Dutch

Status
Not open for further replies.
ilse said:
HIERONDER BELANGRIJK BERICHT :p
zo goed laura :D

Perfect... ;)

Oke...

Gwen, Ilse en ik waren een uitje aan het plannen. Wss gaat Jinn ook mee, als ik iig zelf mag. Iedereen die ook mee wil, laat het een van ons weten!! Dan kunnen we na een tijdje de datum gaan plannen enzo...

Lijst met mensen die meegaan (wss):

Gwen
Ilse
Lilith
Jinn

Beste plaats-optie tot nu toe: Nijmegen of Den Bosch

Mijzelf leek het handig om het of in oktober al te doen, of pas volgend jaar ergens, anders zit je midden in de wiinter.

De rest bespreken we nog als we weten wei er allemaal mee gaan. (denk ik :p )

Lilith said:
Perfect...

Oke...

Gwen, Ilse en ik waren een uitje aan het plannen. Wss gaat Jinn ook mee, als ik iig zelf mag. Iedereen die ook mee wil, laat het een van ons weten!! Dan kunnen we na een tijdje de datum gaan plannen enzo...

Gwen
Ilse
Lilith
Jinn

Mijzelf leek het handig om het of in oktober al te doen, of pas volgend jaar ergens, anders zit je midden in de wiinter.

De rest bespreken we nog als we weten wei er allemaal mee gaan. (denk ik )
het lijkt me echt heel tof om jullie allemaal een keertje te ontmoeten:D maar ik weet niet of ik van mijn ouders met mensen die ik heb ontmoet op internet mee mag :( (niet dat ik jullie niet vertrouw hoor, maar zij weten natuurlijk niets over jullie)

maar ik kan het altijd proberen:D het lijkt me wel leuk

(en als ik plaats mag kiezen tussen Nijmegen of Den Bosch heb ik liever Nijmegen, iets dichterbij, maar dat is latere zorg ;))

lieke said:
het lijkt me echt heel tof om jullie allemaal een keertje te ontmoeten:D maar ik weet niet of ik van mijn ouders met mensen die ik heb ontmoet op internet mee mag :( (niet dat ik jullie niet vertrouw hoor, maar zij weten natuurlijk niets over jullie)

maar ik kan het altijd proberen:D het lijkt me wel leuk

(en als ik plaats mag kiezen tussen Nijmegen of Den Bosch heb ik liever Nijmegen, iets dichterbij, maar dat is latere zorg ;))

Ja dat is mij grootste probleem ook... Maar ik probeer gewooon...

Nijmegen wordt steeds beter... *lol* Dat ken ik al half...

Maar waar woon je dan??

Lilith said:
Perfect...

Oke...

Gwen
Ilse
Lilith
Jinn

De rest bespreken we nog als we weten wei er allemaal mee gaan. (denk ik )

Yep, goed plan! :D
@ lieke: Gezellig als je ook meegaat! :D
Uhh, ilse & laura, zie ik jullie straks nog op msn? Ik denk dat ik er vanaaf wel even ben... ;)

Gwen said:
Yep, goed plan! :D
@ lieke: Gezellig als je ook meegaat! :D
Uhh, ilse & laura, zie ik jullie straks nog op msn? Ik denk dat ik er vanaaf wel even ben... ;)

Ik ga met maike film kijken... maar voor de rest zalik flink veel onlinezijn... :D

Status
Not open for further replies.
Back