Dutch

Status
Not open for further replies.
ik zal m'n vingers kruisen voor iedereen die mee wil maaar niet weet of ze mogen
ik hoop dat t gaat lukken :D

Lilith said:
Als t niet lukt lig ik een week op mn bed te huilen... :D
*lol* 't Zal op een of andere manier wel lukken ;)
En btw we hebben er een nieuwe Dutchy bij :p
Mijn vriendin heeft zich hier ook aangemeld... Ze heet Jane :D

Gwen said:
*lol* 't Zal op een of andere manier wel lukken ;)
En btw we hebben er een nieuwe Dutchy bij :p
Mijn vriendin heeft zich hier ook aangemeld... Ze heet Jane :D

Nou, mijn vader en moeder allebei vinden het wel erg ver... Dus het verst wat ik mag is naar venlo... Wel helemaal 15 kilometer... Of ik moeten nog een heel jaar wachten... Op zn minst...

Welkom Jane!! Leuk dat je je bij ons voegt! :D

Welkom hier Jane, ik hoop dat je het supertof vind :D

Misschien zouden we RdB en MGGT een pm moeten sturen, omdat ze niet zo vaak online zijn, ik neem tenminste aan dat zij ook meegaan als we iets gaan doen??

ik zal het binnenkort vragen, ik hoop echt dat het mag:)

lieke said:
Welkom hier Jane, ik hoop dat je het supertof vind :D

Misschien zouden we RdB en MGGT een pm moeten sturen, omdat ze niet zo vaak online zijn, ik neem tenminste aan dat zij ook meegaan als we iets gaan doen??

ik zal het binnenkort vragen, ik hoop echt dat het mag:)

Ja ik mag dus niet he.... of we moeten plotseling naar Venlo gaan, waar we wel helemaal voor een uurtje bezig kunen zijn... :(

Lilith said:
Ja ik mag dus niet he.... of we moeten plotseling naar Venlo gaan, waar we wel helemaal voor een uurtje bezig kunen zijn... :(
balen zeg:( ik weet wel zeker dat mijn ouders Venlo te ver weg vinden:(

we zien wel, misschien een ander keertje, of we spreken met elkaar af op de jongerendag ofzo (daar zijn er dit jaar ook een paar van ons geweest toch?) en dan zien we elkaar daar.

oh, kun je je PM box leeghalen Laura ;)

lieke said:
balen zeg:( ik weet wel zeker dat mijn ouders Venlo te ver weg vinden:(

we zien wel, misschien een ander keertje, of we spreken met elkaar af op de jongerendag ofzo (daar zijn er dit jaar ook een paar van ons geweest toch?) en dan zien we elkaar daar.

oh, kun je je PM box leeghalen Laura ;)

Zal ik gelijk doen!!

Ik denk niet dat ik ook naar de jongerendag zal gaan... ARGH!!! Ik wil bij Ilse in Wageningen wonen!!! Dan zou ik wel mogen!!!!

Lilith said:
Zal ik gelijk doen!!

Ik denk niet dat ik ook naar de jongerendag zal gaan... ARGH!!! Ik wil bij Ilse in Wageningen wonen!!! Dan zou ik wel mogen!!!!

dan moet je met een groep naar de jongerendag gaan...
ik ga altijd met de groep van mijn kerk... op de fiets!
een uur fietsen :D maar het is in arnhem he... anders gaan jullie allemaal bij mij logeren gaan we met zn alleen naar de jongerendag :D

ilse said:
dan moet je met een groep naar de jongerendag gaan...
ik ga altijd met de groep van mijn kerk... op de fiets!
een uur fietsen :D maar het is in arnhem he... anders gaan jullie allemaal bij mij logeren gaan we met zn alleen naar de jongerendag :D

Dat zou ik dolgraag willen... Maar wanneer is dat dan??

lieke said:
ergens in Juni *gaat kijken op het webl*
9 juni, in het Gelredome in Arnhem ;)

:eek: Daar gaan mijn ouders binnekort naartoe..

Maar mss mag dat dan wel, aangezien het toch pas over een tijdje is... :D

Lilith said:
:eek: Daar gaan mijn ouders binnekort naartoe..

Maar mss mag dat dan wel, aangezien het toch pas over een tijdje is... :D
laten we het hopen, de EOJD is sowieso al heel leuk, en misschien kunnen we daar met de Dutchies afspreken ;)

lieke said:
laten we het hopen, de EOJD is sowieso al heel leuk, en misschien kunnen we daar met de Dutchies afspreken ;)

Ja... Maar ik zal nou nog niks vragen, aangezien mijn vader dan toch zegt: "Dat zien we dan wel weer." *zucht* Maar wie komen daar dan allemaal, want ik heb opzich een best aparte muzieksmaak... :p

Lilith said:
Ja... Maar ik zal nou nog niks vragen, aangezien mijn vader dan toch zegt: "Dat zien we dan wel weer." *zucht* Maar wie komen daar dan allemaal, want ik heb opzich een best aparte muzieksmaak... :p
nog niet bekend, dat wordt ongeveer in februari bekend gemaakt. het hangt er heel erg vanaf.
Maar we hoeven daar niet perse heen hoor, het was maar een idee, hangt ervan af of iedereen het leuk vind, maar op dit moment leek dit me makkelijker dan met z'n allen ergens af te spreken, i.v.m. afstand enz... ;)

lieke said:
nog niet bekend, dat wordt ongeveer in februari bekend gemaakt. het hangt er heel erg vanaf.
Maar we hoeven daar niet perse heen hoor, het was maar een idee, hangt ervan af of iedereen het leuk vind, maar op dit moment leek dit me makkelijker dan met z'n allen ergens af te spreken, i.v.m. afstand enz... ;)

Ja ik ben nu het concert van Rebecca St. James aan het kijken... Het lijkt me nu wel erg leuk :D Zeker als jullie er ook zijn...

Lilith said:
Ja ik ben nu het concert van Rebecca St. James aan het kijken... Het lijkt me nu wel erg leuk :D Zeker als jullie er ook zijn...

ja het concert van rebecca vond ik helemaal te gek!! :D
maar er is ook gewoon een praise band die elk jaar komt.. wat ook altijd gaaf is! :D
volgend jaar ga ik voor de derde keer.. wie zijn daar al een keer geweest?

ilse said:
ja het concert van rebecca vond ik helemaal te gek!! :D
maar er is ook gewoon een praise band die elk jaar komt.. wat ook altijd gaaf is! :D
volgend jaar ga ik voor de derde keer.. wie zijn daar al een keer geweest?

Ja dat zei Lieke al tegen me over MSN... *lol* :D

Ikke niet dus... :p

Status
Not open for further replies.
Back