Lilith
New member
ilse said:oh oke.. ja ik kijk geen charmed
Slecht... ik wel, dusja....
ilse said:oh oke.. ja ik kijk geen charmed
Lilith said:Slecht... ik wel, dusja....
ilse said:is dat slecht? er zijn een helehoop andere leuke programma's die ik kijk
Lilith said:Noem er eens een paar dan...
lieke said:ja, providence en Mcleod's daughters kijk/keek ik ook maar wat is BtVS?
lieke said:hm, allebei niet gekeken....
en spongebob natuurlijk
Gwen said:*lol* Spongebob vind ik echt afschuwelijk!
Het enige wat ik op het moment volg is Invasion...
lieke said:kom op jullie, Spongebob is toch echt een supertof programma, die patrick
o ja, en ik volg "Lois and Clark: the new adventures of Superman" samen met mijn zusje, maar dat doen we meer omdat we het echt een vreselijk programma vinden (het verhaal heeft wel wat, maar die Lois ) en dan lachen we altijd heel hard om alles, meestal gaat het zo *kijkt naar de tv* *ziet iets stoms* *kijkt zusje aan* *kijkt weer naar tv* *kijkt zusje weer aan* *GILT*
ik ben meer van de films
lieke said:kom op jullie, Spongebob is toch echt een supertof programma, die patrick
o ja, en ik volg "Lois and Clark: the new adventures of Superman" samen met mijn zusje, maar dat doen we meer omdat we het echt een vreselijk programma vinden (het verhaal heeft wel wat, maar die Lois ) en dan lachen we altijd heel hard om alles, meestal gaat het zo *kijkt naar de tv* *ziet iets stoms* *kijkt zusje aan* *kijkt weer naar tv* *kijkt zusje weer aan* *GILT*
ik ben meer van de films
Gwen said:Nee... Spongebob vind ik echt VRE-SE-LIJK... Maar eigl ben ik ook meer van de films
Lilith said:Ik ben van films en series... Want ik hou van films, raak er af en toe echt obsessed mee... Maar dat heb ik ook met series... Ik heb Charmed al vanaf het begin gekeken (begon toen ik 5 was, nou en??) en daar ben ik een gigantische fan van geworden.. En dat gebeurt nu hier ook met Narnia...
Gwen said:*lol* Narnia bij mij ook ja
En Charmed heb ik ook heel lang gekeken, maar onderhand heb ik alle afleveringen wel drie keer gezien En die nieuwe met Billie vind ik niet leuk...
Lilith said:Ik vind Billie ook niet echt geweldig, maar als haar zus er dan bij komt wordt het al veel leuker... En ik heb alles wss al 7 keer gezien, op zn minst1!!