ik vind het ook echt leuk om daar te zijn, ik heb alleen deze week dus niet zoveel tijd, maar dat komt wel over een weekPeter lover said:Ik wens jullie alletwee het allerbeste op school en Lieke, ik weet zeker dat het je toch gaat lukken joh!
Lieve Puzzle_the_donkey: ga je misschien naar London? Ik ben daar in december geweest en het was in één woord geweldig! Ik weet zeker dat je het ontzettend leuk gaat krijgen. Als je naar London gaat, bezoek Harrods. Ik ben er ook geweest en hjet is ontieglijk groot. En aan lieke, ik vind het zo kei-gaaf dat je lid ben geworden van de UHC. Hartstikke lief!
oh, trouwens: scheikunde en economie gingen goed!!!!
ik weet het van die vertaalmachines, het is echt enorm lachwekkend als je een zin vertaalt vanuit het engels.Puzzle_the_Donky said:Over de vertaaluitdagingen, volgens mij zijn die vertaal-machines lang niet goed genoeg (grammatica enzo, en dubbele betekenissen). Hoewel, oeps... Nu ja, wie weet, desnoods neem ik een ander account.
Ga je naar Zwitserland? Gaaf, waarom eigenlijk? Gaan jullie sneeuw onderzoeken??? Dan moet je hoog de bergen in. Zwitserland is prachtig, maar ik ga toch liever naar Engeland met school; zie je mijn opa heeft een vakantiehuisje in Zwitserland en ik ben daar daardoor relatief vaak. Maar ja Zwitserland blijft mooi, veel plezier hoor...
geen sneeuw onderzoeken, gewoon voor de lol (ze zeggen voor de cultuur, maar ja ) Ik ben zelf nog nooit in Zwitserland geweest dus ik ben echt benieuwd. we gaan daarheen met werkweek van school, dat doet iedereen in de vierde dus het wordt wel tof.
waarom ga jij eigenlijk? in ieder geval heel veel plezier, jij bent dacht ik 1 week voor mij weg.
zie jullie later (ik denk dat we cathyrh toch maar dutchy-of-the-week moeten maken, ze is nog steeds de enige die heeft meegedaan en anders dan duurt het zo lang)