lieke said:volledig mee eens
ik had geen sarcasme hoor, wij zij gewoon echt geweldigLilith said:Die rollende ogen... Hmmmm...
lieke said:ik had geen sarcasme hoor, wij zij gewoon echt geweldig
lieke said:ik had geen sarcasme hoor, wij zij gewoon echt geweldig
Gwen said:Dat wilde ik net zeggen!
lieke said:wij dutchies zijn gewoon de beste, de enige internationalen met meer dan 1000 posts
lieke said:ongelovelijk dat we deze thread zo lang leven hebben gehouden terwijl er zoveel zijn doodgegaan
hoeveel zijn het er eigenlijkLilith said:Ja... Maar er zijn opzich toch best veel Dutchies... En als die allemaal meehelpen..
lieke said:hoeveel zijn het er eigenlijk
even zien:
Gwen
Lilith
Ilse
Lieke
MGGT
RdB
Niels nogwattes (nooit online)
Alex (ook niet meer online)
ik mis volgens mij nog iemand
EDIT: Solya natuurlijk
oepsLilith said:Ja... Die Niels en Alex... Laat die maar zitten Alleen de rest is toch best actief...
En ja, Umi-Chan (Anastasia) woont ook in Nederland, maar die wil volgens mij alleen engels praten...
EN JINN/MAIKE NATUURLIJK!!!!!
Lilith said:Ja... Die Niels en Alex... Laat die maar zitten Alleen de rest is toch best actief...
En ja, Umi-Chan (Anastasia) woont ook in Nederland, maar die wil volgens mij alleen engels praten...
EN JINN/MAIKE NATUURLIJK!!!!!
Wolfpack weet ik inderdaad, naam veranderd?Gwen said:Oh ja, Umi-Chan... Ik zit nog altijd met wolfpack in mn hoofd
En Maike natuurlijk!
Gwen said:Oh ja, Umi-Chan... Ik zit nog altijd met wolfpack in mn hoofd
En Maike natuurlijk!
Anastasie dusLilith said:Ja Proto ook Maar ik niet... Ik noem haar bij haar echte naam...
Lilith said:Doeidoei Lieke!!! HVJ!!!!!!!!!!
Ja Anastasia...