Lilith
New member
Gwen said:*pakt spork en volgt Laura*
Oke, even zoeken hoor. VERSTOPPEN IS NIET EERLIJK!!!!!!!!!!!
Gwen said:*pakt spork en volgt Laura*
Inderdaad! Lieke en Ilse, kom tevoorschijn!!!Lilith said:Oke, even zoeken hoor. VERSTOPPEN IS NIET EERLIJK!!!!!!!!!!!
Gwen said:Inderdaad! Lieke en Ilse, kom tevoorschijn!!!
Weet ik toch... *lol* Dan weten ze het alvast!!!Lilith said:Volgens mij komen ze niet tevoorschijn voordat ze online komen *lol* Want ook als ze online zijn kunnen ze zich nog verstoppen...
Gwen said:Weet ik toch... *lol* Dan weten ze het alvast!!!
En nu maar wachten...!!!Lilith said:Ja das waar...
Gwen said:En nu maar wachten...!!!
Lilith said:La de da, li de di..
Oke, Ik moet even de keuken schoonmaken... En wat opruimen... Daarna kom ik gelijk weer terug...
TOT ZO!!!!!!
lieke said:*komt tevoorschijn* mhuahahaha
Waarom maakt het uit of mensen hot zijn of niet ik bedoel, ik vind Skandar niet hot, maar Mr. Moseley ook niet *rent weg*
en hij kon niet vechten
*rent met spork richting Lieke* Ten aanval! *lol*Lilith said:*rent Lieke achterna met spork* WAAG HET OM DAT NOG EEN KEER TE ZEGGEN!!!!!! WILL IS SUPERHOTT!
Gwen said:*rent met spork richting Lieke* Ten aanval! *lol*
En als we je te pakken krijgen...Lilith said:Pas maar op Lieke, er zitten 2 hele normale Willianites achter je aan!!!
Gwen said:En als we je te pakken krijgen...
Ohh, HIJ KAN WEL VECHTEN!!! IIG BETER DAN SKANDAR!!!lieke said:*houdt foto van Mr. Moseley voor gezicht* als jullie mij willen doden, zullen jullie eerst door hem heen moeten prikken, wat jullie nooit zullen doen, mhuahahaha
William is niet hot en hij kan niet vechten
lieke said:*houdt foto van Mr. Moseley voor gezicht* als jullie mij willen doden, zullen jullie eerst door hem heen moeten prikken, wat jullie nooit zullen doen, mhuahahaha
William is niet hot en hij kan niet vechten
AHUM, Edmund (het was Edmund, niet Skandar ) sloeg tenminste de staf door van de heks, Peter werd bijna vermoord, maar toen kwam Aslan (YEAH) en doodde haar gelukkig....Gwen said:Ohh, HIJ KAN WEL VECHTEN!!! IIG BETER DAN SKANDAR!!!
lieke said:AHUM, Edmund (het was Edmund, niet Skandar ) sloeg tenminste de staf door van de heks, Peter werd bijna vermoord, maar toen kwam Aslan (YEAH) en doodde haar gelukkig....
Niets mis met Mr. Moseley, maar ik vond dat hij de rol van Peter net niet helemaal te pakken had, terwijl ik vind dat Skandar de rol van Edmund wel goed speelde..... en Edmund vind ik in de boeken gewoon leuker dan Peter, hij is gewoon "te goed om waar te zijn"
lieke said:AHUM, Edmund (het was Edmund, niet Skandar ) sloeg tenminste de staf door van de heks, Peter werd bijna vermoord, maar toen kwam Aslan (YEAH) en doodde haar gelukkig....
Niets mis met Mr. Moseley, maar ik vond dat hij de rol van Peter net niet helemaal te pakken had, terwijl ik vind dat Skandar de rol van Edmund wel goed speelde..... en Edmund vind ik in de boeken gewoon leuker dan Peter, hij is gewoon "te goed om waar te zijn"