lieke said:
lol
t zou wel mooi zijn ja
wel aardig..... WEL AARDIG.... zoiets noem je gewoon super-vet-gaaf-cool aardig
en dat noemt zich een mede-nederlander......
Nee, ik noem mezelf ook geen mede-Nederlander, ik noem mezelf een mede-Hollander, SAL (lees Super-vet-gaaf-coole, aardige Lieke)
!
lieke said:
en het maakte trouwens niet uit of de vrouwen in de meerderheid of in de minderheid waren, ze zijn toch beter dan mannen!!!
Uiteraard zijn ze beter dan mannen, maar ja het wordt zo saai hè, als er alleen maar van die bijna-perfecte vrouwen of meisjes rondhangen, die allemaal veel meer ervaring hebben met pijn enzo... Het is toch wel eens leuk om een jongen of man terecht te wijzen (tip: nu zou je dat bijvoorbeeld kunnen doen, denk ik). Die kans krijg je bij een meisje of vrouw bijna nooit!!!
lieke said:
volgens mij zijn jouw zusje en ik naamgenoten trouwens RdB
Ja dat wist ik al!!! Ze zal het trouwens wel leuk vinden om het zusje van RdB te zijn. "Joepiejee," zal ze zeggen, "mijn broer is in een ezel verandert omdat hij zo'n verwaande kwast is, joepie! Eindelijk doet iemand het eens, dank je Aslan!""
Peter Lover, verstandig van u (moet ik u zeggen of is het nu ook weer niet zo ernstig?) om me gewoon te negeren wat dat "ze houdt van me" betreft. Het is gewoon flauwekul en ik denk dat u/je (zeg maar wat van toepassing is) het wel genant en vervelend enzo zal hebben gevonden.
Lilau, we hoeven je niet wat beter te leren kennen we hebben toch al een bijnaam
!
Hoewel waarom ook eigenlijk niet???