Dutch

Status
Not open for further replies.
Gwen said:
Nee... Ik had geen jas aan, alleen een truitje, ik was dus helemaal doorweekt.

ah bah.. das niet leuk :(
ik had het ook zondag.. ging ik naar een optreden van stonewashed.. ik kwam zeiknat daar aan.. :(

ilse said:
ah bah.. das niet leuk :(
ik had het ook zondag.. ging ik naar een optreden van stonewashed.. ik kwam zeiknat daar aan.. :(
Ja vreselijk is dat... :(
Maargoed, nog nieuws over onze 'plannen'? :p

Gwen said:
Jaaa... Ik had er al iets over gelezen, kwil er zeker heen :D (nog even vragen of Jane meegaat :p )
blender! ik wil er ook heen, moet nog even iemand vinden die meegaat, er is eigenlijk niemand die ik ken die ook zoiets wel leuk vind... behalve mijn zusje :eek:

*gaat op zoek* :p

lieke said:
blender! ik wil er ook heen, moet nog even iemand vinden die meegaat, er is eigenlijk niemand die ik ken die ook zoiets wel leuk vind... behalve mijn zusje :eek:

*gaat op zoek* :p

ik wil er ook wel heen.. naar die in ede lekker dichtbij :D

ilse said:
vet gaaf! :D dan zitten we er samen als ik mag gaan
wie weet zien we elkaar dan daar wel:D ik mag vast wel in Ede, das niet zo ver ;)
ik neem gewoon een narnia boek mee, dan kun je me herkennen :p

lieke said:
wie weet zien we elkaar dan daar wel:D ik mag vast wel in Ede, das niet zo ver ;)
ik neem gewoon een narnia boek mee, dan kun je me herkennen :p
ja of zo'n shirt met daarop groot: LIEKE VAN TDL :p

Dat T-Shirt zou wel lol zijn, ik bestel er denk ik toch een van NF, dus dat kan best :p

@Laura: ik zal je eens de eerste foto laten zien die ik van Mr. Moseley te zien kreeg. Ik herrinner me nog goed dat we op het forum discussies hadden over hoe de kinderen eruit zouden zien, en toen kregen we foto's van ze te zien, en die van Mr. Moseley was niet erg charmant :p *gaat zoeken*
Hebbes:
4kinderen.jpg

dit waren de eerste foto's van de kinderen die uitgegeven werden, en zeg nou zelf, hij trekt toch echt niet zo een charmant gezicht :p

lieke said:
Dat T-Shirt zou wel lol zijn, ik bestel er denk ik toch een van NF, dus dat kan best :p

@Laura: ik zal je eens de eerste foto laten zien die ik van Mr. Moseley te zien kreeg. Ik herrinner me nog goed dat we op het forum discussies hadden over hoe de kinderen eruit zouden zien, en toen kregen we foto's van ze te zien, en die van Mr. Moseley was niet erg charmant :p *gaat zoeken*
Hebbes:
4kinderen.jpg

dit waren de eerste foto's van de kinderen die uitgegeven werden, en zeg nou zelf, hij trekt toch echt niet zo een charmant gezicht :p

Daar is ie niet echt charmant nee.. Maar als je nou kijkt naar plaatjes van hemzelf toen de film net uit was... *smelt*

Status
Not open for further replies.
Back