Dutch

Status
Not open for further replies.
Je bent gelukkig nog aanwezig voor een weekje. GE-LUK-KIG!
Ik kan me best voorstellen dat je ervan baalt dat de vakantie om is. Het was net zo gezellig en nu wacht school weer. Maar je hebt nog een weekje voor jezelf er toch effentjes tussenuit gaat.

Peter lover said:
Je bent gelukkig nog aanwezig voor een weekje. GE-LUK-KIG!
Ik kan me best voorstellen dat je ervan baalt dat de vakantie om is. Het was net zo gezellig en nu wacht school weer. Maar je hebt nog een weekje voor jezelf er toch effentjes tussenuit gaat.
ik kan natuurlijk ook een laptop met internet meenemen naar zwitserland :p
hoe ga ik ooit al die posts die hier worden gemaakt in 1 week weer inhalen, ik moet er nou al elke avond mijn best voor doen :eek:
maandag weer naar school is opzich niet zo erg, ik vind school wel leuk, en ik hou wel ervan om nieuwe dingen te leren, en daar zie ik natuurlijk mijn vrienden ook weer. alleen dat huiswerk, en frans en duits, dat is ook echt verschrikkelijk. Engels is leuk :) dat komt vooral doordat ik het gewoon goed wil leren om hier mee te kunnen praten (als ik naar mijn eerste post kijk dan denk ik echt AAAAAAAHHHHHH) :p

lieke said:
yeah it would be cheating, but no one would do that.... i hope..... maybe you are dutch in secret :eek: :p

no, seriously, i'm not :p haha... i'm 75 per cent norwegian and 25 per cent danish. this is true by heart..:)

cathyrh said:
no, seriously, i'm not :p haha... i'm 75 per cent norwegian and 25 per cent danish. this is true by heart..:)
like i would believe you:p

allright, i'll believe you :D

we were almost on the lowest part of the thread-list :eek:

let's talk again :D

Puzzle komt vandaag terug toch, ik ben benieuwd hoe ze het heeft gehad, vast tof :)

ilse said:
hey jongens
ben ook nederlands ben veertien en een echte nederlander...
TOF!!! :D welkom op ons eigen plekje!! en welkom op het forum natuurlijk, ik heb je nog niet vaak gezien, maar dat gebeurt vast wel, nu je het nederlandse stuk hebt gevonden :)
er zijn hier bij mijn weten nu 6 nederlanders, dus als je het engels even zat bent..... :D

lieke said:
we were almost on the lowest part of the thread-list :eek:

let's talk again :D

Puzzle komt vandaag terug toch, ik ben benieuwd hoe ze het heeft gehad, vast tof :)

Ik ben gisteren teruggekomen. Het gastgezin was ontzettend aardig. Dat wil eigenlij zeggen de gastvrouw, een gezin was er niet, maar dat boeit niet echt.

Ik heb lekker en uitgebreid gegetenen. Een onvermijdelijk gevolk is echter dat ik 1,5 kilo ben aangekomen.

Londen is prachtig en ik ben in Harrod's geweest. Ik heb er nog over gedacht om er een breedbeeld tv te kopen, maar ik kwam tot de conclusie dat ik een uitgave (lening bij de bank ofzo) van die aard beter aan nuttiger dingen kon besteden.

De big ben was Big, alleen voor mijn gevoel was hij nu ook weer niet zo bijzonder. The houses of parliament waren wel heel erg mooi. Ook de tower bridge was mooi alleen hij is lichtblauw en dat vind ik geen kleur.

In het Brittish Murseum had ik kunnen verdwalen, honderd mensen of meer zouden in dat gebouw kunnen wonen, en de voorwerpen die ze er hadden...

3 tot 5 zalen met Egyptische kunstschatten, 2 of 3 zalen met Griekse waren, klokken, een muntencollectie, het anti-oorlog-project tree of life, recentere kunstvoorwerpen, afrikaanse kunst en nog véél en véél meer!!!

Buckinghem Palace heb ik niet van binnen gezien, big ben en de andere gebouwen trouwens ook niet.

De metro is snel en relatief goedkoop. Voor 4,90 pond kon je de hele dag verder gratis met de metro rondreizen, die 5 pond kregen we overigens van school.

Er waren ook meer dan genoeg restauranten; Mc DOnalds, Burger King en andere.

Oxford was ook heel mooi. Een hele hoop (eigenlijk alleen maar) gebouwen die oud zijn of die er oud uitzien. C.S. Lewis (ja toch?) en Tolkien hebben er colleges gegeven, maar dat weten jullie vast wel.

Eton-college was een echte kakker-school. Het is een VWO school, waar iedereen strak in het pak rondloopt, de leerlingen ook, compleet met van die billenflapjes, al noemen ze dat zelf niet zo. Ze zijn er zelfs trots op.

Zelfs de busreizen van en naar Engeland (Croydon) en van Croydon naar de plaatsen van bestemming binnen Engeland of andersom waren gezellig en leuk.

Kortom: ik heb het erg naar mijn zin gehad!!!

ilse said:
hey jongens
ben ook nederlands ben veertien en een echte nederlander...

Leuk, praat jij dan ook af en toe gezellig mee?

YAY, je bent terug
Puzzle_the_Donky said:
Ik ben gisteren teruggekomen. Het gastgezin was ontzettend aardig. Dat wil eigenlij zeggen de gastvrouw, een gezin was er niet, maar dat boeit niet echt.
leuk, kon zij alleen engels spreken of ook een beetje nederlands?
Puzzle_the_Donky said:
zat je daar in je eentje of zat je met meer mensen?
Ik heb lekker en uitgebreid gegetenen. Een onvermijdelijk gevolk is echter dat ik 1,5 kilo ben aangekomen.
:p
Puzzle_the_Donky said:
Londen is prachtig en ik ben in Harrod's geweest. Ik heb er nog over gedacht om er een breedbeeld tv te kopen, maar ik kwam tot de conclusie dat ik een uitgave (lening bij de bank ofzo) van die aard beter aan nuttiger dingen kon besteden.

De big ben was Big, alleen voor mijn gevoel was hij nu ook weer niet zo bijzonder. The houses of parliament waren wel heel erg mooi. Ook de tower bridge was mooi alleen hij is lichtblauw en dat vind ik geen kleur.

In het Brittish Murseum had ik kunnen verdwalen, honderd mensen of meer zouden in dat gebouw kunnen wonen, en de voorwerpen die ze er hadden...

3 tot 5 zalen met Egyptische kunstschatten, 2 of 3 zalen met Griekse waren, klokken, een muntencollectie, het anti-oorlog-project tree of life, recentere kunstvoorwerpen, afrikaanse kunst en nog véél en véél meer!!!

Buckinghem Palace heb ik niet van binnen gezien, big ben en de andere gebouwen trouwens ook niet.
wat tof joh, al die dingen, dat museum klinkt echt super leuk!! wat vond je nou het leukst van alles?
Puzzle_the_Donky said:
De metro is snel en relatief goedkoop. Voor 4,90 pond kon je de hele dag verder gratis met de metro rondreizen, die 5 pond kregen we overigens van school.
daar is school voor.....
Puzzle_the_Donky said:
Er waren ook meer dan genoeg restauranten; Mc DOnalds, Burger King en andere.
in dat geval kon de week helemaal niet meer stuk ;)
Puzzle_the_Donky said:
Oxford was ook heel mooi. Een hele hoop (eigenlijk alleen maar) gebouwen die oud zijn of die er oud uitzien. C.S. Lewis (ja toch?) en Tolkien hebben er colleges gegeven, maar dat weten jullie vast wel.
ben je op de universiteit geweest waar C.S. Lewis heeft lesgegeven :eek: wat tof!! hadden ze daar ook bijv. nog een foto van hem en Tolkien staan? of zijn ze hem daar helemaal vergeten?
Puzzle_the_Donky said:
Eton-college was een echte kakker-school. Het is een VWO school, waar iedereen strak in het pak rondloopt, de leerlingen ook, compleet met van die billenflapjes, al noemen ze dat zelf niet zo. Ze zijn er zelfs trots op.
dat klink echt geweldig AHUM! ach ja... schooluniformen...
Puzzle_the_Donky said:
Zelfs de busreizen van en naar Engeland (Croydon) en van Croydon naar de plaatsen van bestemming binnen Engeland of andersom waren gezellig en leuk.

Kortom: ik heb het erg naar mijn zin gehad!!!
echt heel leuk!! heb je nou ook nog veel contact gehad met echte engelsen?
ook leuk dat je weer terug bent trouwens ;)

hoi!!
ja natuurlijk praat ik gezellig mee :)
als ik ff doorkrijg waar het allemaal over gaat klets ik wel mee ;)

Puzzle! Welkom terug! Ik vond de Big Ben best wel groot, maar inderdaad niet zo bijzonder prachtig. Een beetje grauw gebouw. En heb je London eye nog gezien? Dat reuzenrad? Ik vond de brug wel leuk. Maar als je twintig keer langs dezelfde bezienswaardigheden komt, dan is het op den duur wel genoeg :D
Harrods is leuk he? En groot!
Wlkom Ilse, natuurlijk mag je mee babbelen met ons ;)

ilse said:
hoi!!
ja natuurlijk praat ik gezellig mee :)
als ik ff doorkrijg waar het allemaal over gaat klets ik wel mee ;)
Puzzle die ging een week met school naar Londen, wij wisten dat dus we willen nu natuurlijk graag weten hoe het was, daar gaat het op dit moment over ;)

leuke banner Peter lover, Neo uit the matrix trilogie toch?

lieke said:
Puzzle die ging een week met school naar Londen, wij wisten dat dus we willen nu natuurlijk graag weten hoe het was, daar gaat het op dit moment over ;)

leuke banner Peter lover, Neo uit the matrix trilogie toch?
Ja, Keanu Reeves hier als John Constantine in de film Constantine.

Peter lover said:
Ja, Keanu Reeves hier als John Constantine in de film Constantine.
ok, dat wist ik niet :eek:

Peter lover said:
Ik moet jouw Haldir banner nog resizen. Wat ben ik toch vergeetachtig!
Dat komt door mijn werk Lieke en door mijn allergie aanvallen.
maakt niet uit hoor ;) allergie aanvallen? heb je last van hooikoorts? wat vervelend zeg :( , ik hoop dat het snel wat beter gaat!!

ik had nog een vraagje aan jou trouwens, jij vertelde me dat je de extended edition van LotR had, weet je of ze die ook met nederlandse ondertiteling hebben, of alleen met engelse, ik kan ze namelijk nergens vinden met nederlandse dus zometeen zoek ik naar iets wat er niet is :rolleyes: engels kan ook wel, maar toch liever nederlands...

In nederland hebben ze de nederlandse ondertiteling. Ik heb ze alledrie.
Je kan ze volgens mij gewoon huren bij dfe videotheek.

Ja, ik heb hooikoorts en zware allergie van huisstof etc. Best vervelend, want tot nu toe, is het dit jaar het zwaarst voor mij.

Peter lover said:
In nederland hebben ze de nederlandse ondertiteling. Ik heb ze alledrie.
Je kan ze volgens mij gewoon huren bij dfe videotheek.
bij ons in het kleine dorp niet ;)
Peter lover said:
Ja, ik heb hooikoorts en zware allergie van huisstof etc. Best vervelend, want tot nu toe, is het dit jaar het zwaarst voor mij.
vervelend zeg, en nu het al een poosje niet heeft geregend zal alle stof die in de lucht zit het wel extra erg maken. mijn zus heeft het ook en bij haar is het dit jaar ook niet best

Status
Not open for further replies.
Back