Dutch

Status
Not open for further replies.
ilse said:
ja het concert van rebecca vond ik helemaal te gek!! :D
maar er is ook gewoon een praise band die elk jaar komt.. wat ook altijd gaaf is! :D
volgend jaar ga ik voor de derde keer.. wie zijn daar al een keer geweest?

Nee, ik ben er nog nooit geweest...

Gwen said:
Hmm... Ik weet het nog niet en ik krijg dat filmpje maar niet :(

Dat sucks... Hij doet sowieso wel heel lang over het bufferen, maar voor de rest ded hij het wel bij mij...

Lilith said:
Dat sucks... Hij doet sowieso wel heel lang over het bufferen, maar voor de rest ded hij het wel bij mij...

bij mij doet hij het best snel.. maarja ik heb hem ook al vet vaak gekeken :D
maar bale gwen... dat ie het niet doet :(

Gwen said:
Hmm... Ik weet het nog niet en ik krijg dat filmpje maar niet
je hebt real player nodig volgens mij, als je die niet hebt doet ie het niet, moet je hem even downloaden ;)

ik ben er 3 keer geweest nu:D de 1e keer zag ik er heel erg tegenop, maar het was zo tof!!! en toen ben ik nog maar twee keer gegaan...

liedjes downloaden :eek: tssk tssk.... :p

lieke said:
je hebt real player nodig volgens mij, als je die niet hebt doet ie het niet, moet je hem even downloaden ;)

ik ben er 3 keer geweest nu:D de 1e keer zag ik er heel erg tegenop, maar het was zo tof!!! en toen ben ik nog maar twee keer gegaan...

liedjes downloaden :eek: tssk tssk.... :p

Ja... Rebecca St. James... *lol*

Ik heb met de Media Player gedaan, en die deed het goed hoor... Beetje langzaam, maarja...

lieke said:

*lol* De realplayer staat al op de andere computer :p :D
Ik probeer straks wel als mn broer er af is ;)

ok, toen ik het probeerde deed ie het alleen met real player, maar dat hebben ze denk ik ge-update of mijn computer doet het gewoon niet :rolleyes:
probeer anders gewoon zo real player, misschien heeft jouw computer hetzelfde als die van mij :D

ik voel me nu helemaal een eenzame anti-downloader :rolleyes:

Lilith said:
QUE WA?!?! :eek:
ik weet het :eek: iedereen verklaart me voor gek, maar ik ben uit principe tegen downloaden en branden als het illigaal is :eek:

op de een of andere manier kan ik maar geen mensen vinden die het met me eens zijn :p

lieke said:
ik weet het :eek: iedereen verklaart me voor gek, maar ik ben uit principe tegen downloaden en branden als het illigaal is :eek:

op de een of andere manier kan ik maar geen mensen vinden die het met me eens zijn :p

GEK!!! jk...

Ik moet zeggen, ik vind het eigenlijk ook maar slecht, maar toch blijf ik het wel maar doen :p

Lilith said:
GEK!!! jk...

Ik moet zeggen, ik vind het eigenlijk ook maar slecht, maar toch blijf ik het wel maar doen :p
ik heb het ook een hele poos gedaan, ik probeerde alle cd's van DC Talk te krijgen, maar ik had al de hele tijd zo een stemmetje in mijn hoofd dat het eigenlijk stelen was... en toen heb ik uiteindelijk al mijn cd's maar gebroken.

ik koop ze nu op ebay, veel goedkoper dan in de winkel, en legaal :D

lieke said:
ik heb het ook een hele poos gedaan, ik probeerde alle cd's van DC Talk te krijgen, maar ik had al de hele tijd zo een stemmetje in mijn hoofd dat het eigenlijk stelen was... en toen heb ik uiteindelijk al mijn cd's maar gebroken.

ik koop ze nu op ebay, veel goedkoper dan in de winkel, en legaal :D

Op eBay? Tja dat kan ook... Ik koop gwoon de CD, en soms vind ik nummers op internet, maar ik heb geen limewire ofzo

Gwen said:
Op eBay? Tja dat kan ook... Ik koop gwoon de CD, en soms vind ik nummers op internet, maar ik heb geen limewire ofzo
kan ook, ik vind CD's in de winkel alleen zo duur, 20 euro :eek: terwijl je ze op ebay meestal wel voor 5 euro kan krijgen :rolleyes:

lieke said:
kan ook, ik vind CD's in de winkel alleen zo duur, 20 euro :eek: terwijl je ze op ebay meestal wel voor 5 euro kan krijgen :rolleyes:

Das praktisch... Maar trouwens, ik download het minste van mn familie.. :D

Status
Not open for further replies.
Back