Dutch

Status
Not open for further replies.
Lilith said:
*neemt diep adem*

Ja Edmund sloeg de staf wel door, heel slim, maar die had ziijn EIGEN FAMILIE wel verraden!!! En ook hij werd wel bijna vermoord!!

Ik vond dat Will het wel goed speelde...

Nou al geen last van je buik meer??
*ademt* nee, ik kan nog ademen:D

uhuh, hij verraade inderdaad zijn eigen familie, maar dat is juist wat hem zo echt maakt, je kunt jezelf met hem vergelijken, terwijl Peter alleen maar goed lijkt te zijn :eek:

weet ik, er zijn heel veel mensen die dat vinden, en ga je gang, misschien ben ik wel gewoon te kritisch, of komt het doordat ik Peter geen leuk personage vind, maar wat zou het ook:D

lieke said:
*ademt* nee, ik kan nog ademen:D

uhuh, hij verraade inderdaad zijn eigen familie, maar dat is juist wat hem zo echt maakt, je kunt jezelf met hem vergelijken, terwijl Peter alleen maar goed lijkt te zijn :eek:

weet ik, er zijn heel veel mensen die dat vinden, en ga je gang, misschien ben ik wel gewoon te kritisch, of komt het doordat ik Peter geen leuk personage vind, maar wat zou het ook:D

Als ik een van hun tweeen zou zijn, zou ik eerder Peter zijn dan Edmund.. Je familie verraden... Zo erg!! Dat is nou niet echt normaal meer. Want ja, een beetje verraden gaat nog wel. Maar door hem werden ze bijna allemaal vermoord. Enja, Peter is mss ook wel alleen goed. Dat zou makkelijk kunnen. Maar het is niet de schuld van Will dat peter zo goed is, en dan speelt hij het wel weer goed. Voor zo'n hele goeie. (kan wel vaak goed zeggen he :p ) Will heeft het goed gedaan... Vind ik althans...

Maarja, we blijven nog wel gewoon vriendinnen hoor. We wonen nog altijd wel in Nederland; een land met de vrijheid van meningsuiting...

Lilith said:
Als ik een van hun tweeen zou zijn, zou ik eerder Peter zijn dan Edmund.. Je familie verraden... Zo erg!! Dat is nou niet echt normaal meer. Want ja, een beetje verraden gaat nog wel. Maar door hem werden ze bijna allemaal vermoord. Enja, Peter is mss ook wel alleen goed. Dat zou makkelijk kunnen. Maar het is niet de schuld van Will dat peter zo goed is, en dan speelt hij het wel weer goed. Voor zo'n hele goeie. (kan wel vaak goed zeggen he :p ) Will heeft het goed gedaan... Vind ik althans...

Maarja, we blijven nog wel gewoon vriendinnen hoor. We wonen nog altijd wel in Nederland; een land met de vrijheid van meningsuiting...

Peter vind ik wel een heel menselijk personage... Ja, hij straalt meer goedhed uit dan Edmund, maar is dat zo moeilijk... Ik bedoel, is dat niet de bedoeling ;)
En wat de laatste twee zinnen van Laura betreft, daar ben ik het helemaal mee eens!!! *gooit spork weg* :)

Gwen said:
Peter vind ik wel een heel menselijk personage... Ja, hij straalt meer goedhed uit dan Edmund, maar is dat zo moeilijk... Ik bedoel, is dat niet de bedoeling ;)
En wat de laatste twee zinnen van Laura betreft, daar ben ik het helemaal mee eens!!! *gooit spork weg* :)

Ik hou mn sporkje wel hoor... *aait spork*

Lilith said:
Little ladies room?!?! :D *lol*
Nee, niet echt... ;)
Ik moest even iets via mn broer zn computer downloaden en naar deze computer sturen...
Maar ik ben er dus weer :)

Gwen said:
Nee, niet echt... ;)
Ik moest even iets via mn broer zn computer downloaden en naar deze computer sturen...
Maar ik ben er dus weer :)

Ik begon na een tijdje ook echt te dnken dat je daar niet zat nee... :p

MAAR GELUKKIG BEN JE ER WEER!!!!! GWENNIEEEEEEEEE!!!!!!!!!

Lilith said:
Ik begon na een tijdje ook echt te dnken dat je daar niet zat nee... :p

MAAR GELUKKIG BEN JE ER WEER!!!!! GWENNIEEEEEEEEE!!!!!!!!!
JAAAAA!!! LAURAAAAAAA!!! *lol* :D
Is lieke weg?

Gwen said:
:( :(
Zijn we weer met zn tweeen...

Ja... Achja, mss dat Ilse ook nog wel een keer online komt..

Over Ilse gesproken; ik moet maar gaan zorgen dat mijn ouders ook weten dat zij bestaat!! :D

Lilith said:
Ja... Achja, mss dat Ilse ook nog wel een keer online komt..

Over Ilse gesproken; ik moet maar gaan zorgen dat mijn ouders ook weten dat zij bestaat!! :D

Hmmhmm, inderdaad :)
Btw, ik vind jouw location echt ge-wel-dig... :D (ik zag het net)
Laat ik die van mij ook maar eens gaan veranderen... ;)

Gwen said:
Hmmhmm, inderdaad :)
Btw, ik vind jouw location echt ge-wel-dig... :D (ik zag het net)
Laat ik die van mij ook maar eens gaan veranderen... ;)

Hehehe.. Dankje... *lol*

Ja goed idee, aangezien er nog niks staat :p

Lilith said:
Ja dat had ik al gezien!!! YAY!!!
Yep... :D
Maar ik denk btw niet dat ik naar de EOJD mag... :( (ik las net wat je aan me had geschreven ;) )
Maar dan kom ik wel een keer naar Venlo :)

Gwen said:
Yep... :D
Maar ik denk btw niet dat ik naar de EOJD mag... :( (ik las net wat je aan me had geschreven ;) )
Maar dan kom ik wel een keer naar Venlo :)

WAAROM NIET?!?!?!

Dan MOET je wel nar Venlo ja... of gewoon naar mij... Maar dan moet ik weer met mn ouders gaan praten... *zucht*

Status
Not open for further replies.
Back