ILSE
New member
lieke said:Hey Ilse
nee, we moeten echt een NF meeting houden, desnoods in Venlo ook al is het dan ver weg
hej! ddar ben ik het mee eens... maar misschien ergens waar we allemaal heen mogen??
lieke said:Hey Ilse
nee, we moeten echt een NF meeting houden, desnoods in Venlo ook al is het dan ver weg
ilse said:hej! ddar ben ik het mee eens... maar misschien ergens waar we allemaal heen mogen??
Lilith said:Ik mag nog niet verder als Venlo...
ilse said:misschien mag je met gwen mee.. dat je dan wel verder mag...
lieke said:hehe, druk programma toch
nou dat is het dan voor het komende jaar!Lilith said:Ik wel ja... Maar ik vind het niet erg hoor...
ilse said:nou dat is het dan voor het komende jaar!
lieke said:mooi toch
Ilse, ga jij nog naar dat toneelgebeuren?
dat gaat een beetje moeilijk... ik denk niet dat je die ooit gaat ontmoetenLilith said:Hehehe... Jep... Als ik zou mogen kiezen zou ik er ook nog voor kiezen wat mensen uit Amerika te ontmoeten... Maarnee...
ilse said:dat gaat een beetje moeilijk... ik denk niet dat je die ooit gaat ontmoeten
lieke said:ja, ik ga ook *kijkt* het is op zondag hopelijk mag ik dan....
en tuurlijk, ik zou ook graag wat mensen uit Amerika ontmoeten, misschien over 2 jaar, dan heb ik mijn diploma en ga ik misschien wel in het buitenland een jaartje studeren... maar dat zal dan wel over 3 of 4 jaar worden
weet je hoe raar eigenlijk, we praten hier heel veel, maar als we elkaar op straat zouden tegenkomen zouden we elkaar geeneens herkennen
hopen dat je mag ik mag wle en mijn ouders zijn christelijk ik zelf ook dus..maar narnia is eigenlijk ook christenlijklieke said:ja, ik ga ook *kijkt* het is op zondag hopelijk mag ik dan....
en tuurlijk, ik zou ook graag wat mensen uit Amerika ontmoeten, misschien over 2 jaar, dan heb ik mijn diploma en ga ik misschien wel in het buitenland een jaartje studeren... maar dat zal dan wel over 3 of 4 jaar worden
weet je hoe raar eigenlijk, we praten hier heel veel, maar als we elkaar op straat zouden tegenkomen zouden we elkaar geeneens herkennen
lieke said:hm, ik heb hier wel ergens een foto van mezelf gezet *denkt*
ilse said:hopen dat je mag ik mag wle en mijn ouders zijn christelijk ik zelf ook dus..maar narnia is eigenlijk ook christenlijk
lijkt me wel leuk ja om iemand te ontmoeten hiero!uit het buitenland
kom je hier op et forum.. ik ben in arnhem geweest vandaag! ik ook! "ik had dat blauwe shirtje aan met dit en dat erop" oh dan heb ik je gezien.
lieke said:hm, ik heb hier wel ergens een foto van mezelf gezet *denkt*