Dutch

Status
Not open for further replies.
lieke said:
Hey Ilse:D

nee, we moeten echt een NF meeting houden, desnoods in Venlo ook al is het dan ver weg :rolleyes:

hej! :D ddar ben ik het mee eens... maar misschien ergens waar we allemaal heen mogen??

Lilith said:
Hehehe... Jep... :D Als ik zou mogen kiezen zou ik er ook nog voor kiezen wat mensen uit Amerika te ontmoeten... Maarnee...
dat gaat een beetje moeilijk... ik denk niet dat je die ooit gaat ontmoeten :(

ilse said:
dat gaat een beetje moeilijk... ik denk niet dat je die ooit gaat ontmoeten :(

Nou... Een vriend van mn zus komt hier ook wss volgend jaar... En das zeker weten n Amerikaan... :D

ja, ik ga ook *kijkt* het is op zondag :eek: hopelijk mag ik dan....

en tuurlijk, ik zou ook graag wat mensen uit Amerika ontmoeten, misschien over 2 jaar, dan heb ik mijn diploma en ga ik misschien wel in het buitenland een jaartje studeren... maar dat zal dan wel over 3 of 4 jaar worden :rolleyes:

weet je hoe raar eigenlijk, we praten hier heel veel, maar als we elkaar op straat zouden tegenkomen zouden we elkaar geeneens herkennen :eek: :D

lieke said:
ja, ik ga ook *kijkt* het is op zondag :eek: hopelijk mag ik dan....

en tuurlijk, ik zou ook graag wat mensen uit Amerika ontmoeten, misschien over 2 jaar, dan heb ik mijn diploma en ga ik misschien wel in het buitenland een jaartje studeren... maar dat zal dan wel over 3 of 4 jaar worden :rolleyes:

weet je hoe raar eigenlijk, we praten hier heel veel, maar als we elkaar op straat zouden tegenkomen zouden we elkaar geeneens herkennen :eek: :D

Klopt... (laatste...) We hebben foto's nodig!!!

lieke said:
ja, ik ga ook *kijkt* het is op zondag hopelijk mag ik dan....

en tuurlijk, ik zou ook graag wat mensen uit Amerika ontmoeten, misschien over 2 jaar, dan heb ik mijn diploma en ga ik misschien wel in het buitenland een jaartje studeren... maar dat zal dan wel over 3 of 4 jaar worden

weet je hoe raar eigenlijk, we praten hier heel veel, maar als we elkaar op straat zouden tegenkomen zouden we elkaar geeneens herkennen
hopen dat je mag :D ik mag wle en mijn ouders zijn christelijk ik zelf ook dus..maar narnia is eigenlijk ook christenlijk :D

lijkt me wel leuk ja om iemand te ontmoeten hiero!uit het buitenland

kom je hier op et forum.. ik ben in arnhem geweest vandaag! ik ook! "ik had dat blauwe shirtje aan met dit en dat erop" oh dan heb ik je gezien. :D :p

lieke said:
hm, ik heb hier wel ergens een foto van mezelf gezet *denkt*

ik krijg onderhand een foto van mijn broer morgen ofzo die doe ik wel als schermafbeelding bij msn :D

ilse said:
hopen dat je mag :D ik mag wle en mijn ouders zijn christelijk ik zelf ook dus..maar narnia is eigenlijk ook christenlijk :D

lijkt me wel leuk ja om iemand te ontmoeten hiero!uit het buitenland

kom je hier op et forum.. ik ben in arnhem geweest vandaag! ik ook! "ik had dat blauwe shirtje aan met dit en dat erop" oh dan heb ik je gezien. :D :p

Ja ik ben dus echt geen Christen... Maarja...

Uit het buitenland lukt bij mij mss volgend jaar al... K ken veel Belgen...

Hehehe... FOTO'S!!!!!!!

Status
Not open for further replies.
Back