P
Puzzle_the_Donky
Guest
Kwaad om dat Holland? geloof het of niet het was een ongelukje !lieke said:AARRGGHH!!! RdB
look, this is the guy i warned you for, he is very dangerous
Maar heel er grappig hoe je reageert !!!!
Nee, hoor, in juni komt de tweede vertalinsversie uit. Ik heb echter de oude versie. Het verscheen al in 1981, maar was inmiddels alweer van de markt. Ik heb het in Het Baken gekocht, in de opruimings-kast.lieke said:RdB, dat boek komt pas in juni uit!
Best wel triest, zo'n goed boek en dan verkopen ze hem voor 10 gulden!!!
Ja, het taalgebruik is vrij ouderwets, maar het geeft wel een leuk sfeertje. Wat er in het boek gebeurt is allemaal best serieus, in de boeiende zin van het woord, en dat wordt dan nog eens versterkt door het vrij verouderde Nederlands wat gebruikt wordt.
Maar goed, het is dus al zo'n 25 jaar uit in het Nederlands.
Één symbool: ?Lilith said:Ja, Lieke en Peter lover, jullie hebben gelijk... Iedereen beware voor RdB...
RdB: Langzaam praten, alles goed uitleggen
Ik op dreef? Als je bedoelt dat ik aan de race ben, hoe raad je dat nou weer??? Grapje!Peter Lover said:RdB is behoorlijk op dreef zeg! Ja Puzzeltje, ik ben goed verwend met kadootjes. Ik ben ook blij dat het weer voorbij is. Nee, ik ken Simone niet
Leuk van die cadeautjes.
Ik ben op 2 december jarig, en zo erg is de dag na je verjaardag nu ook weer niet? Nee toch?lieke said:de dag na je verjaardag is de meest erge dag van het jaar (behalve voor mijn zus die op 4 december jarig is )
verjaardagen zijn cool
'T was me nog niet opgevallen.
Ten eerste kun je lekker van je kado's genieten, daar heb je dan voor het eerst even tijd voor.
Ten tweede, wat ook een of zou kunnen zijn op ten eerste, kun je dan eindelijk lekker gaan shoppen, met/zonder je vrienden, hangt er vanaf wat je het leukst vindt, en lekker je geld uitgeven.
Jongens aan computerspelletjes, sportspullen of boeken en meisjes aan kleren, paardenasseciores (sorry van spelfouten), schoenen of boeken.
Volgens het stereotype dan en dat boeken bij jongens weet ik nog niet, ik heb in ieder geval de laatste maand in totaal zo'n 8, 9 of 10 boeken besteld op ebay, voor spotprijsjes, maar veel boeken dus.
Oh ja en eigelijk moet er achter ofzovoorts.
Oké en dan nog eens over de dag na mijn verjaardag.
Twee december: Jarig! Joepie!
Een dag later: ohw... gisteren was ik jarig, voorbij, wat jammur!!! Ohw, maar ik heb wel een hele hoop leuke cadeautjes en een hoop verjaardagsgeld, joepie! En ohw... nog maar twee nachtjes slapen en dan komt Sinterklaas langs! Joepie!
De dag daarna: Tsja, mijn cadeautjes zijn inmiddels al zo'n beetje versleten, en ik heb gisteren mijn verjaadagsgeld al verspeeld. Maar ja, ik kocht er een nieuw playstation-spel van. Kicke, vandaag de hele dag gamen!!!
De dag dáárna: Nou moe, dat spelletje ben ik nu ook al bijna zat (je moet weten dat ik een verwend opdondertje ben). Flut! Alles voorbij.
*Kijkt op de scheur-kalender*
Hoera! Hoera!! Hoera!!!
Er is er één jarig, hoera, hoera,
dat kun je wel zien dat is hij!
Hij geve lang, hoera, hoera!
Hij geve lang, hoera, hoera!!
Hij geve lang, hoera, hoera!!!
Ka-do'tjes geven, ka-do'tjes geven,
ka-do'tjes geven in de Gloria,
zeg geef nu maar op, zeg geef nu maar op!!!
En dan maar cadeautjes uitpakken, hè?