idd, Narnia is echt de beste
gevolgd door LotR, PotC, en nog een paar goeie (a beautiful mind, chocolat) en totaal niet de spongebob movie, kom op zeg, die was echt zo beroerd
-------------------------------------
mafia is een spel waarvan het doel is de moordenaar te ontmaskeren, iedereen die meedoet krijgt een bepaalde functie.
functies:
burgers (civillians): die doen niets speciaals, ze stemmen elke dag over wie er opgehangen moet worden (dus op wie ze verdenken van het moordenaar-zijn)
moordenaars (murderers): zij vermoorden met elkaar elke nacht 1 persoon in het spel. ook mogen zij stemmen wie er opgehangen moet worden.
The Angel: die stuurt mij elke nacht (wanneer de moordenaars iemand gaan vermoorden) een PM met de naam van iemand uit het spel, als die naam dezelfde is als de persoon die de moordenaars willen vermoorden dan is die persoon gered.
The Psychic: tijdens de nacht, stuurt de Psychic mij een PM met de naam van een persoon, ik PM terug welke positie die persoon heeft in het spel
The Mage: elke keer als er iemand is vermoord dan PM ik aan de Mage wat voor positie die persoon had in het spel
er zijn twee tijden: dag en nacht. in de nacht wordt er iemand vermoord en krijg ik een PM van de psychic en de angel.
in de dag wordt er gestemd over wie iedereen denkt dat de moordenaar is, degene met de meeste stemmen wordt opgehangen, en is dus dood.
de thread is open tijdens de dag, maar tijdens de nacht is de thread dicht.
Ik geef het signaal wanneer het dag of nacht is.
het spel is afgelopen als alle moordenaars dood zijn, of als er meer moordenaars zijn dan andere leden
------------------------------
ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, als je iets wilt vragen kan dat hier, in de sign up thread (link in sig) of door me een PM te sturen
het is in ieder geval een heel tof spel (ik heb het zelf ook gespeeld) dus zeer aan te raden