Dutch

Status
Not open for further replies.
Gwen said:
*lol* De link doet het niet... :D
Maar ik had al eerder gezien wat je had gepost, volgens mij is er best iets te doen in Venlo. Zolang er winkels zijn is het voor mij goed! ;)

Stom ding!!!! :mad:

Mja, er blijken dus veel meer winkels in Venlo te zijn als ik weet... *lol* Maar weet je zeker dat je mag?? :D

Lilith said:
Stom ding!!!! :mad:

Mja, er blijken dus veel meer winkels in Venlo te zijn als ik weet... *lol* Maar weet je zeker dat je mag?? :D
Uhh, ja... Ik mocht ook met twee vriendinnen naar A'dam, dus waarom zou ik niet met Jane naar Venlo mogen? ;) :D

Gwen said:
Uhh, ja... Ik mocht ook met twee vriendinnen naar A'dam, dus waarom zou ik niet met Jane naar Venlo mogen? ;) :D

Dan zou het wel mogen ja... :p Nou moet ik wel ff vragen... Wantja, ik zou wel mogen, dat hebben pap en mam zelf gezegd, maar t ligt er natuurlijk ook een beetje aan wanneer...

Lilith said:
Dan zou het wel mogen ja... :p Nou moet ik wel ff vragen... Wantja, ik zou wel mogen, dat hebben pap en mam zelf gezegd, maar t ligt er natuurlijk ook een beetje aan wanneer...

Hmmhmm... Maar mogen lieke en ilse dan ook komen? Of meeten jullie alleen op EOJD?

Gwen said:
Hmmhmm... Maar mogen lieke en ilse dan ook komen? Of meeten jullie alleen op EOJD?
Ilse mag niet naar Venlo, is te ver weg... Maar mss komt zij hier een keer gewoon... Naar mij toe... *lol* En Lieke... Nou, die wil een NF conferentie houden voor alle Dutchies... Aangezien jij dan niet naar de EOJD kan... Maar ik kan dan wss weer niet naar die conferentie...

Lilith said:
Ilse mag niet naar Venlo, is te ver weg... Maar mss komt zij hier een keer gewoon... Naar mij toe... *lol* En Lieke... Nou, die wil een NF conferentie houden voor alle Dutchies... Aangezien jij dan niet naar de EOJD kan... Maar ik kan dan wss weer niet naar die conferentie...

Aha... Een heel gedoe dus... ;)
Maar een NF conferentie lijkt me wel gaaf :D

Gwen said:
Aha... Een heel gedoe dus... ;)
Maar een NF conferentie lijkt me wel gaaf :D

Ja een heel gedoe... En dat allemaal uitleggen... *zucht* *lol*

Ja mij lijkt het ook wel cool, maar aangezien ik dan niet verder als Venlo amg... :(

Lilith said:
Ja een heel gedoe... En dat allemaal uitleggen... *zucht* *lol*

Ja mij lijkt het ook wel cool, maar aangezien ik dan niet verder als Venlo amg... :(

Ja, dat is nogal een probleem... :( En vanaf wanneer mag je verder dan Venlo? ;)

Gwen said:
Ja, dat is nogal een probleem... :( En vanaf wanneer mag je verder dan Venlo? ;)

Geen idee.. Mn vader zei: "dat zien we dan wel weer. Ga eerst maar een paar keer naar Venray en Venlo." *zucht*

Lilith said:
Geen idee.. Mn vader zei: "dat zien we dan wel weer. Ga eerst maar een paar keer naar Venray en Venlo." *zucht*
*zucht* Fijn is dat... ;)
Tja, ksnap 't ook wel... Dan moeten we het doen met Venlo :p

Gwen said:
*zucht* Fijn is dat... ;)
Tja, ksnap 't ook wel... Dan moeten we het doen met Venlo :p

Ja... Achja, nu ik weet dat er meer in Venlo is als ik dacht... :D

Alleen ik hoop dat Ilse dan uberhaupt wel hier mag komen... Want het is toch 60/70 kilometer.. Ff kijken hoor... :p Maar als ze dan wordt gebracht (kleine kans) zien haar ouders mij ook gelijk en dan zien mijn ouders haar.. etc..

Lilith said:
Ja... Achja, nu ik weet dat er meer in Venlo is als ik dacht... :D

Alleen ik hoop dat Ilse dan uberhaupt wel hier mag komen... Want het is toch 60/70 kilometer.. Ff kijken hoor... :p Maar als ze dan wordt gebracht (kleine kans) zien haar ouders mij ook gelijk en dan zien mijn ouders haar.. etc..

Ja... Idd... :D

Gwen said:
Jaaaa... ALTIJD!!! :p
80 km... Tja, da's wel veel...

Ja ik vind het opzich niet zo veel, maar toch... (op vakantie: 6170 kilometer :D )

En mn opa en oma wonen 200 kilometer van mij af...

Maar voor iemand die je niet ECHT kent...

Status
Not open for further replies.
Back