Emily_Cullen
New member
Hey
WHAT ARE YOU SAYING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WHAT ARE YOU SAYING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WilliamMoselyLover#1 said:WHAT ARE YOU SAYING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
They are talking about the last schooltest. About tests german and French. How difficult it was and how glad they were it is finally over.WilliamMoselyLover#1 said:WHAT ARE YOU SAYING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
arme jijLilith said:Dit schooljaar was het eerste jaar voor mij *lol*
Ik heb het zoooo druk... Vandaag moest ik mijn kamer opruimen, en ja, voor de rest niet echt veel, maar ik kon even niet computeren, omdat mijn broer zonodig moest... Maar morgen ben ik ook al weg (naar Muiderslot) en maandag heb ik een feestje... Druk, druk druk!! En dan moet ik ook nog huiswerk maken... *pfff*
lieke said:arme jij
maar Muiderslot is wel leuk
het huiswerk wat minder......
veel succes!!
Naar het muiderslot op de rustdag? Schande !Lilith said:Ja Muiderlot was leuk... Maar dankje... Vandaag heb ik nog een beetje een rustig dagje, en dan morrgen al mijn huiswerk maken... Achja, ik overleef het wel
Absoluut! Ohw dus die gast is Gil Galad, ik dacht al, wie is die gekke gast die zo naar boven kijkt met dat zilver/gouden ceasarachtige bandje?lieke said:nou RdB, nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen, maar ik ben het met je eens. dat hele preek gedoe van je enz. En soms heb je inderdaad bij dominees niet zo een goed gevoel, maar dan denk ik altijd maar: ik weet niet hoe hun hart is, dus laat ik het oordelen maar aan God over, niet mijn taak!
he, PL, wat zie ik nou.... Gil-Galad
Peter lover said:Ceasarachtig bandje...................
Arme Gil!!! Dat is een echte giller...Ceasarachtig bandje Het is een echte Elvenkroon. Gil-Galad was de hoge elvenkoning.
hai, was het leuk op vakantie, vast wel als je een biggetje mocht vast houden!ilse said:heeee!
sorry dat ik nikszei..
ik was op vakantie!!
op een boeren camping waar biggetjes waren...
ik heb een biggetje vast mogen houden...
hoe was jullie pinksterdag??
iemand naar OPWEKKING geweest???
Dat klopt. Gil-Galad was de oorspronkelijke drager van Vilya en Cirdan (de scheepsbouwer van de grijze havens) gaf zijn ring aan Gandalf. Elrond kreeg de ring van Gil-Galad.lieke said:Trouwens, over Gil-Galad gesproken... hij had toch eerst wel een ring, Vilya, de machtigste van de drie elfenringen. was het niet zo dat toen Gil-Galad dood ging Elrond de ring kreeg, als volgende aanvoerder? ik weet het niet zeker hoor, dus zeg aub even of ik het goed heb
Precies! Precies! Daar ben ik het volledig mee eens.lieke said:en die elfenkroon is wel mooi
wat dachten jullie van:
Al is het om hem heen een hele zooi
de kroon van Gil-Galad blijft mooi
of
de kroon van Gil-Galad staat goed
hij past mooi bij zijn leuke snoet lol
ik vroeg me al af hoe Gandalf aan de ring kwam, hoe weet je dat allemaal, silmarillion soms? of de hobbit? ik moet echt meer gaan lezen.... of komt het allemaal uit de EE?Peter lover said:Dat klopt. Gil-Galad was de oorspronkelijke drager van Vilya en Cirdan (de scheepsbouwer van de grijze havens) gaf zijn ring aan Gandalf. Elrond kreeg de ring van Gil-Galad.
hehe lolPeter lover said:Precies! Precies! Daar ben ik het volledig mee eens.
Gil-Galad is een leuke troel en die kroon staat goed bij zijn...ehm SNOET!!!