Dutch

Status
Not open for further replies.
Peter lover said:
Ik wens jullie alletwee het allerbeste op school en Lieke, ik weet zeker dat het je toch gaat lukken joh!
Lieve Puzzle_the_donkey: ga je misschien naar London? Ik ben daar in december geweest en het was in één woord geweldig! Ik weet zeker dat je het ontzettend leuk gaat krijgen. Als je naar London gaat, bezoek Harrods. Ik ben er ook geweest en hjet is ontieglijk groot. En aan lieke, ik vind het zo kei-gaaf dat je lid ben geworden van de UHC. Hartstikke lief!
ik vind het ook echt leuk om daar te zijn, ik heb alleen deze week dus niet zoveel tijd, maar dat komt wel over een week:p
oh, trouwens: scheikunde en economie gingen goed!!!!:D
Puzzle_the_Donky said:
Over de vertaaluitdagingen, volgens mij zijn die vertaal-machines lang niet goed genoeg (grammatica enzo, en dubbele betekenissen). Hoewel, oeps... Nu ja, wie weet, desnoods neem ik een ander account.

Ga je naar Zwitserland? Gaaf, waarom eigenlijk? Gaan jullie sneeuw onderzoeken??? Dan moet je hoog de bergen in. Zwitserland is prachtig, maar ik ga toch liever naar Engeland met school; zie je mijn opa heeft een vakantiehuisje in Zwitserland en ik ben daar daardoor relatief vaak. Maar ja Zwitserland blijft mooi, veel plezier hoor...
ik weet het van die vertaalmachines, het is echt enorm lachwekkend als je een zin vertaalt vanuit het engels.:D

geen sneeuw onderzoeken, gewoon voor de lol (ze zeggen voor de cultuur, maar ja :rolleyes: ) Ik ben zelf nog nooit in Zwitserland geweest dus ik ben echt benieuwd. we gaan daarheen met werkweek van school, dat doet iedereen in de vierde dus het wordt wel tof.
waarom ga jij eigenlijk? in ieder geval heel veel plezier, jij bent dacht ik 1 week voor mij weg.

zie jullie later (ik denk dat we cathyrh toch maar dutchy-of-the-week moeten maken, ze is nog steeds de enige die heeft meegedaan en anders dan duurt het zo lang)

Peter lover said:
Gaan jullie met de bus? Als je eenmaal in London bent, kan je het gewoon niet missen, net als dat grote reuzenrad.
Ik ga met de bus naar Engeland, ja. Verder weet ik het niet. Ik ga in een gastgezin met twee klasgenoten, maar verder weet ik het nog niet. Wel weet ik dat ik er voor gekozen heb om naar het British museum te gaan. Lijkt me gaaf.

lieke said:
ik vind het ook echt leuk om daar te zijn, ik heb alleen deze week dus niet zoveel tijd, maar dat komt wel over een week
oh, trouwens: scheikunde en economie gingen goed!!!!

ik weet het van die vertaalmachines, het is echt enorm lachwekkend als je een zin vertaalt vanuit het engels.

geen sneeuw onderzoeken, gewoon voor de lol (ze zeggen voor de cultuur, maar ja :rolleyes: ) Ik ben zelf nog nooit in Zwitserland geweest dus ik ben echt benieuwd. we gaan daarheen met werkweek van school, dat doet iedereen in de vierde dus het wordt wel tof.
waarom ga jij eigenlijk? in ieder geval heel veel plezier, jij bent dacht ik 1 week voor mij weg.

zie jullie later (ik denk dat we cathyrh toch maar dutchy-of-the-week moeten maken, ze is nog steeds de enige die heeft meegedaan en anders dan duurt het zo lang)

Ik ga voor cultuur, de ervaring en educatie natuurlijk :rolleyes:!

Toen ik naar London ging, waren veel Musea dicht vanwege kerstmis, en ik wilde zo graag naar Madame Tussauds :(
Volgende keer ga ik in de zomer :p maar eerst wordt het New York aan het eind van het jaar.

New York, als je daar heen kunt zonder failliet te raken, kun je me vast wel een hondertje lenen...

Gaaf joh!!!

Ik zou ook wel naar Amerika willen... Maar ja ik wil naar zoveel landen...

Waarom ga je naar New York? Of bedoel je een andere NY?

Puzzle_the_Donky said:
Ik ga met de bus naar Engeland, ja. Verder weet ik het niet. Ik ga in een gastgezin met twee klasgenoten, maar verder weet ik het nog niet. Wel weet ik dat ik er voor gekozen heb om naar het British museum te gaan. Lijkt me gaaf.

Ik ga voor cultuur, de ervaring en educatie natuurlijk :rolleyes:!
tuurlijk... :p

wat tof joh, New York!!

Hahahaha! Ik heb gelukkig een goeie baan :D
Ik ben al heel lang niet meer op vakantie geweest. Vorig jaar besloot ik dus om 6 dagen naar London te gaan, en nu wil ik dolgraag de grote plas oversteken. En ik wil dolgraag eens naar New York en misschien kijk ik wel of er nog meer mogelijkheden zijn. Het moet natuurlijk niet té duur worden.
Ik ben van plan om ieder jaar een stad te bezoeken. En nu kies ikvoor New York, maar misschien kies ik volgend jaar wel voor Lissabon, of Madrid of wat anders.

Peter lover said:
Hahahaha! Ik heb gelukkig een goeie baan :D
Ik ben al heel lang niet meer op vakantie geweest. Vorig jaar besloot ik dus om 6 dagen naar London te gaan, en nu wil ik dolgraag de grote plas oversteken. En ik wil dolgraag eens naar New York en misschien kijk ik wel of er nog meer mogelijkheden zijn. Het moet natuurlijk niet té duur worden.
Ik ben van plan om ieder jaar een stad te bezoeken. En nu kies ikvoor New York, maar misschien kies ik volgend jaar wel voor Lissabon, of Madrid of wat anders.

Goed leen me dan dat hondertje maar :D!

Ik zou Jeruzalem kiezen, maar ja met al die onrust daar kan ik het me voorstellen dat je daar volgend jaar liever niet heen gaat. Parijs is trouwens ook best heel mooi. De eiffeltoren valt misschien een beetje tegen, maar de andere monumenten daar, zoals de arc de triomph maken alles goed.

Rome is ook tof, zijn mijn ouders laatst geweest. het is veel heel druk, en er staan overal van die straatverkopers die je de rozen zo ongeveer in de hand drukken :)p)
en Malta is ook erg leuk, alleen daar moet je niet te lang heen gaan vind ik zelf, het was voor mij de eerste keer dat ik echt ver ging (heel ver, Malta :rolleyes: ) maar het is echt heel mooi.

hoe ging je SO Nederlands trouwens, Puzzle_the_Donkey?

lieke said:
Rome is ook tof, zijn mijn ouders laatst geweest. het is veel heel druk, en er staan overal van die straatverkopers die je de rozen zo ongeveer in de hand drukken :)p)
en Malta is ook erg leuk, alleen daar moet je niet te lang heen gaan vind ik zelf, het was voor mij de eerste keer dat ik echt ver ging (heel ver, Malta :rolleyes: ) maar het is echt heel mooi.

hoe ging je SO Nederlands trouwens, Puzzle_the_Donkey?
Oeps...

Tsja...

Je raadt het nooit!

Raad eens!

code:
!rood gnig tien jiH

Puzzle_the_Donky said:
Oeps...

Tsja...

Je raadt het nooit!

Raad eens!

code:
!rood gnig tien jiH
uh, Hij ging niet door :)p)
better joh, moet je hem nou nog een keer maken

ow ja, zal ik cathyrh maar pm men dat zij heeft gewonnen, er is og steeds maar 1 persoon die heeft meegedaan

lieke said:
uh, Hij ging niet door
better joh, moet je hem nou nog een keer maken

ow ja, zal ik cathyrh maar pm men dat zij heeft gewonnen, er is og steeds maar 1 persoon die heeft meegedaan
Ik moet hem aanstaande woensdag en ik heb perongeluk (echt waar hoor) de bundel van een klasgenoot mee naar huis genomen. Die dag (toen ik nog niet wist dat hij niet door ging) wilde van te voren alles nog snel doorlezen. Dus leende ik een bundel. Die vergat ik terug te geven en tot nu toe ben ik nog niet zo slim geweest hem terug te geven, maar ik ben het wel van plan hoor echt waar.

Over die pm naar Cathyrh: wat mij betreft stuur je 100 pm's; ik ben niet van mening dat het ook maar een tikkeltje sociaal zou zijn als ik zou zeggen:
" :mad: Wat pm'en naar Cathyrh?!?! Hoe durf je dat te vragen. Natuurlijk niet! Ik doe hier de suggesties. Natuurlijk mag je niet pm'en dat ze gewonnen heeft :mad:!"

( ;) )

Dat zou zelfs erg asociaal zijn en ik zou het niet eens menen. Dus om een lang verhaal kort te maken, van mij mag je het zelf weten, maar het zou natuurlijk ook kunnen dat de laatste twee regels van jou bedoeld waren voor Peter lover; in dat geval: sorry :(!

Puzzle_the_Donky said:
Dat zou zelfs erg asociaal zijn en ik zou het niet eens menen. Dus om een lang verhaal kort te maken, van mij mag je het zelf weten, maar het zou natuurlijk ook kunnen dat de laatste twee regels van jou bedoeld waren voor Peter lover; in dat geval: sorry :(!

je reageert ook altijd op dingen die niet voor jou bedoeld zijn he :mad:

nee, grapje, de vraag was voor jullie allebei ;) dus je mening wordt erg gewaardeerd!!

ohoh, nou ja, als je woensdag die so hebt kun je die bundel toch maandag of dinsdag terug geven? als iedereen het toch al had geleerd. en anders.... heeft diegene van wie de bundel is een probleem :p

dwarfmaster77 said:
i'm part dutch and i know nothing of it!!!!
that's not good:p
welcom on the dutch-thread, we can learn you some dutch, tell me (and the other dutch persons) what you want to know.
see you :)

Hihihihi!!!! Ik vind het goed hoor Lieke. PM haar maar dat ze de eerste ronde heeft gewonnen.
Dwarfmaster, are you joining the dutchy-of-the-week quiz? We are three dutchies together here (there are more) and we (to be more honest, Lieke) made a quiz and we had only one person who did the quiz. It would be fun if others want to join as well.
Leuk ideetje trouwens Lieke. Misschien ga ik het op mijn site ook zetten, zo'n dutchie of the week quiz.

Puzzle: Jeruzalem moet prachtig zijn Het is inderdaad jammer dat er zoveel onrust is. Ik zou ook dolgraag eens naar Schotland of Ierland willen gaan. Naar Noord-Ierland ook wel, maar ik ben een beetje voorzichtig met al dat IRA gedoe.

Peter lover said:
Hihihihi!!!! Ik vind het goed hoor Lieke. PM haar maar dat ze de eerste ronde heeft gewonnen.
ok, ik zal het gelijk doen, ik probeer morgen wel een nieuwe quiz te maken, 1 van jullie mag dat ook doen hoor als jullie het leuk vinden :)
Peter lover said:
Leuk ideetje trouwens Lieke. Misschien ga ik het op mijn site ook zetten, zo'n dutchie of the week quiz.
dan zeg ik gewoon niet dat ik nederlander ben en doe ik ook gewoon mee :p ik win elke ronde :) . maar er zitten nog wel een paar nederlanders op jouw site toch?

Ja, er is er zelfs een met drie accounts! Als je de namen SCP, Dante's wife/Sephiroth/ (en een of andere japanse naam) en Jalupira en Hobbitgirly ziet, dat zijn nederlanders.
Gewoon niet zeggen dat je nederlands bent! dan ben jij erg goed en iedereen maar afvragen wie die Lieke is die steeds dutchie of the week wordt.

Peter lover said:
Ja, er is er zelfs een met drie accounts! Als je de namen SCP, Dante's wife/Sephiroth/ (en een of andere japanse naam) en Jalupira en Hobbitgirly ziet, dat zijn nederlanders.
Gewoon niet zeggen dat je nederlands bent! dan ben jij erg goed en iedereen maar afvragen wie die Lieke is die steeds dutchie of the week wordt.
Lieke, de mysterieuze winnares...... dat klinkt goed :cool:
nee, want dan geef jij ze natuurlijk de link naar deze site en kan iedereen zien dat ik hier hele verhalen zit te typen in het engels..... dan zeg ik gewoon dat ik dat niet ben, dat jij je hebt vergist:D

....

en dan zien ze deze post en dan weten ze dat ik het daarom zeg :eek:

Status
Not open for further replies.
Back