Solya said:Dan zijn jullie ook meteen de enige leden.
HEY!!! DAT IS NIET WAAR *gaat op zoek naar meer normale leden*Solya said:Dan zijn jullie ook meteen de enige leden.
maar ik kan gewoon niet niet normaal zijn ik ben gewoon zo normaal als 't maar kanSolya said:TSSSSS, het is veel leuker om niet normaal te zijn en te blijven. *diepe zucht*
lieke said:maar ik kan gewoon niet niet normaal zijn ik ben gewoon zo normaal als 't maar kan
en jij natuurlijk ook, ik heb nog nooit twee zo normale mensen als ons gezienLilith said:Dat is zeker waar!!!
lieke said:en jij natuurlijk ook, ik heb nog nooit twee zo normale mensen als ons gezien
Solya said:Iedereen is niet normaal op zijn/haar eigen, geheel unieke manier. Sommige mensen denken alleen van niet, haha. Daarom zeg ik altijd dat je niet denken moet.
we kunnen het vragen als ze weer online is, dan zijn we al met drie ledenLilith said:Ik ook niet... nouja, Maike/Jinn mss wel...
DAT IS NIET WAAR ik ben zeker niet niet normaal *denkt* aahh.... mijn.... hersenen...... *is bewusteloos*Solya said:Iedereen is niet normaal op zijn/haar eigen, geheel unieke manier. Sommige mensen denken alleen van niet, haha. Daarom zeg ik altijd dat je niet denken moet.
iddLilith said:*lol* Toch, Lieke en ik zijn supernormaal!!
dat mag niet!! je moet super normaal zijn om bij de normale club te komen, net zo normaal als Laura en ik...... *sarcasme*Gwen said:Hahahahaha
Meestal ben ik echt normaal en serieus hoor... Maar soms ben ik ook ECHT GEK *lol*
Dus eigl hoor ik bij alletwee de 'clubs'...
als je die gedachte voortaan afzweert mag je bij de club maar dan moet je niet meer deels gek zijn, gewoon alleen normaal....ilse said:neej ik ben echt niet gek hoor
maar zeg nou zelf.. iedereen is toch deels gek en deels normaal??
dat is toch wel cool hoor
lieke said:we kunnen het vragen als ze weer online is, dan zijn we al met drie leden
DAT IS NIET WAAR ik ben zeker niet niet normaal *denkt* aahh.... mijn.... hersenen...... *is bewusteloos*
idd
dat mag niet!! je moet super normaal zijn om bij de normale club te komen, net zo normaal als Laura en ik...... *sarcasme*
als je die gedachte voortaan afzweert mag je bij de club maar dan moet je niet meer deels gek zijn, gewoon alleen normaal....
YAY ONS NORMALE MENSEN
concurentieGwen said:Tja... Dan zit er niks anders op he, ik richt een nieuwe club op!
ALLEEN voor mensen die meestal normaal, maar soms gek zijn
*lol*
lieke said:we kunnen het vragen als ze weer online is, dan zijn we al met drie leden
Lilith said:Ik weet niet zeker of ze vandaag nog wel online komt, maar ik zal haar vnaaf wel vragen als ik bij haar ga slapen....
have fun, en doe ook maar de groeten van supernormale LiekeLilith said:Ik weet niet zeker of ze vandaag nog wel online komt, maar ik zal haar vnaaf wel vragen als ik bij haar ga slapen....
hebben wij even geluk, want als je het allemaal zou begrijpen en het zou doorbrieven aan iedereen werden we vast verbannen als "het stelletje gekken die normaal en gek zijn en die vechten over elfen en met vreemde gewoontes en obsessies"Aslan's Beloved Daughter said:Aye dont understaand whatt yoou alle arre sayeen