Dutch

Status
Not open for further replies.
Solya said:
TSSSSS, het is veel leuker om niet normaal te zijn en te blijven. :eek: *diepe zucht*
maar ik kan gewoon niet niet normaal zijn :eek: ik ben gewoon zo normaal als 't maar kan:D

Iedereen is niet normaal op zijn/haar eigen, geheel unieke manier. ;) Sommige mensen denken alleen van niet, haha. Daarom zeg ik altijd dat je niet denken moet.

Solya said:
Iedereen is niet normaal op zijn/haar eigen, geheel unieke manier. ;) Sommige mensen denken alleen van niet, haha. Daarom zeg ik altijd dat je niet denken moet.

*lol* Toch, Lieke en ik zijn supernormaal!!

Hahahahaha :D
Meestal ben ik echt normaal en serieus hoor... Maar soms ben ik ook ECHT GEK *lol* :p ;)
Dus eigl hoor ik bij alletwee de 'clubs'... :rolleyes:

neej ik ben echt niet gek hoor :D
maar zeg nou zelf.. iedereen is toch deels gek en deels normaal??
dat is toch wel cool hoor :)

Lilith said:
Ik ook niet... nouja, Maike/Jinn mss wel...
we kunnen het vragen als ze weer online is, dan zijn we al met drie leden:D
Solya said:
Iedereen is niet normaal op zijn/haar eigen, geheel unieke manier. Sommige mensen denken alleen van niet, haha. Daarom zeg ik altijd dat je niet denken moet.
DAT IS NIET WAAR :eek: ik ben zeker niet niet normaal *denkt* aahh.... mijn.... hersenen...... *is bewusteloos*
Lilith said:
*lol* Toch, Lieke en ik zijn supernormaal!!
idd

Gwen said:
Hahahahaha
Meestal ben ik echt normaal en serieus hoor... Maar soms ben ik ook ECHT GEK *lol*
Dus eigl hoor ik bij alletwee de 'clubs'...
:eek: dat mag niet!! je moet super normaal zijn om bij de normale club te komen, net zo normaal als Laura en ik...... *sarcasme*
ilse said:
neej ik ben echt niet gek hoor
maar zeg nou zelf.. iedereen is toch deels gek en deels normaal??
dat is toch wel cool hoor
als je die gedachte voortaan afzweert mag je bij de club:D maar dan moet je niet meer deels gek zijn, gewoon alleen normaal....

YAY ONS NORMALE MENSEN

lieke said:
we kunnen het vragen als ze weer online is, dan zijn we al met drie leden

DAT IS NIET WAAR ik ben zeker niet niet normaal *denkt* aahh.... mijn.... hersenen...... *is bewusteloos*

idd

:eek: dat mag niet!! je moet super normaal zijn om bij de normale club te komen, net zo normaal als Laura en ik...... *sarcasme*

als je die gedachte voortaan afzweert mag je bij de club maar dan moet je niet meer deels gek zijn, gewoon alleen normaal....

YAY ONS NORMALE MENSEN

Tja... Dan zit er niks anders op he, ik richt een nieuwe club op! :p
ALLEEN voor mensen die meestal normaal, maar soms gek zijn ;) :D *lol*

lieke said:
we kunnen het vragen als ze weer online is, dan zijn we al met drie leden:D

Ik weet niet zeker of ze vandaag nog wel online komt, maar ik zal haar vnaaf wel vragen als ik bij haar ga slapen.... :D

Lilith said:
Ik weet niet zeker of ze vandaag nog wel online komt, maar ik zal haar vnaaf wel vragen als ik bij haar ga slapen.... :D

Doe haar dan maar meteen de groetjes van mij! :)

Lilith said:
have fun, en doe ook maar de groeten van supernormale Lieke :p :D

Aslan's Beloved Daughter said:
Aye dont understaand whatt yoou alle arre sayeen
hebben wij even geluk, want als je het allemaal zou begrijpen en het zou doorbrieven aan iedereen werden we vast verbannen als "het stelletje gekken die normaal en gek zijn en die vechten over elfen en met vreemde gewoontes en obsessies:D"

Status
Not open for further replies.
Back