Dutch

Status
Not open for further replies.
Lilith said:
Ik niet!! :confused:
Maike ook al niet... Ik dacht dat jullie als Narnia en PotC fans het wel zouden kennen ;)
Hier is de site: www.elffantasy.nl
Ik ben er al 3x geweest *lol* ;)
Vorig jaar was die gast die Victor Krum in Harry Potter speelt er... Hij was echt grappig *lol* :D

Gwen said:
Maike ook al niet... Ik dacht dat jullie als Narnia en PotC fans het wel zouden kennen ;)
Hier is de site: www.elffantasy.nl
Ik ben er al 3x geweest *lol* ;)
Vorig jaar was die gast die Victor Krum in Harry Potter speelt er... Hij was echt grappig *lol* :D

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaag........ *lol*

Ohw dolletjes... de honderste pagina, gelukkig kijk ik nog even net, anders had ik mooi geen posts op de honderste pagina gehad, iemand nog bijzondere dingen meegemaakt? Zijn er al mensen die weer naar school moeten?

Ik moet morgen weer beginnen. We gaan echter naar een museum morgen en later in de week hebben we alleen maar gesprekken en een wandeling voor de boeg. Volgende week hebben we nog een uitstapje en daarna beginnen we op donderdag, dacht ik. ;) Ik heb dus nog een paar vrije dagen.

Maar ik vind het helemaal niet erg om weer te beginnen, haha! Ik moet toch maar drie uurtjes per dag gaan, en het is altijd supergezellig in de groep. :D

Leuk dat jij school/ werk/ uni/ hoge school leuk vindt!!!

Puzzle_the_Donky said:
Leuk dat jij school/ werk/ uni/ hoge school leuk vindt!!!

Ik vind school ook leuk hoor... Dit jaar voor t eerst Latijn en Grieks... K begin volgende week.. Enja, de belangrijkste vakken zijn mijn sterkste: Engels: 10, Frans: 9, Duits: 9, Nederlands: 9, Wiskunde: 9.... :D En dat is af en toe toch best handig... Mja, met Engels ben ik gewoon opgegroeid... Ik kijk alleen Engelstalige tv-programma's, luister alleen Engelse muziek...

Therapie is altijd leuk, haha. ;) Ik doe een thuisstudie daarnaast... de groep waar ik het altijd over heb is mijn therapiegroep. Dit wordt mijn derde jaar bij hen en ik heb er voor het eerst zoooooo erg veel zin in. Helemaal leuk! :D

Solya said:
Therapie is altijd leuk, haha. ;) Ik doe een thuisstudie daarnaast... de groep waar ik het altijd over heb is mijn therapiegroep. Dit wordt mijn derde jaar bij hen en ik heb er voor het eerst zoooooo erg veel zin in. Helemaal leuk! :D

Asl jij het leuk vindt, vind ik het ook leuk voor jou!! ;)

hihi ik heb nog twee en een halve week vakantie :D
maar iedereen die weer naar school moet wens ik veel plezier en sucses!

Status
Not open for further replies.
Back