij mij gaat alles eerder, puur omdat mn ouders het al allemaal kennen zegma... *lol* En Ilse, en jij ook, wonen veel dichterbij...
Ja, klopt... Da's dichterbij idd :D
:eek: 't Begint hier opeens te onweren...!!! :D

Lilith said:
ONWEER?!?!?! Hier niet... Alleen wat wolkjes..

Kheb net weer een prachtig driehoekje gemaakt :p
*lol* Weer een driehoekje? :D
Als ik nou niet moest gaan :( kon je me 'm sturen... Anders mail 'm maar ;)
Spreek je later, xxx!!!

Gwen said:
*lol* Weer een driehoekje? :D
Als ik nou niet moest gaan :( kon je me 'm sturen... Anders mail 'm maar ;)
Spreek je later, xxx!!!

Ja... Kzal m wel mailen... :D

Succes met het onweer!!

DOEIDOEI!! HVJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ilse said:
ik wa snet ff aan het lezen... venlo is idd wel een bettje verweg... maar ja we zien wel gewoon ff hoe het loopt...

NOOIT ZO DENKEN!!!!! zeg ik altijd tegen mezelf... *lol* :D

hey lui, ik heb even een half minuutje om ajuu te zeggen, want ik ben er vanavond en morgen niet, k zit in Parijs:D
ik hoop dat ondertussen iedereen bij mafia heeft gestemd, want dan kan het weer verder :rolleyes:
maar ik moet gaan,
zie jullie:D

Lieke

Status
Not open for further replies.
Back