Mrs Gil-Galad Took
New member
Hahahahahahaha! RdB is wel op dreef! PL heeft inderdaad een kamer al gehuurd en als je nu lief bent, dan mag je het vliegtuig aanduwen Puzzeltje.
Ha-ha-ha! Alsof ik het er niet voor over heb een ezel te worden om jou het zwijgen op te leggen. . Zo erg was het nu ook weer niet hoor. Alleen werd mijn trots nogal geschaad, maar ja... Mijn trots en faam zijn allang vergaan, of ik nu een ezel ben of niet, men zal mij toch altijd RdB noemen.lieke said:ik doe dan echt mijn ogen niet dicht hoor, ik spring de taxi uit en ren heel hard en gillend weg! en roep de politie, die jou komt oppakken en mij de pet met geld geeft
alsof iemand naar RdB luistert, kom me maar oppakken als je het niet met me eens bent..... o nee, dat kan niet want jij kunt niet verder dan 15 kilometer van de grote tempel in Tashbaan vandaan komen, en laat ik daar nou eens 30 km vanaf zitten
Maar als je een ezel was zouden ze je wegsturen om voor de tisrok te werken (niemand zou weten dat jij de tisrok was) net zoals de honden uit narnia naar de kennels van de tisrok gingen, en de dwergen naar de mijnen van de tisrok. ze zouden jou naar de stallen van de tisrok sturen, waardoor je mij nog steeds niet het zwijgen op kon leggenPuzzle_the_Donky said:Ha-ha-ha! Alsof ik het er niet voor over heb een ezel te worden om jou het zwijgen op te leggen. Zo erg was het nu ook weer niet hoor. Alleen werd mijn trots nogal geschaad, maar ja... Mijn trots en faam zijn allang vergaan, of ik nu een ezel ben of niet, men zal mij toch altijd RdB noemen.
geen commentaar op jouw spieren hoor *sarcastisch lachje*Puzzle_the_Donky said:Het vliegtuig aanduwen, nee dat doe ik echt niet. Ik ben maar een kleine oude domme ezel. Misschien kan Draaier je helpen, als hij ontsnapt is aan die vreselijke Tash .
-----------------------------------------------------------------------------
Of als je geen antwoord van Puzzel wilt, maar van RdB:
Vliegtuigen worden in Calormen niet aangeboden, wel hebben we superdeluxe old style zeilboten.
Of geniet van het heerlijke stormbriesje, en geniet van de exotische aroma's van zeemannenkots en stuurmansdiarees in de vroege ochtend.
Of doe wat aan je konditie in een galeischip op de slavenbanken, roei, roei!
En dat voor de luttele prijs van een appel en een ei!
Ook kun je natuurlijk de ervaringen van piraterij beleven. Graag stuur ik speciaal voor jou een schip naar de dodemansbaai.
---------------------------------------------------------------------------
Of als je van m'n echte ik een antwoord wil horen:
Natuurlijk doe ik dat, met mijn spiervolume is dat een koud kunstje !
Dommie! Ik ben heus niet gek hoor, ik hang gewoon een grote ketting om mijn nek met een hangertje en dan zet ik erop: "Ik (ja de ezel, ja!!!) ben de Tisrok Eeuwig Moge Hij Leven, en dan herkennen ze mij uiteraard, en als ze het niet geloven werp ik ze gewoon in de kerkers!!!lieke said:Maar als je een ezel was zouden ze je wegsturen om voor de tisrok te werken (niemand zou weten dat jij de tisrok was) net zoals de honden uit narnia naar de kennels van de tisrok gingen, en de dwergen naar de mijnen van de tisrok. ze zouden jou naar de stallen van de tisrok sturen, waardoor je mij nog steeds niet het zwijgen op kon leggen
geen commentaar op jouw spieren hoor *sarcastisch lachje*
je vergeet wat mijn beste RdB, als je een ezel wordt verdwijnen je kleren (lees HHB maar) dus je kunt die ketting niet van te voren omdoen, dan verdwijnt ie, en je kunt hem naderhand niet omdoen, omdat je met hoeven geen ketting kan vasthouden. en al zou je het lukken om hem om te doen zal niemand je geloven, en je kunt ook niemand in de kerker gooien, want alleen de tisrok (MHLFE) heeft de macht om dat te doen en niemand gelooft dat jij de tisrok (MHLFE) bent, conclusie, ik blijf leven, en jij blijft de rest van je leven dicht bij de tempelPuzzle_the_Donky said:Dommie! Ik ben heus niet gek hoor, ik hang gewoon een grote ketting om mijn nek met een hangertje en dan zet ik erop: "Ik (ja de ezel, ja!!!) ben de Tisrok Eeuwig Moge Hij Leven, en dan herkennen ze mij uiteraard, en als ze het niet geloven werp ik ze gewoon in de kerkers!!!
Geen commentaar op geen commentaar !
Lilith said:That's right, but still... If you see something in Dutch, maybe you can read it... Not everything, but some things...
yes, but something you can read...
Dan neem ik mijn ergenaam toch mee? Ikk beloo hem at als hij mij een fijne stal geeft en als hij mij helpt wraak op jouw te nemen, dat hij dan Tisrok (MHLFE) wordt en dat ik hem anders van zijn titel als erfgenaam onthef, ik hoop overigens wel dat hij zich dan aan zijn woord houdt, straks wordt hij verliefd op jouw, en dan heb ik je in plaats van mijn wraak, de titel vrouw van de Tisrok (MHLFE) en (misschien, wat nog erger zou zijn) de liefde van je leven bezorgd. Laten we maar hopen dat hij me gewoon helpt bij de wraakneming en dat dus alles goed uitpakt .lieke said:je vergeet wat mijn beste RdB, als je een ezel wordt verdwijnen je kleren (lees HHB maar) dus je kunt die ketting niet van te voren omdoen, dan verdwijnt ie, en je kunt hem naderhand niet omdoen, omdat je met hoeven geen ketting kan vasthouden. en al zou je het lukken om hem om te doen zal niemand je geloven, en je kunt ook niemand in de kerker gooien, want alleen de tisrok (MHLFE) heeft de macht om dat te doen en niemand gelooft dat jij de tisrok (MHLFE) bent, conclusie, ik blijf leven, en jij blijft de rest van je leven dicht bij de tempel
(geen commentaar op jouw geen commentaar op mijn geen commentaar )
xx_Williamgirly_xx said:???????????????????????????????????????????????????????Lilith said:That's right, but still... If you see something in Dutch, maybe you can read it... Not everything, but some things...
yes, but something you can read...
This may be something Dutch that you understand from English!
Puzzle_the_Donky said:Dan neem ik mijn ergenaam toch mee? Ikk beloo hem at als hij mij een fijne stal geeft en als hij mij helpt wraak op jouw te nemen, dat hij dan Tisrok (MHLFE) wordt en dat ik hem anders van zijn titel als erfgenaam onthef, ik hoop overigens wel dat hij zich dan aan zijn woord houdt, straks wordt hij verliefd op jouw, en dan heb ik je in plaats van mijn wraak, de titel vrouw van de Tisrok (MHLFE) en (misschien, wat nog erger zou zijn) de liefde van je leven bezorgd. Laten we maar hopen dat hij me gewoon helpt bij de wraakneming en dat dus alles goed uitpakt .
???????????????????????????????????????????????????????
This may be something Dutch that you understand from English!
maar aangezien Tisrokken (MTLFE) altijd erg gemeen en corrupt zijn zal hij wel zeggen dat hij je helpt, maar hij zal je doden als je in een ezel bent veranderd....Puzzle_the_Donky said:Dan neem ik mijn ergenaam toch mee? Ikk beloo hem at als hij mij een fijne stal geeft en als hij mij helpt wraak op jouw te nemen, dat hij dan Tisrok (MHLFE) wordt en dat ik hem anders van zijn titel als erfgenaam onthef, ik hoop overigens wel dat hij zich dan aan zijn woord houdt, straks wordt hij verliefd op jouw, en dan heb ik je in plaats van mijn wraak, de titel vrouw van de Tisrok (MHLFE) en (misschien, wat nog erger zou zijn) de liefde van je leven bezorgd. Laten we maar hopen dat hij me gewoon helpt bij de wraakneming en dat dus alles goed uitpakt .
i'm so bad at speaking Germanxx_Williamgirly_xx said:what?? no, no... i'm from germany.. german is a little bit like dutch...
Daar was ik al bang voor!!!!lieke said:maar aangezien Tisrokken (MTLFE) altijd erg gemeen en corrupt zijn zal hij wel zeggen dat hij je helpt, maar hij zal je doden als je in een ezel bent veranderd....
en als ie verliefd op mij wordt zorg ik er zeker wel voor dat ie jou opsluit in de meest diepe kerker
i'm so bad at speaking German
Hallo, ich bin Lieke, ich kann nicht gut Deutsch sprechen
lieke said:maar aangezien Tisrokken (MTLFE) altijd erg gemeen en corrupt zijn zal hij wel zeggen dat hij je helpt, maar hij zal je doden als je in een ezel bent veranderd....
en als ie verliefd op mij wordt zorg ik er zeker wel voor dat ie jou opsluit in de meest diepe kerker
lieke said:maar aangezien Tisrokken (MTLFE) altijd erg gemeen en corrupt zijn zal hij wel zeggen dat hij je helpt, maar hij zal je doden als je in een ezel bent veranderd....
if you changed that "been" into "ben" it would say: i'm xx_Williamgirly_xx, so it wasn't bad or something!xx_Williamgirly_xx said:hey, were are you from, when you speak a little bit german??
ik been xx_Williamgirly_xx....
I can't speak dutch....