Gwen said:Ahhh, foto's... at last
Ik ben er weer... Maar ik ben wel ondertussen Latijn aan 't leren
Lilith said:Aangezien je hier niet echt aan het posten bent...
Ik heb ergens wat info over winkels in Venlo gevonden... En ik heb het al gepost... Even zoeken...
EDIT: Hier is die site: http://www.venlo-hotels.nl/venlo-st...ostad-text.html
Gwen said:*lol* De link doet het niet...
Maar ik had al eerder gezien wat je had gepost, volgens mij is er best iets te doen in Venlo. Zolang er winkels zijn is het voor mij goed!
Uhh, ja... Ik mocht ook met twee vriendinnen naar A'dam, dus waarom zou ik niet met Jane naar Venlo mogen?Lilith said:Stom ding!!!!
Mja, er blijken dus veel meer winkels in Venlo te zijn als ik weet... *lol* Maar weet je zeker dat je mag??
Gwen said:Uhh, ja... Ik mocht ook met twee vriendinnen naar A'dam, dus waarom zou ik niet met Jane naar Venlo mogen?
Lilith said:Dan zou het wel mogen ja... Nou moet ik wel ff vragen... Wantja, ik zou wel mogen, dat hebben pap en mam zelf gezegd, maar t ligt er natuurlijk ook een beetje aan wanneer...
Ilse mag niet naar Venlo, is te ver weg... Maar mss komt zij hier een keer gewoon... Naar mij toe... *lol* En Lieke... Nou, die wil een NF conferentie houden voor alle Dutchies... Aangezien jij dan niet naar de EOJD kan... Maar ik kan dan wss weer niet naar die conferentie...Gwen said:Hmmhmm... Maar mogen lieke en ilse dan ook komen? Of meeten jullie alleen op EOJD?
Lilith said:Ilse mag niet naar Venlo, is te ver weg... Maar mss komt zij hier een keer gewoon... Naar mij toe... *lol* En Lieke... Nou, die wil een NF conferentie houden voor alle Dutchies... Aangezien jij dan niet naar de EOJD kan... Maar ik kan dan wss weer niet naar die conferentie...
Gwen said:Aha... Een heel gedoe dus...
Maar een NF conferentie lijkt me wel gaaf
Lilith said:Ja een heel gedoe... En dat allemaal uitleggen... *zucht* *lol*
Ja mij lijkt het ook wel cool, maar aangezien ik dan niet verder als Venlo amg...
Gwen said:Ja, dat is nogal een probleem... En vanaf wanneer mag je verder dan Venlo?
*zucht* Fijn is dat...Lilith said:Geen idee.. Mn vader zei: "dat zien we dan wel weer. Ga eerst maar een paar keer naar Venray en Venlo." *zucht*
Gwen said:*zucht* Fijn is dat...
Tja, ksnap 't ook wel... Dan moeten we het doen met Venlo
Lilith said:Ja... Achja, nu ik weet dat er meer in Venlo is als ik dacht...
Alleen ik hoop dat Ilse dan uberhaupt wel hier mag komen... Want het is toch 60/70 kilometer.. Ff kijken hoor... Maar als ze dan wordt gebracht (kleine kans) zien haar ouders mij ook gelijk en dan zien mijn ouders haar.. etc..
Lilith said:Je zegt wel veel he..
Maar tis zelfs 80 kilometer...
Gwen said:Jaaaa... ALTIJD!!!
80 km... Tja, da's wel veel...