Dutch

Status
Not open for further replies.
Gwen said:
Inderdaad! Lieke en Ilse, kom tevoorschijn!!! :p :D

Volgens mij komen ze niet tevoorschijn voordat ze online komen *lol* Want ook als ze online zijn kunnen ze zich nog verstoppen...

Lilith said:
Volgens mij komen ze niet tevoorschijn voordat ze online komen *lol* Want ook als ze online zijn kunnen ze zich nog verstoppen...
Weet ik toch... *lol* Dan weten ze het alvast!!! :p

Lilith said:
La de da, li de di..

Oke, Ik moet even de keuken schoonmaken... En wat opruimen... Daarna kom ik gelijk weer terug...

TOT ZO!!!!!!

Is goed... Kan ik ondertussen even mn Franse tekst gaan lezen en samenvatten...
Tot zo!!!

*komt tevoorschijn* mhuahahaha:D
Waarom maakt het uit of mensen hot zijn of niet :rolleyes: ik bedoel, ik vind Skandar niet hot, maar Mr. Moseley ook niet:D *rent weg*
en hij kon niet vechten :p

lieke said:
*komt tevoorschijn* mhuahahaha:D
Waarom maakt het uit of mensen hot zijn of niet :rolleyes: ik bedoel, ik vind Skandar niet hot, maar Mr. Moseley ook niet:D *rent weg*
en hij kon niet vechten :p

*rent Lieke achterna met spork* WAAG HET OM DAT NOG EEN KEER TE ZEGGEN!!!!!! WILL IS SUPERHOTT!

*houdt foto van Mr. Moseley voor gezicht* als jullie mij willen doden, zullen jullie eerst door hem heen moeten prikken, wat jullie nooit zullen doen, mhuahahaha:D

William is niet hot :p en hij kan niet vechten :p

lieke said:
*houdt foto van Mr. Moseley voor gezicht* als jullie mij willen doden, zullen jullie eerst door hem heen moeten prikken, wat jullie nooit zullen doen, mhuahahaha:D

Ohh, HIJ KAN WEL VECHTEN!!! IIG BETER DAN SKANDAR!!!

lieke said:

*prikt Lieke in buik* HA!! daar had je niet aan gedacht he!!! :D

HIJ IS WEL HOT!! EN HIJ KAN BEST VECHTEN!! Moet je zelf ook maar eens doen!! Met zwaard en harnas en al!!

Gwen said:
Ohh, HIJ KAN WEL VECHTEN!!! IIG BETER DAN SKANDAR!!!
AHUM, Edmund (het was Edmund, niet Skandar ;)) sloeg tenminste de staf door van de heks, Peter werd bijna vermoord, maar toen kwam Aslan (YEAH) en doodde haar gelukkig....:D
Niets mis met Mr. Moseley, maar ik vond dat hij de rol van Peter net niet helemaal te pakken had, terwijl ik vind dat Skandar de rol van Edmund wel goed speelde..... en Edmund vind ik in de boeken gewoon leuker dan Peter, hij is gewoon "te goed om waar te zijn" :rolleyes: :p

lieke said:
AHUM, Edmund (het was Edmund, niet Skandar ;)) sloeg tenminste de staf door van de heks, Peter werd bijna vermoord, maar toen kwam Aslan (YEAH) en doodde haar gelukkig....:D
Niets mis met Mr. Moseley, maar ik vond dat hij de rol van Peter net niet helemaal te pakken had, terwijl ik vind dat Skandar de rol van Edmund wel goed speelde..... en Edmund vind ik in de boeken gewoon leuker dan Peter, hij is gewoon "te goed om waar te zijn"

Mr. Moseley had de rol van Peter niet te pakken, Mr. Moseley had de rol van Peter niet te pakken???!!! *prikt Lieke met spork* :p :D

lieke said:
Niets mis met Mr. Moseley, maar ik vond dat hij de rol van Peter net niet helemaal te pakken had, terwijl ik vind dat Skandar de rol van Edmund wel goed speelde..... en Edmund vind ik in de boeken gewoon leuker dan Peter, hij is gewoon "te goed om waar te zijn" :rolleyes: :p

*neemt diep adem*

Ja Edmund sloeg de staf wel door, heel slim, maar die had ziijn EIGEN FAMILIE wel verraden!!! En ook hij werd wel bijna vermoord!!

Ik vond dat Will het wel goed speelde...

Nou al geen last van je buik meer??

Status
Not open for further replies.
Back