Peter lover said:Tuurlijk bedoel ik jou ook!
Wil je echt zo'n banner? Dan maak ik er eentje voor je! Moet het in het nederlands zijn?
lieke said:kijk maar uit, zometeen wordt je door iedereen TL buis genoemd, maar MrsP is ook makkelijker dan elke keer Mrs. Pippin-Took te typen
Dit is precies waarom ik het liefst mijn eigen naam als username gebruik, het is veel makkelijker voor anderen en het klink veel persoonlijker (en je krijgt geen rare bijnamen )
lieke said:tijd vliegt inderdaad voorbij, maar dat is soms ook niet erg
had je de boeken pas gelezen toen de film uitkwam of kende je ze al eerder? er is inderdaad veel variatie in de leeftijd, de jongste mensen hier zijn dacht ik rond 10, en de oudste is rond 52, ach ja, narnia is allesomvattend..
AARRGGHH, niet weer Holland...
weten we, we zijn gewoon goed, en aangezien je de laatste tijd de enige nederlandse jongen online bent is het nogal grappig om je uit te lachen!
je vergeet dat Rabadash later een vredelievende Tisrok werd, dat is toch wel positief maar ik weet hoe het is, ik heb zelf ook een zusje en 2 oudere zussen, soms nogal irritant.
Peter lover said:Nee, zo erg om U te moeten zeggen is het ook weer niet! Dat zou ik echt niet willen! Die promotie gaat niet door
Andere suggesties dan EN, Lilau?Lilith said:TL buis... *lacht kwaadaardig*
En Lieke, we verzinnen er nog wel een... *lacht alweer kwaadaardig *
We lachen ons kapot!!Puzzle_the_Donky said:Hé blij dat ik weer post hè kunnen jullie weer lachen *trekt gekke, typisch mannelijke bek*!
Zielige jij... Volgens mij denkt mijn broer er precies zo over...Puzzle_the_Donky said:Geen jongens!!!
Ik blijf bij RdB...Puzzle_the_Donky said:Ohw ja en tot slot, als jullie mij dan zo nodig RdB willen noemen, nou dan ga ik er maar voor! Ik ben RdB, maar noem mij liever RdV&V (Rabadash de Vriendelijke en Vreedzame (of als je dan zo nodig wilt spotten Rabadash de Vruchteloze en Vraatzuchtige)). Tevens wens ik vanaf nu aangesproken te worden met u. Geen kritiek aan mijn adres, anders beland je in de kerkers, nee liever nog anders stuur ik je voor straf naar Narnia en dan hoop ik dat Aslan jou permanent in een balkende ezel verandert. Oh ja en tot slot ik wens een hele hoop lof vanwege mijn humoristische humor, of anders...
eigen naam eigen naam eigen naam eigen naam eigen naam eigen naam eigen naam eigen naam eigen naam eigen naam eigen naam eigen naam eigen naam eigen naam eigen naam eigen naam eigen naam eigen naam eigen naamPuzzle_the_Donky said:Ha-ha-ha ik heb een bijnaam voor je lieke, je gaat eraan onderdooot, had je maar niet zo vaak eigen naam moeten zeggen, vanaf nu noem ik je EN (lees eigen naam). Voor jou Peter Lover heb ik er ook wel één Pavlov. Vraag me niet waar av vandaan komt, maar de p komt van peter en lov komt van lover.
dat bevalt wel ik heb voor de grap (meer een weddenschap met een vriendin van mij) een piratenforum gemaakt, daar sta ik bekend als Kapitein Leo (geen commentaar....) maar Vliegende Hollander kan ook welPuzzle_the_Donky said:Ohw... en nog een bijnaam voor lieke, wat dacht je van de Vliegende Hollander, ha-ha!
HAHAHAHAHA, oeps, sorryPuzzle_the_Donky said:Hé blij dat ik weer post hè kunnen jullie weer lachen *trekt gekke, typisch mannelijke bek*!
dat is waar, maar ja, hij kon toch neit zover bij de tempel vandaan om wraak te nemen..Puzzle_the_Donky said:Vredelievend hè? Dikke pech, hij werd toevallig wel zijn hele leven achte zijn rug om Rabadash de Belachelijke genoemd, dan heb ik nog liever dat jullie me in mijn gezicht RdB noemen, dan weet ik tenminste hoe jullie over me denken en loop ik niet de hele dag voor paal in mijn pracht, praal en trots (extra nadruk op trots; vervang pracht, praal eventueel door hoogmoed). Ik wordt liever in mijn gezicht uitgelachen dan achter mijn rug om.
balen voor je, ik voel erg met je mee, soms zou je ze het liefst achter het behang plakken!Puzzle_the_Donky said:Ja bah... praat me dur niet van. Er is Lieke, heel lief maar vaak een tikkeltje irritant, dan heb je R (zusje) houdt van basketbal, heeft een grote mond maar een erg klein hartje, en dan heb je S (ook een zusje) zij is onze, lieve charmante, doch een tikkeltje irritante en dramatische jongste zus en prinses.
Geen jongens !!!
Ik zei nog tegen S toen ze nog in de buik van mijn moeder zat: "Wordt nou een jongen!" Maar het mocht niet baten!!!
vergeef mij, heer Rabadash de Vriendelijke en Vreedzame, als het u belieft Ik was fout door met uw naam te spotten, en u als Tisrok (MHLFE) heeft natuurlijk alle machtPuzzle_the_Donky said:Ohw ja en tot slot, als jullie mij dan zo nodig RdB willen noemen, nou dan ga ik er maar voor! Ik ben RdB, maar noem mij liever RdV&V (Rabadash de Vriendelijke en Vreedzame (of als je dan zo nodig wilt spotten Rabadash de Vruchteloze en Vraatzuchtige)). Tevens wens ik vanaf nu aangesproken te worden met u. Geen kritiek aan mijn adres, anders beland je in de kerkers, nee liever nog anders stuur ik je voor straf naar Narnia en dan hoop ik dat Aslan jou permanent in een balkende ezel verandert. Oh ja en tot slot ik wens een hele hoop lof vanwege mijn humoristische humor, of anders...
Oh ja en vergeet vooral geen u te zeggen.
Tot slot deel ik u mede dat dit slechts een grap was. U kunt me noemen wat u wilt en u mag het zelfs over me hebben met termen als het!!!
ik ookLilith said:Ik blijf bij RdB...
Peter lover said:Nee, Pavlov is geen goede naam. Het klinkt zo russisch
lieke said:hoe bedoel je ik zeg het vaak? EN is best, maar Lieke bevalt toch nog steeds beter, zullen we het op een akkoordje gooien, jij noemt mij Lieke en ik noem jou puz, don of Peter, wat jij wilt?
lieke said:HAHAHAHA, oeps, sorry
...
vergeef mij, heer Rabadash de Vriendelijke en Vreedzame, als het u belieft Ik was fout door met uw naam te spotten, en u als Tisrok (MHLFE) heeft natuurlijk alle macht
*sarcastische lach*
Peter lover said:Nee, Pavlov is geen goede naam. Het klinkt zo russisch
Peter lover said:Yes! That is great! Het gaat goed. It is going alright.
Do you recognise some german in it?
xx_Williamgirly_xx said:hhmm... not really...
in german it means 'Wie geht es dir'?
Puzzle_the_Donky said:Ik heb nog een hele leuke (flauwe, ouwe en uitgekouwde) mop:
Hoelang is een Chinees (?).
Hoe heet zijn vrouw (?).
Waar is zijn kind (?).
ja, had ik ook al aan gedacht, zometeen weten we geeneens meer waarom we je RdB noemen, net zoals we dan niet weten waarom we nou ook alweer hier zijn aangezien het nog 2 jaar duurt voor PC uitkomt...Puzzle_the_Donky said:Ik weet wat, jullie noemen mij RdB (Rowan de Brave, of nou ja je weet wel wat je er zelf mee bedoelt). Ik was er toch al aan gewend en ik kan heus wel tegen een geintje hoor. Ik voel me zelfs vereerd, het is toch leuk. Ik lijk misschien wel op Trumpkin (dat was hem toch) die werd voortaan voor altijd voor de grap LV'tje genoemd totdat de Pevensies zelf niet eens meer wisten wat het betekende. Ik vind RdB best.
ga je gangPuzzle_the_Donky said:Maar Lieke, wat we (ik dus) met jou gaan doen weten we nog niet, misschien blijft het Lieke maar ik vind Vliegende Hollander toch ook erg leuk, ja ik zal je met deze ouwe koe blijven plagen.
ja, het paste wel in het verhaaltje, hoewel May He Laugh For Ever ook wel mooi is!Puzzle_the_Donky said:Wat betekent MHLFE ook alweer? May he live for ever?
tsja...... ik weet hetPuzzle_the_Donky said:Ik heb nog een hele leuke (flauwe, ouwe en uitgekouwde) mop:
Hoelang is een Chinees (?).
Hoe heet zijn vrouw (?).
Waar is zijn kind (?).
het hangt er maar net vanaf hoe je het opvat ik weet 4 oplossingenPeter lover said:Peter-Puzzle...amsterdam die grote stad, met hoeveel letters spelt men dat?
danku *maakt buiging* en tuurlijk zijn de anderen niet dom .......Peter lover said:Maar ik weet vrijwel zeker dat je het antwoord al weet Lieke. Jij bent sowieso geen dommerd! De anderen ook niet hoor! Anders worden ze boos en gaan ze me in de koekenpan stoppen
Peter lover said:Peter-Puzzle...amsterdam die grote stad, met hoeveel letters spelt men dat?
Uhm... Ik ken die al; hoewel dat kan ik nu wel zeggen, maar ik ken hem niet en hoewel ik kan raden, geen idee wat het antwoord is. Trouwens ik heet RdB.Peter lover said:Peter-Puzzle...amsterdam die grote stad, met hoeveel letters spelt men dat?
Hahahahaha LV tje, wat komt me dat toch bekend voor
Wat heb je daar aan in een rolstoel?Peter lover said:OWWW!!! moet ik daar gelukkiger mee zijn? Wat denk jij? Zou ik schadevergoeding kunnen vragen van 10000000000.00000000000 €?
In contanten graag!
lieke said:danku *maakt buiging* en tuurlijk zijn de anderen niet dom .......
koekenpan lijkt me wat overdreven, ik denk dat ze het bij de magnetron houden
Geen commentaar, mijn niveau is hoog genoeg om Tisrok moge hij eeuwig leven te zijn.Lilith said:Ik ken die ook al... Wij zijn trouwens allemaal superslim!! Op welk niveau zitten jullie eigenlijk???