Dutch

Status
Not open for further replies.
Lilith said:
Dan ist goed!! Wat ga je dan doen??
Maandag ga ik naar een vriendin... Film kijken enzo :)
En dinsdag ga ik met haar en nog een vriendin naar A'dam, shoppen en naar Madame Tussauds! :D

Gwen said:
Maandag ga ik naar een vriendin... Film kijken enzo :)
En dinsdag ga ik met haar en nog een vriendin naar A'dam, shoppen en naar Madame Tussauds! :D

Cool... Alvast veel plezier toegewenst... ;)

A'dam is mij iets te groot eigenlijk... Ik ga voor Eindhoven en Nijmegen *lol*

Lilith said:
Cool... Alvast veel plezier toegewenst... ;)

A'dam is mij iets te groot eigenlijk... Ik ga voor Eindhoven en Nijmegen *lol*

Dankje :)
En meestal ga ik ook naar Eindhoven of Den Bosch... Maar in de vakantie ga ik voor groot :p Ik ben ook al in Utrecht geweest.

Gwen said:
Dankje :)
En meestal ga ik ook naar Eindhoven of Den Bosch... Maar in de vakantie ga ik voor groot :p Ik ben ook al in Utrecht geweest.

Cool... Ik hou gewoon niet zo van groot... *lol* Altijd in een klein dorpje gewoond, dusja... :D

Lilith said:
Cool... Ik hou gewoon niet zo van groot... *lol* Altijd in een klein dorpje gewoond, dusja... :D

Tja, bij mij valt het wel mee... Boxtel kun je geen klein dorpje noemen ;)

Gwen said:
Tja, bij mij valt het wel mee... Boxtel kun je geen klein dorpje noemen ;)

Nee niet echt... Horst wel.... :D Ookal is het het grootste dorp in deze buurt!! Venlo ligt op 16 kilometer afstand, dus dat vind ik niet meer in de buurt... *lol* En dat is geen dorp... :D

Lilith said:
Nee niet echt... Horst wel.... :D Ookal is het het grootste dorp in deze buurt!! Venlo ligt op 16 kilometer afstand, dus dat vind ik niet meer in de buurt... *lol* En dat is geen dorp... :D

Idd... ;)

Lilith said:
Dat bedoel ik!! :D Ken je Venray wel... Tis stadje/dorp... Ligt op de rand....
Yep, we rijden altijd langs Venray als we naar mn opa&oma of tante gaan ;)
Ik ben er alleen nog nooit geweest...

Gwen said:
Yep, we rijden altijd langs Venray als we naar mn opa&oma of tante gaan ;)
Ik ben er alleen nog nooit geweest...

Cool... Waar wonen die dan ergens???

Ik kom kei vaak in Venray... Maarja, ik woon er ook maar 10 kilometer vanaf...

Solya said:
Ha, ik zit mijn hele leven lang al in Landgraaf. ;) Ook gezellig.

Ik moet zeggen, wat hebben jullie een ***zwembad!!!! Ik zit op synchroonzwemmen dus kom ik regelmatig naar Landgraaf voor een wedstrijd... Ik had mn diploma gelukkig nog net gehaald.. Anders zou ik echt zwaar gaan klagen, en mijn moeder is Jurylid en lid van de kringcommissie dus met die wil je niet sollen!! :D

Hahahahaa, ik ga ook niet graag naar het zwembad hier. Het enige leuke daaraan is het bubbelbad... dat zegt denk ik wel genoeg. ;)

Solya said:
Hahahahaa, ik ga ook niet graag naar het zwembad hier. Het enige leuke daaraan is het bubbelbad... dat zegt denk ik wel genoeg. ;)

*lol* Ja die heb je hier zelfs... ;) Maar met een wedstrijd mag je niet in het bubbelbad... Moesten we een keer in 1.20 meter ofzo op de kop recht gaan staan zonder de bodem aan te raken... Dat kan bij jullie gewoon niet!! Daar heb je diepte voor nodig!! Dan is het zelfs makkelijk...

Mn opa&oma wonen in Simpelveld, vlakbij Heerlen ;)
Mn tante woont in België, vlak over de grens bij Maastricht.
En in Landgraaf ben ik wel eens geweest, Solya... Kennissen van mn ouders woonden er ofzo ;)

Gwen said:
Mn opa&oma wonen in Simpelveld, vlakbij Heerlen ;)
Mn tante woont in België, vlak over de grens bij Maastricht.
En in Landgraaf ben ik wel eens geweest, Solya... Kennissen van mn ouders woonden er ofzo ;)

Iedereen die in Limburg woont, woont tegenwoordig in zuid-limburg... BEHALVE IK!!!! :D

Mijn opa en oma wonen in Heiloo, bij Alkmaar, mn ene oom en tante in delft, de andere in Oisterwijk, bij Tilburg... :D En dan heb ik nog een heleboel ooms en tantes die allemaal rond Alkmaar wonen... AZ!!!!!!!!1

Lilith said:
Iedereen die in Limburg woont, woont tegenwoordig in zuid-limburg... BEHALVE IK!!!! :D

Mijn opa en oma wonen in Heiloo, bij Alkmaar, mn ene oom en tante in delft, de andere in Oisterwijk, bij Tilburg... :D En dan heb ik nog een heleboel ooms en tantes die allemaal rond Alkmaar wonen... AZ!!!!!!!!1

Oisterwijk?! Da's niet ver bij mij vandaan! :)

Status
Not open for further replies.
Back