Dutch

Status
Not open for further replies.
Peter lover said:
Ik heb ook de wacht gezien! Het was hartstikke leuk dat terwijl wij zaten uit te blussen, de wisseling van de wcht voorbijkwam. Al die mensen op het paard. Ik heb er nog fotos van. Zal ze een keer posten.
Buckingham Palace was best mooi. We hebben er een heel goed uitzicht op het reuzenrad gehad. Erzijn zat macdonalds en Burger Kings daar.
Alleen jammer dat je niet kan pinnen en dus naar een automaat moet.
Hey!! Lilith, welkom hier op de nederlandse topic.
Lieke, ik hoop dat je een ontzettend goede reis hebt. En heel veel plezier en ik zal je vreselijk missen ;) Maar het meest gun ik je natuurlijk plezier!!

Ohw... maar in Nederland komt het helaas ook nog al te vaak voor dat een macdonalds geen pin-apparaten heeft. Die foto's wil ik wel graag zien. Maar hoe?

Lilith said:
Dank je... Iedereen... En iedereen mag me wel gewoon Laura noemen hoor... :p Of je mag een leuke bijnaam verzinnen...

Ik ken jullie nog niet echt, maar Lieke: ik hoop dat je het heel leuk hebt op je vakantie!! ;)

Wat dacht de van:
- Laula
- Liri
- Laulith
- Laurith
- Lauli
- Lilau
- Lirau

Ikzelf vind Lilau wel leuk...

Hoewel Lil is ook leuk.

Zemmalau lijkt me het leukst (Zeg-maar-laura in het kort.)

Peter lover said:
Yes! That is great! Het gaat goed. It is going alright.
Do you recognise some german in it?

Oui, monsieur. Je pense à: Es geht gut. Mais en francais c'est Ca va bien!
Mes woorden francais sont op. Excusez-moi!

Au revoir!
---------------------------------------------------------------------------

It's terrible, French I mean. No similarities at all. I hate it, but for some reason I like it too. Strang, isn't it?!?!

Puzzle_the_Donky said:
Wat dacht de van:
- Laula
- Liri
- Laulith
- Laurith
- Lauli
- Lilau
- Lirau

Ikzelf vind Lilau wel leuk...

Hoewel Lil is ook leuk.

Zemmalau lijkt me het leukst (Zeg-maar-laura in het kort.)

Lollige namen!! :p :p Zemmalau is opzich wel wat lang... Mij maakt het niet zo veel uit, de rest moet hun mening ook maar even geven... :p

Puzzle_the_Donky said:
Ohw... maar in Nederland komt het helaas ook nog al te vaak voor dat een macdonalds geen pin-apparaten heeft. Die foto's wil ik wel graag zien. Maar hoe?
Ik heb volgens mij de fotos op een van mijn photobuckets staan en anders sowieso op cd rom. Ik ga ze eens posten.

Puzzle_the_Donky said:
Wat dacht de van:
- Laula
- Liri
- Laulith
- Laurith
- Lauli
- Lilau
- Lirau
Rilua? Of Rauli? Ik vind Lilau wel leuk klinken :)

Jep, hier bij macDonalds kan ik ook nooit pinnen en ik kom er maar een keer per anderhalf jaar ofzo.

heeft een van jullie narnia voor de ps2?
ik zit in level 4 vast op een stuk waar telkens wolven tevoorschijn komen :(
kan iemand me helpen?
doei!!! :D

Peter lover said:
Rilua? Of Rauli? Ik vind Lilau wel leuk klinken :)

En Puzzle_the_donkey (sorry ik ken jullie namen ook nog niet)vind dat ook een leuke naam, dus Lilau it is!! :p

ilse said:
heeft een van jullie narnia voor de ps2?
ik zit in level 4 vast op een stuk waar telkens wolven tevoorschijn komen :(
kan iemand me helpen?
doei!!! :D

Nee sorry, ik heb hem niet... Maar een vriend van mij wel en hij zou vragen of ik hem even mocht lenen... Maar ik ben ook niet zo goed in dat soort dingen

hoihoi!
kben dr al uit..
maar nu zit ik in het 6de level vast... :(
dat is een stuk met een reus die meneer bever pakt...
kent je vriend dat stuk laura??
wil je anders aan hem vragen wat je dan moet doen??
alvast bedankt :)

ilse said:
hoihoi!
kben dr al uit..

Volgens mij speelt hij het niet echt vaak... :rolleyes: Maar ik weet ook niet echt waar hij is... Ik zal het hem maandag wel vragen... ;)

HAI!!!!
k ben terug, ik moet zeggen dat ik trots op jullie ben, deze thread stond er als 2e :p
aangezien ik had beloofd om een kort verslag te schrijven:

maandag
de busreis, bijna 12 uur in de bus, toen kwamen we aan bij het jeugdhotel en gingen we kamers verdelen (hadden ze de jongens en meisjes kamers omgewisseld..... school :rolleyes: )
's avonds nog een avondwandeling, en toen slapen

dinsdag
's ochtends een wandeling gemaakt in de bergen, na een poosje werd de groep gesplitst, ik ging mee met de groep die nog verder ging, de andere groep ging terug. We zijn naar 1800 meter hoogte geklommen en we hebben in de sneeuw gezeten! we hebben er wel iets van 5 uur over gedaan dus we waren best moe toen we terugkwamen (en spierpijn!)
's middags gingen we naar een kloof toe, daar kon je doorheen lopen, er waren ook watervallen enz. dat was erg mooi

woensdag
's morgens gingen we naar Luzern, een stadje, daar konden we vrij rondlopen en wat opdrachten voor CKV op school doen.
's middags gingen we naar een hoge berg toe (met kabelbaan gelukkig, t kon ook niet anders) en daar gingen we naar een klimpark. ik heb zelf best last van hoogtevrees maar gelukkig hadden ze 5 verschillende banen, ik heb de eerste 2 gedaan, en het gaf wel een kick!

donderdag
's ochtends gingen we naar de Schilthorn, dat is het hoogste punt in de buurt van Hasliberg (waar wij zaten), daar gingen we omhoog tot iets van 3000 meter, en hadden we een supertof uitzicht, dat was echt heel leuk! en het grappige was dat er een poos terug (1968 dacht ik) een James Bond film was opgenomen, dus die hadden we van te voren bekeken, dus dat herkende je ook echt!
's middags gingen we naar een berg waarin een waterval liep. je ging eerst omhoog met een lift en dan nog een stukje met een trap en dan kon je gewoon de hele waterval langs lopen, dat was echt heel leuk, en je werd er lekker nat van :p

vrijdag
's ochtends gingen we mountainbiken, dat was ook heel leuk, we zijn naar een waterval gefiets, en dat was denk ik wel het mooiste wat ik heb gezien in Zwitserland, je kon er zelfs onderdoor lopen!!
's middags konden we nog douchen (zwarte benen van het mountainbiken :rolleyes: ) en om 7 uur gingen we naar huis toe, vanochten rond half 7 kwamen we terug bij school. thuis nog maar een paar uurtjes geslapen...

ik ben blij dat ik terug ben (elke keer als ik langs een computer liep dacht ik hieraan...)

maar het was heel leuk en heel gezellig!! Zwitserland is echt een aanrader!
ilse said:
hoihoi!
kben dr al uit..
maar nu zit ik in het 6de level vast...
alvast bedankt
ik ken het spel zelf niet, maar er zijn een heleboel mensen op deze site die het spelen, ik stel voor dat je naar deze pagina gaat en daar je vraag stelt, dan krijg je vast een antwoord van mensen die het level gehaald hebben.
is het een leuk spel?

zie jullie!

Ik ben blij dat je het leuk hebt gehad, Lieke!!! ;) En volgens mij ben ik ooit ook een keer geweest waar jij was... Maar dat kan ik me niet meer goed herinneren, toen was ik 6 volgens mij... :p

Lilith said:
Ik ben blij dat je het leuk hebt gehad, Lieke!!! ;) En volgens mij ben ik ooit ook een keer geweest waar jij was... Maar dat kan ik me niet meer goed herinneren, toen was ik 6 volgens mij... :p
dankje Laura (of Lilau of wat het op dit moment is :p), wie weet was ik wel op precies dezelfde plaats als waar jij was, ik zat in Hotel Viktoria (alleen dan in klein viktoria, als jeugdhotel) misschien doet dat ergens een belletje rinkelen. t zou wel tof zijn :D

lieke said:
dankje Laura (of Lilau of wat het op dit moment is :p), wie weet was ik wel op precies dezelfde plaats als waar jij was, ik zat in Hotel Viktoria (alleen dan in klein viktoria, als jeugdhotel) misschien doet dat ergens een belletje rinkelen. t zou wel tof zijn :D

Wij zaten niet in een hotel, daar gaan wij NOOIT naartoe... Wij gingen met onze vouwwagen :p

En je mag me Laura of lilau noemen, mij maakt het niks uit... :p

Lilith said:
Wij zaten niet in een hotel, daar gaan wij NOOIT naartoe... Wij gingen met onze vouwwagen

En je mag me Laura of lilau noemen, mij maakt het niks uit...
wij eigenlijk ook nooit, we hadden eerst een vouwwagen, maar die was lek, dus toen zaten we als het regende de hele tijd in de nattigheid, toen hadden we een caravan, maar omdat m'n moeder last van der rug heeft hebben we die dit jaar weggedaan :( dus dit jaar gaan we voor het eerst naar een huisje toe :)

ik moet zeggen dat een hotel voor de verandering ook wel tof is! alleen dat eten daar was nou niet echt supergoed ofzo. maar ja, we kregen het :D en die chocola................. :rolleyes:

ilse said:
hoihoi!
kben dr al uit..

Ik heb het spel op de playstation 2 staan, maar het was verrekt makkelijk uitspeelbaar, een beetje saai eigenlijk, zodra het uitgespeeld is. Toegegeven: ik kreeg hulp van een leger van drie zeer getalenteerde zussen, die een redelijke game-ervaring hebben. Ik heb het echter al zo lang uitgespeeld dat ik niet meer precies weet wat je moet doen. Volgens mij is het gewoon een heel moeilijk level. Volgens mij gaat het ongeveer zo:

1. Reus met bever en kleine vijandjes...
sla de reus niet, het is (volgens mij) zinloos of in ieder geval gevaarlijk. Vecht gewoon met de kleintjes totdat je boven de reus een cirkeltje met daarin Lucy ziet verschijnen. Nu moet je Lucy met je Controller besturen en haar naar de reus leiden. Druk op het rondje (of was het kruisje?) en zij zal de reus beklimmen. Wat er dan gebeurt weet ik niet precies, volgens mij moeten edmund, Susan en Peter daarna met pauzes ook nog op de reus klimmen. Soms zal de reus Lucy of Edmund in zijn andere hand pakken ald een lappenpop. In ieder geval als één van de vier; d.w.z. S,L,P of E op de rug van de reus zit ga je kijhard de reus meppen met één van de andere drie. Als Edmund of Lucy in de hand van de reus zijn heeft het geen zin, dan wacht je tot één van je personages de reus weer kan beklimmen, is dat gelukt?: slaan, slaan, slaan! Daarna zullen beide poppetjes, die in de hand van de reus en die op de rug van de reus afgeworpen worden.
Dit hele proces kan meerdere keren gebeuren, maar het zou ook kunnen dat ik het iets te uitgenbreid beschrijf. In ieder geval moet je dit in de gaten houden:

2. Op een gegeven moment zullen dwergen verschijnen achter het veld waarop jij met de reus vecht. Versla ze zo snel mogelijk met de pijlen van Suzan (eventueel op de rug van Peter, maar meestal lukte dat bij mij niet echt), anders zullen ze een personage dat de reus probeert te beklimmen er meteen afschieten, dit moet je dus doen voordat je de reus kunt beklimmen. Daarna wachten met vechten met de reus tot de afbeelding van een de afbeelding van één van je karakters verschijnt boven de reus. Laat het betreffende personage de reus beklimmen. Vecht nu met hem. Waarschijnlijk is het Lucy en zal de reus haar in zijn andere hand oppakken. Nu moet je vechten met de kleine poppetjes en als het nodig is weer de dwergen verslaan met SUzan. Houdt in gedachte dat je Lucy niet meer kunt gebruiken om je gezond te maken. Dit proces zal zich een aantal keer herhalen met/ zonder afwerping. Blijf de dwergen verslaan voordat je de reus beklimt. EN blijf de reus beklimmen en pas daarna de reus aanvallen, ik weet niet hoe lang het duurt en ik weet: het is erg moeilijk, maar ik zou zeggen de aanhouder wint.

Zo ongeveer moet je het spel spelen; sorry als het niet helemaal klopt, succes en ik hoop dat je er wat aan hebt!!!!

Belangrijk, tussen zoveel letters moet toch iets belangrijks staan?

lieke said:
HAI!!!!
k ben terug, ik moet zeggen dat ik trots op jullie ben, deze thread stond er als 2e
aangezien ik had beloofd om een kort verslag te schrijven:

maandag
de busreis, bijna 12 uur in de bus, toen kwamen we aan bij het jeugdhotel en gingen we kamers verdelen (hadden ze de jongens en meisjes kamers omgewisseld..... school :rolleyes: )
's avonds nog een avondwandeling, en toen slapen

...; niet dat het niet belangrijk is hoor, maar anders neemt de post helemaal zoveel ruimte in! Scroll wat naar boven en zie wat lieke schreef!

vrijdag
's ochtends gingen we mountainbiken, dat was ook heel leuk, we zijn naar een waterval gefiets, en dat was denk ik wel het mooiste wat ik heb gezien in Zwitserland, je kon er zelfs onderdoor lopen!!
's middags konden we nog douchen (zwarte benen van het mountainbiken ) en om 7 uur gingen we naar huis toe, vanochten rond half 7 kwamen we terug bij school. thuis nog maar een paar uurtjes geslapen...

ik ben blij dat ik terug ben (elke keer als ik langs een computer liep dacht ik hieraan...)

maar het was heel leuk en heel gezellig!! Zwitserland is echt een aanrader!

... (idem)

zie jullie!

Oeps over die Narnia game was je me een soort van voor :eek:! Sorry!

Maandag 12 uur in de bus, lang hè? Het enige nadeel van naar Zwitserland gaan is de lange reis, hoewel ik het soms ook een voordeel is, het is zo lekker spannend en gezellig om twaalf uur in de auto/ bus te zitten met familie en/of vrienden/ klasgenoten/ zo iets, hoewel het af en toe ook weer verschrikkelijk saai kan zijn, maar dat vakantiegevoel voordat je op je bestemming bent vind ik altijd wel heel leuk. De vakantie zelf gaat namelijk zo akelig snel voorbij :( !
Dit klinkt vast heel stom, maar ja...

Wat vind jij er trouwens van om twaalf uur in de bus te zitten?

En daarna een avondwandeling??? Hoelang hebben jullie de tijd gehad om bij te komen van de reis en jezelf een beetje op te frissen? Lijkt me niet zo prettig; hoewel, het Zwitserse landschap is prachtig en erin rondlopen moet een heerlijk gevoel geven, bovendien is het misschien juist wel lekker om eens flink je benen te strekken, wat vond jij daarvan? Of zat er ruim vier uur tuussen de aankomst en de wandeling?

Dinsdag 5 uur lang berbeklimmne tot op 1800 meter? En daarna nog meer wandelen en niet eens letten op steken in je zij of pijn in je voeten, als je één van beiden al krijgt. Vooral het landschap mooi vinden. Sportief hoor, dat zie je mij niet zo snel doen, ik ben het na hooguit 3 uur wandelen volgens mij al zat, dan zit ik liever voor het chaletje, waar wij vaak zitten in Zwiterserland, om van het uitzicht op het dal te genieten...

Kicke! Dus dat klimmen op woensdag gaf een kick? leuk joh!!!

En nog meer gewandel en gefietst, had je geen cooling-down nodig toen je vanochtend uit de bus stapte?

Half zeven thuis en zo snel al een reisverslag, gaaf joh!!!

Leuk dat je het leuk vond!

Trouwens dat huisje waar je dit jaar naartoe gaat waar saat dat?

En dan nog iets, ik begin het gevoel te krijgen dat ik hier op dit forum één van de weinige jongens ben. Mannen?!?!? laat ook eens iet horen, Narnia is heus niet kinder en of meisjesachtig hoor! Het is heel leuk en je bent heus geen watje als je het leuk bent en een nuchtere Hollandse (sorry Lieke :) ) zijn is ook geen excuus! Trouwens je bent eerder een watje als je te laf bent om hier te posten.

Ohw... en nog iets als één van de Nederlanders hier een jongen is, sorry!

Ohw en dan tot slot, Lilau, je mag me gewoon Puz noemen, waarom betwijfel ik het toch zo sterk dat je me, als ik zeg dat ik Peter de Grote genoemd wil worden, eerder Peter de Belachelijke, of als je Peter al te veel vind Rabbadash de Belachelijke zult noemen, vanwegen mijn achterlijke trots.

In het echt heet ik dus Peter. En na de hiervoorgaande alinea zul je me vas niet meer geloven als ik zou zeggen dat mijn achternaam de Best is. Peter de Best dus voluit, maar noem me iever gewoon Puz of Don.

Jah!!! Don! Dat klinkt vet als een hoge naam, volgens mij is het een Spaanse edelman, terwijl het in feite gewoon een verwijzing is naar mijn forum achternaam: the Donk(e)y. Een bewijs dat mijn forum(achter)naam vrij goed bij me past, alleen een ezel, of een Nederlader, of ik (?) zou zoiets belangrijks zó fout spellen. Dat Puzzle vandaan komt snappen jullie vast wel, het is één van mijn favoriete creaties die Lewis voor Narnia bedacht heeft.

Hej jij, spelbreker, zomaar alleen de laatste regel lezen hè??? Ik begrijp het wel hoor, op dit forum ben ik een kletstante, nu ja kletsoom dus! Maar wel helemaal lezen hoor! Misschien staat er tussen al die lettertjes wel iets belangrijks!

Last edited:
Ik zal je wel Don noemen, dat vind ik grappig... :p Nouja, op dit moment vind ik alles grappig en loop ik een beetje scheef; ik ben een heel klein beetje dronken... En ik kan daar nog niet echt bijzonder goed tegen, aangezien ik pas 12 ben... :rolleyes:

Ik vind 12 uur in de bus helemaal niet zo lang... Als wij op vakantie gaan zitten we altijd rond de 18 uur in de auto... :p

Puzzle_the_Donky said:
Oeps over die Narnia game was je me een soort van voor ! Sorry!

Maandag 12 uur in de bus, lang hè? Het enige nadeel van naar Zwitserland gaan is de lange reis, hoewel ik het soms ook een voordeel is, het is zo lekker spannend en gezellig om twaalf uur in de auto/ bus te zitten met familie en/of vrienden/ klasgenoten/ zo iets, hoewel het af en toe ook weer verschrikkelijk saai kan zijn, maar dat vakantiegevoel voordat je op je bestemming bent vind ik altijd wel heel leuk. De vakantie zelf gaat namelijk zo akelig snel voorbij !
Dit klinkt vast heel stom, maar ja...

Wat vind jij er trouwens van om twaalf uur in de bus te zitten?

En daarna een avondwandeling??? Hoelang hebben jullie de tijd gehad om bij te komen van de reis en jezelf een beetje op te frissen? Lijkt me niet zo prettig; hoewel, het Zwitserse landschap is prachtig en erin rondlopen moet een heerlijk gevoel geven, bovendien is het misschien juist wel lekker om eens flink je benen te strekken, wat vond jij daarvan? Of zat er ruim vier uur tuussen de aankomst en de wandeling?

Dinsdag 5 uur lang berbeklimmne tot op 1800 meter? En daarna nog meer wandelen en niet eens letten op steken in je zij of pijn in je voeten, als je één van beiden al krijgt. Vooral het landschap mooi vinden. Sportief hoor, dat zie je mij niet zo snel doen, ik ben het na hooguit 3 uur wandelen volgens mij al zat, dan zit ik liever voor het chaletje, waar wij vaak zitten in Zwiterserland, om van het uitzicht op het dal te genieten...

Kicke! Dus dat klimmen op woensdag gaf een kick? leuk joh!!!

En nog meer gewandel en gefietst, had je geen cooling-down nodig toen je vanochtend uit de bus stapte?

Half zeven thuis en zo snel al een reisverslag, gaaf joh!!!

Leuk dat je het leuk vond!
ja, je was wel een beetje laat over dat spel hoor, valt me weer van je tegen :p

het klonk helemaal niet stom hoor, dat gevoel van vakantie in de bus is inderdaad heel leuk, en de heenreis in de bus was gezellig, veel gekletst, soms een spelletje gespeelt en hele belachelijke foto's gemaakt. Maar op de terugreis gingen we 's nachts dus dan slaapt de helt van de mensen, en als je niet slaapt bedenk je dat een bus slecht ligt, dus dat schiet ook niet op :rolleyes:

we hadden gelukkig aardig wat tijd tussen de avondwandeling en de aankomst, we gingen voor de avondwandeling pas om iets van half 12 weg (meer een nachtwandeling dus) en we kwamen al rond 6 uur/half 7 bij het hotel aan, dus dat was niet echt het probleem. er waren wel aardig wat mensen die niet meegingen, en al gingen slapen, maar het was wel leuk om te gaan (je hoorde bijv. water stromen en je wist niet waar het vandaan kwam enz.)

de wandeling was wel vermoeiend, maar gelukkig heb ik een aardig goede conditie (elke dag 1,5 uur fietsen....) dus dat lukte wel, we hebben alleen de laatste honderd meter omhoog erg rustig aan gedaan, een vriendin van mij kreeg last van astma, maar dat ging gelukkig later weer helemaal goed.

over de cooling down, ik ben gewoon mijn bed in gedoken toen ik thuis kwam , dat hielp het best

Puzzle_the_Donky said:
Trouwens dat huisje waar je dit jaar naartoe gaat waar saat dat?
Italië, normaal gaan we naar nederland of frankrijk/belgië ofzo, maar dit jaar gaan we wat verder, lijkt me echt leuk.
Puzzle_the_Donky said:
En dan nog iets, ik begin het gevoel te krijgen dat ik hier op dit forum één van de weinige jongens ben. Mannen?!?!? laat ook eens iet horen, Narnia is heus niet kinder en of meisjesachtig hoor! Het is heel leuk en je bent heus geen watje als je het leuk bent en een nuchtere Hollandse (sorry Lieke) zijn is ook geen excuus! Trouwens je bent eerder een watje als je te laf bent om hier te posten.

Ohw... en nog iets als één van de Nederlanders hier een jongen is, sorry!
Er is een nederlandse jongen hier, Alex213 is zijn username, als je op de eerste pagina van deze thread kijkt zie je het, maar hij post hier niet zo vaak. verder is er nog een jongen uit Limburg/Beligië (geen idee waarom het er allebei staat) genaamd Niels-_-1988, maar hij heeft tot nu toe hier nog nooit gepost, ik kwam er bij toeval achter dat hij nederlands was, omdat Niels nou niet echt als een engelse naam klinkt. Verder zijn er op de rest van het forum nog wel aardig wat jongens, er is volgens mij een thread hier en er is er nog 1 die ik nu even niet kan vinden, maar dat komt wel

Maar je hebt gelijk, Narnia is zeker niet alleen voor kinderen of meisjes, er zijn nu nog meer meiden dan jongens, maar er zijn zeker enorm veel jongens die narnia leuk vinden!

maar nu moeten we het toch nog eens hebben over dat hollandse...... :rolleyes:
Puzzle_the_Donky said:
Ohw en dan tot slot, Lilau, je mag me gewoon Puz noemen, waarom betwijfel ik het toch zo sterk dat je me, als ik zeg dat ik Peter de Grote genoemd wil worden, eerder Peter de Belachelijke, of als je Peter al te veel vind Rabbadash de Belachelijke zult noemen, vanwegen mijn achterlijke trots.

In het echt heet ik dus Peter. En na de hiervoorgaande alinea zul je me vas niet meer geloven als ik zou zeggen dat mijn achternaam de Best is. Peter de Best dus voluit, maar noem me iever gewoon Puz of Don.

Jah!!! Don! Dat klinkt vet als een hoge naam, volgens mij is het een Spaanse edelman, terwijl het in feite gewoon een verwijzing is naar mijn forum achternaam: the Donk(e)y. Een bewijs dat mijn forum(achter)naam vrij goed bij me past, alleen een ezel, of een Nederlader, of ik (?) zou zoiets belangrijks zó fout spellen. Dat Puzzle vandaan komt snappen jullie vast wel, het is één van mijn favoriete creaties die Lewis voor Narnia bedacht heeft.
Rabbadash de Belachelijke klonk eigenlijk ook wel leuk :p
Puzzle_the_Donky said:
Hej jij, spelbreker, zomaar alleen de laatste regel lezen hè??? Ik begrijp het wel hoor, op dit forum ben ik een kletstante, nu ja kletsoom dus! Maar wel helemaal lezen hoor! Misschien staat er tussen al die lettertjes wel iets belangrijks!
t viel mee he

lieke said:
we hadden gelukkig aardig wat tijd tussen de avondwandeling en de aankomst, we gingen voor de avondwandeling pas om iets van half 12 weg (meer een nachtwandeling dus) en we kwamen al rond 6 uur/half 7 bij het hotel aan, dus dat was niet echt het probleem. er waren wel aardig wat mensen die niet meegingen, en al gingen slapen, maar het was wel leuk om te gaan (je hoorde bijv. water stromen en je wist niet waar het vandaan kwam enz.)

de wandeling was wel vermoeiend, maar gelukkig heb ik een aardig goede conditie (elke dag 1,5 uur fietsen....) dus dat lukte wel, we hebben alleen de laatste honderd meter omhoog erg rustig aan gedaan, een vriendin van mij kreeg last van astma, maar dat ging gelukkig later weer helemaal goed.

Spannend dat zou een titel voor een thriller kunnen zijn "Stromend water in het duister." Dan gaat het erover hoe plotseling vanuit het niets, vanuit het duister, water mensen verzwelgt, en hoe een overlevende aan een detective vertelt dat het water naar bloed smaakte. Bla-bla-bla, de detective gaat op zoek en beleft bloedstollende avonturen bla-bla-bla. Einde!

Dinsdag 6 uur à half 7 weer terug; ik neem aan dat het programma dinsdag dan niet om 7 uur startte of wel?

lieke said:
Er is een nederlandse jongen hier, Alex213 is zijn username, als je op de eerste pagina van deze thread kijkt zie je het, maar hij post hier niet zo vaak. verder is er nog een jongen uit Limburg/Beligië (geen idee waarom het er allebei staat) genaamd Niels-_-1988, maar hij heeft tot nu toe hier nog nooit gepost, ik kwam er bij toeval achter dat hij nederlands was, omdat Niels nou niet echt als een engelse naam klinkt. Verder zijn er op de rest van het forum nog wel aardig wat jongens, er is volgens mij een thread hier en er is er nog 1 die ik nu even niet kan vinden, maar dat komt wel

Maar je hebt gelijk, Narnia is zeker niet alleen voor kinderen of meisjes, er zijn nu nog meer meiden dan jongens, maar er zijn zeker enorm veel jongens die narnia leuk vinden!
Limburg/ België schrijft hij waarschijnlijk omdat hij bedoelt dat hij uit het Belgische Limburg komt, en inderdaad er zijn hier ook jongens, maar de meisjes zijn wel in de meerderheid, en je hoeft niet te vertellen dat ik gelijk heb, natuurlijk heb ik gelijk; ik heb altijd gelijk ;) !

lieke said:
Rabbadash de Belachelijke klonk eigenlijk ook wel leuk :p
Lol, nu moeten we alleen nog iets voor jou en Peter Lover (hé ze houdt van mij, ik heet Peter :D) verzinnen.

Status
Not open for further replies.
Back