Dutch

Status
Not open for further replies.
Lilith said:
Dit schooljaar was het eerste jaar voor mij *lol*

Ik heb het zoooo druk... Vandaag moest ik mijn kamer opruimen, en ja, voor de rest niet echt veel, maar ik kon even niet computeren, omdat mijn broer zonodig moest... :( Maar morgen ben ik ook al weg (naar Muiderslot) en maandag heb ik een feestje... Druk, druk druk!! En dan moet ik ook nog huiswerk maken... *pfff*
:eek: arme jij
maar Muiderslot is wel leuk :)
het huiswerk wat minder......
veel succes!! ;)

Gelukkig is het pinksteren vandaag! Ik heb het grote geluk gehad, dat mijn vrije dagen toevallig tegelijk met Pinksteren vielen!!
:D Wat een bofferd ben ik toch!!

lieke said:
arme jij
maar Muiderslot is wel leuk :)
het huiswerk wat minder......
veel succes!! ;)

Ja Muiderlot was leuk... :) Maar dankje... Vandaag heb ik nog een beetje een rustig dagje, en dan morrgen al mijn huiswerk maken... Achja, ik overleef het wel :D

Lilith said:
Ja Muiderlot was leuk... :) Maar dankje... Vandaag heb ik nog een beetje een rustig dagje, en dan morrgen al mijn huiswerk maken... Achja, ik overleef het wel :D
Naar het muiderslot op de rustdag? Schande :mad: !

Bla-bla-bla (Een half uur tijd innemend)

Gij zult ... (Kwartier over zulke geboden)

Gu zult niet ... (Nog een kwartier)

Bla-bla-bla (Half uur)

Oh ja, en het minst belangrijkste maar het moet toch gezegd worden:
God houdt van alle mensen. Jezus heeft voor de zonden van iedereen geleden.
Hij is gestorven én opgestaan. Opnieuw weer naar Zijn Vader in de hemel gegaan. Waar hij nu voor ons allen bidt.
Maar de Heilige Geest is gekomen,
en hij deed dingen, toen hij kwam,
die geen mens ooit zou durven dromen,
deed beseffen dat Jezus de zonden wegnam!
Ook iedereen hier kan gered worden, als hij dat nog niet is.
En voor degenen die al gered zijn, bid om de komst van de Heilige Geest, hij zal zeker komen in jouw hart en jouw niet in te schatten dingen geven. Maar volhard in je gebed.(Ohw... en dit duurde slechts 5 minuten ;) )

Goed dit is zelfspot en spot met sommige zeer zware PKN-dominees die ik ooit hoorde preken. Dan dacht ik grrr... wat een onzin nou weer, en wat gebruiken ze idiote ouderwetse taal, en dat gezicht, alsof ze door dat taalgebruik ook maar iets beter zijn...

Maar onbewust ben ik dat vervelende eromheendraaiende gepreek over gaan nemen en normaal gaan vinden en nu als ik probeer een nep-preek te maken als we met het gezin bijbelstudie houden voel ik me net zo'n dominee.

bla-bla-bla.

Nu moet ik toegeven dat dat misschien ook niet zo goed is en dat ik er gewoon niet op moet letten. Dominees zijn er tenslotte om bekering te preken, ik wou alleen soms dat er meer bescheidenheid van hun gezicht afstraalde.

Nou dat laatste van mijn "preek" is natuurlijk erg belangrijk en de laatste zin is geen eigen wijsheid; het komt uit de preek van een andere minder zware dominee.

P. S. Leuk dat het Muiderslot leuk is, als je maar een beetje ontspant op zondag, en wat is daarvoor beter om is leker er tussen uit te gaan naar het Muiderslot.

nou RdB, nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen, maar ik ben het met je eens. dat hele preek gedoe van je enz. :p En soms heb je inderdaad bij dominees niet zo een goed gevoel, maar dan denk ik altijd maar: ik weet niet hoe hun hart is, dus laat ik het oordelen maar aan God over, niet mijn taak!

he, PL, wat zie ik nou.... Gil-Galad:D

Yeah!! Ik besloot om Giltje toch maar als avy te nemen. Anders is Elrond zo alleen.
Ik ben het absoluut met jullie eens over dominees. Soms vraag je je af, of ze eigenlijk zelf wel beseffen hoe ze overkomen. Ik hou nooit van hele lange preken. Een boodschap wat erg goed overkomt, is veel meer boeiender.
Maar ja, net wat jij zegt Lieke, geen zorgen maken over dat alles. Gewoon doorgaan met je eigen leven. Godf kent hun harten dus, de mens wikt, maar God beschikt.

lieke said:
nou RdB, nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen, maar ik ben het met je eens. dat hele preek gedoe van je enz. :p En soms heb je inderdaad bij dominees niet zo een goed gevoel, maar dan denk ik altijd maar: ik weet niet hoe hun hart is, dus laat ik het oordelen maar aan God over, niet mijn taak!

he, PL, wat zie ik nou.... Gil-Galad:D
Absoluut! Ohw dus die gast is Gil Galad, ik dacht al, wie is die gekke gast die zo naar boven kijkt met dat zilver/gouden ceasarachtige bandje?

Gil-Galad dus...

Ceasarachtig bandje................... :D
Arme Gil!!! Dat is een echte giller...Ceasarachtig bandje :D Het is een echte Elvenkroon. Gil-Galad was de hoge elvenkoning.

Peter lover said:
Ceasarachtig bandje................... :D
Arme Gil!!! Dat is een echte giller...Ceasarachtig bandje :D Het is een echte Elvenkroon. Gil-Galad was de hoge elvenkoning.

Ik weet het, maar het ziet er zo idioot uit als hij op één van de plaatjes amhoog kijkt, of het nu een Elvenkroon is of niet, of elvenkroon/Elvenkroon nu een hooftletter heeft of niet.

O ja en

Al draagt een hoge elvenkoning een lelijk ding,
hij is en blijft een grote, goede, wijze koning.

(Het klinkt niet echt hè, verzin iets anders, hier nog wat opties van mij:)
-hij is en blijft een lekker ding
-boeit niet, al was het dat hij hem verving
-hij is goed,
hij neemt je in de maling,
om te zien wat je dan doet.

Of: Een hoge elfenkoning met een lelijk ding,
maar gelukkig is het niet de Ene Ring!!!

Andere opties?

Mijn god, Puzzle!!!!!!
Een elvenkoning met een kroon
dat ding is lelijk en niet gewoon

Of
Gil-Galad, wie doet mij wat?
Of:
Gil-Galad, dat lekkere ding, droeg een kroon en niet de ring
Of:
Een kroon of niet op zijn kop, het liefst geef ik die kroon een flinke schop
Of:
Dat achterlijke ding is een of andere kroon van een elf
Breek het in twee, of ik doe het zelf

Mijn god, ik doe al mee :eek:

Het volledige plaatje ziet er trouwens zo uit Puzzle:

Last edited:
heeee!
sorry dat ik nikszei..
ik was op vakantie!!
op een boeren camping waar biggetjes waren...
ik heb een biggetje vast mogen houden...
hoe was jullie pinksterdag??
iemand naar OPWEKKING geweest???

ilse said:
heeee!
sorry dat ik nikszei..
ik was op vakantie!!
op een boeren camping waar biggetjes waren...
ik heb een biggetje vast mogen houden...
hoe was jullie pinksterdag??
iemand naar OPWEKKING geweest???
hai, was het leuk op vakantie, vast wel als je een biggetje mocht vast houden!
ik wilde eigenlijk wel naar opwekking, maar ik heb nog een toetsweek, dus ik had geen tijd (geen tijd voor het werk van de Heer omdat we voor een nota bene christelijke school toetsen moeten leren! ach ja.... :rolleyes: )

Trouwens, over Gil-Galad gesproken... hij had toch eerst wel een ring, Vilya, de machtigste van de drie elfenringen. was het niet zo dat toen Gil-Galad dood ging Elrond de ring kreeg, als volgende aanvoerder? ik weet het niet zeker hoor, dus zeg aub even of ik het goed heb :eek:

en die elfenkroon is wel mooi :eek:

wat dachten jullie van:

Al is het om hem heen een hele zooi
de kroon van Gil-Galad blijft mooi

of

de kroon van Gil-Galad staat goed
hij past mooi bij zijn leuke snoet :p lol

lieke said:
Trouwens, over Gil-Galad gesproken... hij had toch eerst wel een ring, Vilya, de machtigste van de drie elfenringen. was het niet zo dat toen Gil-Galad dood ging Elrond de ring kreeg, als volgende aanvoerder? ik weet het niet zeker hoor, dus zeg aub even of ik het goed heb :eek:
Dat klopt. Gil-Galad was de oorspronkelijke drager van Vilya en Cirdan (de scheepsbouwer van de grijze havens) gaf zijn ring aan Gandalf. Elrond kreeg de ring van Gil-Galad.

lieke said:
en die elfenkroon is wel mooi :eek:

wat dachten jullie van:

Al is het om hem heen een hele zooi
de kroon van Gil-Galad blijft mooi

of

de kroon van Gil-Galad staat goed
hij past mooi bij zijn leuke snoet :p lol
Precies! Precies! Daar ben ik het volledig mee eens.

Gil-Galad is een leuke troel en die kroon staat goed bij zijn...ehm SNOET!!! :D

i am niels-_-1988 and i am from belgium
blij dat ik nog eens onze taal kan spreken op deze forum
ben bij een andere william fansite gegaan om dat die wel meestal in onze taal zijn
ps over die moving banners ik wil al lang eentje van william moseley dus ald dit mogelijk is laat dan iets weten op black-oracle@hotmail.com
merci he

Peter lover said:
Dat klopt. Gil-Galad was de oorspronkelijke drager van Vilya en Cirdan (de scheepsbouwer van de grijze havens) gaf zijn ring aan Gandalf. Elrond kreeg de ring van Gil-Galad.
ik vroeg me al af hoe Gandalf aan de ring kwam, hoe weet je dat allemaal, silmarillion soms? of de hobbit? ik moet echt meer gaan lezen.... of komt het allemaal uit de EE?
Peter lover said:
Precies! Precies! Daar ben ik het volledig mee eens.

Gil-Galad is een leuke troel en die kroon staat goed bij zijn...ehm SNOET!!! :D
hehe:D lol

Hai Niels, leuk om hier ook iemand uit België te hebben:D voor de banner moet je echt bij Peter lover zijn, die kan dat heel goed *points at siggy*

Status
Not open for further replies.
Back