Lilith
New member
Gwen said:Ja... Ik d8, zet 't maar in mn siggy
Maar ik ga gelukkig wel leuke dingen doen!
Dan ist goed!! Wat ga je dan doen??
Gwen said:Ja... Ik d8, zet 't maar in mn siggy
Maar ik ga gelukkig wel leuke dingen doen!
Maandag ga ik naar een vriendin... Film kijken enzoLilith said:Dan ist goed!! Wat ga je dan doen??
Gwen said:Maandag ga ik naar een vriendin... Film kijken enzo
En dinsdag ga ik met haar en nog een vriendin naar A'dam, shoppen en naar Madame Tussauds!
Lilith said:Cool... Alvast veel plezier toegewenst...
A'dam is mij iets te groot eigenlijk... Ik ga voor Eindhoven en Nijmegen *lol*
Gwen said:Dankje
En meestal ga ik ook naar Eindhoven of Den Bosch... Maar in de vakantie ga ik voor groot Ik ben ook al in Utrecht geweest.
Lilith said:Cool... Ik hou gewoon niet zo van groot... *lol* Altijd in een klein dorpje gewoond, dusja...
Gwen said:Tja, bij mij valt het wel mee... Boxtel kun je geen klein dorpje noemen
Lilith said:Nee niet echt... Horst wel.... Ookal is het het grootste dorp in deze buurt!! Venlo ligt op 16 kilometer afstand, dus dat vind ik niet meer in de buurt... *lol* En dat is geen dorp...
Gwen said:Idd...
Zoooo klein dat ik er nog noooooit van heb gehoordLilith said:Ja Melderslo, en Hegelsom, en de Meterik zijn echt teringkleine dorpjes.. *lol*
Gwen said:Zoooo klein dat ik er nog noooooit van heb gehoord
Yep, we rijden altijd langs Venray als we naar mn opa&oma of tante gaanLilith said:Dat bedoel ik!! Ken je Venray wel... Tis stadje/dorp... Ligt op de rand....
Gwen said:Yep, we rijden altijd langs Venray als we naar mn opa&oma of tante gaan
Ik ben er alleen nog nooit geweest...
Solya said:Ha, ik zit mijn hele leven lang al in Landgraaf. Ook gezellig.
Solya said:Hahahahaa, ik ga ook niet graag naar het zwembad hier. Het enige leuke daaraan is het bubbelbad... dat zegt denk ik wel genoeg.
Gwen said:Mn opa&oma wonen in Simpelveld, vlakbij Heerlen
Mn tante woont in België, vlak over de grens bij Maastricht.
En in Landgraaf ben ik wel eens geweest, Solya... Kennissen van mn ouders woonden er ofzo
Lilith said:Iedereen die in Limburg woont, woont tegenwoordig in zuid-limburg... BEHALVE IK!!!!
Mijn opa en oma wonen in Heiloo, bij Alkmaar, mn ene oom en tante in delft, de andere in Oisterwijk, bij Tilburg... En dan heb ik nog een heleboel ooms en tantes die allemaal rond Alkmaar wonen... AZ!!!!!!!!1