Dutch

Status
Not open for further replies.
Puzzle_the_Donky said:
Lol, nu moeten we alleen nog iets voor jou en Peter Lover (hé ze houdt van mij, ik heet Peter :D) verzinnen.

Dan maar Rabbadash de Belachelijke he?? ;) :p Even denken... Ik ken jullie nog niet echt goed, dus dan kan ik maar beter geen bijnamen verzinnen... :(

Tsjonge denk je dat ik Lieke en Peter Lover zo goed ken? Zo lang zit ik hier nu ook weer niet. Ik bedoel; ze zijn wel aardig enzo, maar verder ken ik ze nu ook weer niet zo goed. En Aardig en Aargid is nu ook weer niet zo leuk.

Lieke, ik ben hartstikke blij dat je het zo leuk hebt gehad. De tijd vliegt voorbij joh!
En je hebt gelukkig genoeg leuke dingen gedaan enz. Maar ben toch blij dat je er weer bent.
Ik heb die nederlandse jongen Alex eens op de filmfocus site gezien. Toen pmde ie me om te zeggen dat ie een bekende van de Narnia site had gezien. Ik dus.
Nee, Narnia is zeker niet voor kinderen alleen. Ik ben ouder dan jullie allemaal hier van de nederlandse leden. En ik vond het al hartstikke leuk om de boeken te lezen en de film te zien. Mijn moeder trouwens ook. Die vond Aslan helemaal te gek. Narnia trekt iedereen van alle leeftijden aan. Kijk maar naar de meeste leden hier. Er zijn er al die begin 50 zijn ;)

Puzzle_the_Donky said:
Spannend dat zou een titel voor een thriller kunnen zijn "Stromend water in het duister." Dan gaat het erover hoe plotseling vanuit het niets, vanuit het duister, water mensen verzwelgt, en hoe een overlevende aan een detective vertelt dat het water naar bloed smaakte. Bla-bla-bla, de detective gaat op zoek en beleft bloedstollende avonturen bla-bla-bla. Einde!
lol :D t zou wel mooi zijn ja
Puzzle_the_Donky said:
Limburg/ België schrijft hij waarschijnlijk omdat hij bedoelt dat hij uit het Belgische Limburg komt, en inderdaad er zijn hier ook jongens, maar de meisjes zijn wel in de meerderheid, en je hoeft niet te vertellen dat ik gelijk heb, natuurlijk heb ik gelijk; ik heb altijd gelijk !
*sarcastisch lachje* tuurlijk :rolleyes:
en het maakte trouwens niet uit of de vrouwen in de meerderheid of in de minderheid waren, ze zijn toch beter dan mannen!!!
Puzzle_the_Donky said:
Lol, nu moeten we alleen nog iets voor jou en Peter Lover (hé ze houdt van mij, ik heet Peter ) verzinnen.
mij mag je gewoon Lieke blijven noemen, tenzij jullie iets beters kunnen verzinnen, maar het is wel makkelijk om me gewoon bij mijn echte naam en tegelijkertijd bij mijn username te noemen.

Lilith said:
Dan maar Rabbadash de Belachelijke he?? Even denken... Ik ken jullie nog niet echt goed, dus dan kan ik maar beter geen bijnamen verzinnen...
we kennen elkaar allemaal nog niet zo lang, ik ken Peter lover denk ik nu sinds.. eind januari ofzo. RdB (lees: Rabadash de Belachelijke :p ) sinds eind februari, en jij en Ilse kwamen bijna tegelijkertijd, maar het is wel leuk om een paar mensen beter te leren kennen omdat je toevallig dezelfde taal spreekt!
Puzzle_the_Donky said:
Tsjonge denk je dat ik Lieke en Peter Lover zo goed ken? Zo lang zit ik hier nu ook weer niet. Ik bedoel; ze zijn wel aardig enzo, maar verder ken ik ze nu ook weer niet zo goed. En Aardig en Aargid is nu ook weer niet zo leuk.
wel aardig..... WEL AARDIG.... zoiets noem je gewoon super-vet-gaaf-cool aardig :p

en dat noemt zich een mede-nederlander......

volgens mij zijn jouw zusje en ik naamgenoten trouwens RdB

Last edited:
Ik zal wel veel blijven posten, dan leren jullie mij misschien beter kennen... En anders kun je nog altijd op DrewFullerForum... Ik ben daar 'charmedfreak'... Daar staat waarschijnlijk wel meer info... Bij de Nederlandse staan ook introducties, dus... :)

hey Puzzle_the_Donky (of don hoe ik het dan moet zeggen ;) )
bedankt voor je uitleg over het spel!
en hartstikke grappig dat jullie namen verzinnen!
ze klinken leuk!! :)
als je wilt mag je voor mij ook iets verzinnen ;) :rolleyes:

Puzzle_the_Donky is tegenwoordig RdB (Rabbadash de Belachelijke), dus zo mag je hem noemen.... Voor jou zal ik wel gaan nadenken, Ilse, maar nu moet ik weg... Even lekker zwemmen aka trainen... ;) Tot straks allemaal!!!

lieke said:
lol :D t zou wel mooi zijn ja

wel aardig..... WEL AARDIG.... zoiets noem je gewoon super-vet-gaaf-cool aardig :p

en dat noemt zich een mede-nederlander......

Nee, ik noem mezelf ook geen mede-Nederlander, ik noem mezelf een mede-Hollander, SAL (lees Super-vet-gaaf-coole, aardige Lieke) :D!

lieke said:
en het maakte trouwens niet uit of de vrouwen in de meerderheid of in de minderheid waren, ze zijn toch beter dan mannen!!!

Uiteraard zijn ze beter dan mannen, maar ja het wordt zo saai hè, als er alleen maar van die bijna-perfecte vrouwen of meisjes rondhangen, die allemaal veel meer ervaring hebben met pijn enzo... Het is toch wel eens leuk om een jongen of man terecht te wijzen (tip: nu zou je dat bijvoorbeeld kunnen doen, denk ik). Die kans krijg je bij een meisje of vrouw bijna nooit!!!

lieke said:
volgens mij zijn jouw zusje en ik naamgenoten trouwens RdB

Ja dat wist ik al!!! Ze zal het trouwens wel leuk vinden om het zusje van RdB te zijn. "Joepiejee," zal ze zeggen, "mijn broer is in een ezel verandert omdat hij zo'n verwaande kwast is, joepie! Eindelijk doet iemand het eens, dank je Aslan!""

Peter Lover, verstandig van u (moet ik u zeggen of is het nu ook weer niet zo ernstig?) om me gewoon te negeren wat dat "ze houdt van me" betreft. Het is gewoon flauwekul en ik denk dat u/je (zeg maar wat van toepassing is) het wel genant en vervelend enzo zal hebben gevonden.

Lilau, we hoeven je niet wat beter te leren kennen we hebben toch al een bijnaam ;)!

Hoewel waarom ook eigenlijk niet???

ilse said:
hey Puzzle_the_Donky (of don hoe ik het dan moet zeggen ;) )
bedankt voor je uitleg over het spel!
en hartstikke grappig dat jullie namen verzinnen!
ze klinken leuk!!
als je wilt mag je voor mij ook iets verzinnen ;) :rolleyes:
Uhm... Wat dacht je van Ilse? :)

Lilith said:
Puzzle_the_Donky is tegenwoordig RdB (Rabbadash de Belachelijke), dus zo mag je hem noemen.... Voor jou zal ik wel gaan nadenken, Ilse, maar nu moet ik weg... Even lekker zwemmen aka trainen... Tot straks allemaal!!!
RdB, RdB, RdB???

Waarom moest ik dat dan ook in mijn post zetten, ik voel me zó belachelijk!

Last edited:
hey Peter lover (heb jij ook een andere naam?) ik las net ergens anders op deze forum dat jij banners (ofso) maakte.
kan je er een voor mij maken???
eentje met plaatjes van skandar en edmund?
dat zou cool zijn :cool:
alsvast bedankt :)

Yep, ik heet peter_lover hier....(psstt...is Puzzle niet in de buurt? Die heet óók peter) en ik heet op de meeste forums Mrs_Pippin-Took en in het echt heet ik Vanessa.
Yup, ik maak banners, moving avys en gewone avys en moving banners.
AAAHH!! Ik herinner me dat ik Lieke haar banner nog steeds moet resizen.

Peter lover said:
Yep, ik heet peter_lover hier....(psstt...is Puzzle niet in de buurt? Die heet óók peter) en ik heet op de meeste forums Mrs_Pippin-Took en in het echt heet ik Vanessa.

Ohw... dus je bedoelde mij echt niet? :(

Kun je voor mij een banner maken met een ezel, waarin de woorden staan:
Ik ben Peter, niet Peter!!!

Peter lover said:
Lieke, ik ben hartstikke blij dat je het zo leuk hebt gehad. De tijd vliegt voorbij joh!
En je hebt gelukkig genoeg leuke dingen gedaan enz. Maar ben toch blij dat je er weer bent.
Ik heb die nederlandse jongen Alex eens op de filmfocus site gezien. Toen pmde ie me om te zeggen dat ie een bekende van de Narnia site had gezien. Ik dus.
Nee, Narnia is zeker niet voor kinderen alleen. Ik ben ouder dan jullie allemaal hier van de nederlandse leden. En ik vond het al hartstikke leuk om de boeken te lezen en de film te zien. Mijn moeder trouwens ook. Die vond Aslan helemaal te gek. Narnia trekt iedereen van alle leeftijden aan. Kijk maar naar de meeste leden hier. Er zijn er al die begin 50 zijn
tijd vliegt inderdaad voorbij, maar dat is soms ook niet erg ;)
had je de boeken pas gelezen toen de film uitkwam of kende je ze al eerder? er is inderdaad veel variatie in de leeftijd, de jongste mensen hier zijn dacht ik rond 10, en de oudste is rond 52, ach ja, narnia is allesomvattend..

Puzzle_the_Donkey said:
Nee, ik noem mezelf ook geen mede-Nederlander, ik noem mezelf een mede-Hollander, SAL (lees Super-vet-gaaf-coole, aardige Lieke) !
AARRGGHH, niet weer Holland...
Puzzle_the_Donkey said:
Uiteraard zijn ze beter dan mannen, maar ja het wordt zo saai hè, als er alleen maar van die bijna-perfecte vrouwen of meisjes rondhangen, die allemaal veel meer ervaring hebben met pijn enzo... Het is toch wel eens leuk om een jongen of man terecht te wijzen (tip: nu zou je dat bijvoorbeeld kunnen doen, denk ik). Die kans krijg je bij een meisje of vrouw bijna nooit!!!
weten we, we zijn gewoon goed, en aangezien je de laatste tijd de enige nederlandse jongen online bent is het nogal grappig om je uit te lachen!
Puzzle_the_Donkey said:
Ja dat wist ik al!!! Ze zal het trouwens wel leuk vinden om het zusje van RdB te zijn. "Joepiejee," zal ze zeggen, "mijn broer is in een ezel verandert omdat hij zo'n verwaande kwast is, joepie! Eindelijk doet iemand het eens, dank je Aslan!""
je vergeet dat Rabadash later een vredelievende Tisrok werd, dat is toch wel positief ;) maar ik weet hoe het is, ik heb zelf ook een zusje en 2 oudere zussen, soms nogal irritant.

Puzzle_the_Donkey said:
Peter Lover, verstandig van u (moet ik u zeggen of is het nu ook weer niet zo ernstig?) om me gewoon te negeren wat dat "ze houdt van me" betreft. Het is gewoon flauwekul en ik denk dat u/je (zeg maar wat van toepassing is) het wel genant en vervelend enzo zal hebben gevonden.
Peter lover, je bent gepromoveerd tot u :D nu voel je je vast heel oud :p
Puzzle_the_Donkey said:
RdB, RdB, RdB???

Waarom moest ik dat dan ook in mijn post zetten, ik voel me zó belachelijk!
dat krijg je ervan he :p nu zul je het een hele poos blijven horen, RdB
Peter lover said:
lol, ik dacht er vandaag nog aan, ik ben wel benieuwd :p

Peter lover said:
Nee, zo erg om U te moeten zeggen is het ook weer niet! Dat zou ik echt niet willen! Die promotie gaat niet door :p
jammer :D zullen we het dan maar gewoon houden op peter lover totdat ook jij wordt gebonden aan een bijnaam (we zijn er tot nu toe aan ontsnapt :rolleyes: )

Ik heb op de LOTR site ook een bijnaam: MrsP of MrsPip. Meestal MrsP.
Ik vind een bijnaam niet erg, als het maar geen vreemde naam is :p
PL klinkt weer als een nummerboard van Polen. En het rijmt ook op TL. TL buis :D

Peter lover said:
Ik heb op de LOTR site ook een bijnaam: MrsP of MrsPip. Meestal MrsP.
Ik vind een bijnaam niet erg, als het maar geen vreemde naam is :p
PL klinkt weer als een nummerboard van Polen. En het rijmt ook op TL. TL buis :D
kijk maar uit, zometeen wordt je door iedereen TL buis genoemd, maar MrsP is ook makkelijker dan elke keer Mrs. Pippin-Took te typen ;)
Dit is precies waarom ik het liefst mijn eigen naam als username gebruik, het is veel makkelijker voor anderen en het klink veel persoonlijker (en je krijgt geen rare bijnamen :p )

Status
Not open for further replies.
Back