Gwen
New member
Jinn said:okey thanks
als je zin hebt om de kletsen of problemen hebt mag je mij ook een pm sturen
OK!
En Laura... Als je dit leest, wis dan even wat PM's, want ik kan je er zo geen meer sturen
Jinn said:okey thanks
als je zin hebt om de kletsen of problemen hebt mag je mij ook een pm sturen
Gwen said:OK!
En Laura... Als je dit leest, wis dan even wat PM's, want ik kan je er zo geen meer sturen
lieke said:welkom Jinn, hoop dat je je hier een beetje thuis voelt Lieke is de naam
even wat anders: GOED NIEUWS!!! ik ben naar de fysiotherapeut geweest en hij zei dat het overbelasting was, en dat ik niet helemaal moet stoppen met computeren (dan wordt het later alleen maar moeilijker om weer te beginnen) maar dat ik armondersteuning nodig had, en dat ik computeren heel langzaam moet opbouwen, dat doe ik dus ook! vandaag een kwartiertje, en dat de komende dagen ook nog, en dan kan ik gewoon verhogen als het goed gaat...
wat dus betekend dat ik, hoewel het niet veel is, toch online kan komen
maar nu ga ik maar weer, een beetje pijn nog.... maar toch heel erg super blij... YES
het gaat wel even duren voordat ik weer op mijn oude niveau ben, ik ga het geeneens meer proberen, ik heb besloten dat ik ook nog een leven heb om te leven, en in de bijna-week dat ik weg was bedacht ik me dat ik echt teveel achter de pc zat, dus ik ga het terugbrengen tot 1,5 uur per dag, behalve voor school opdrachtenLilith said:YAY!!!!!!!!! Gelukkig mag je niet helemaal stoppen!! *lol*
hey lieke thankslieke said:welkom Jinn, hoop dat je je hier een beetje thuis voelt Lieke is de naam
even wat anders: GOED NIEUWS!!! ik ben naar de fysiotherapeut geweest en hij zei dat het overbelasting was, en dat ik niet helemaal moet stoppen met computeren (dan wordt het later alleen maar moeilijker om weer te beginnen) maar dat ik armondersteuning nodig had, en dat ik computeren heel langzaam moet opbouwen, dat doe ik dus ook! vandaag een kwartiertje, en dat de komende dagen ook nog, en dan kan ik gewoon verhogen als het goed gaat...
wat dus betekend dat ik, hoewel het niet veel is, toch online kan komen
maar nu ga ik maar weer, een beetje pijn nog.... maar toch heel erg super blij... YES
QueenSusanofNarnia said:Is iemand anders vermoeid?
U bent gek Solya! Haha, iedereen hier is gek. ...Solya said:Ik! Ik ben al dagenlang kapot, haha, maar dat is voor mij normaal rond deze tijd van de maand. Ik kan nooit goed tegen een volle maan... ben net zo'n weerwolfje, maar dan zonder overbeharing en scherpe tanden.
QueenSusanofNarnia said:U bent gek Solya! Haha, iedereen hier is gek. ...
ik zeker niet, ik ben echt het meest normale kind van de hele wereld KIJK EEN VLINDERGwen said:Gek = coool
Jij bent toch ook gek?
lieke said:ik zeker niet, ik ben echt het meest normale kind van de hele wereld KIJK EEN VLINDER
welkom bij de club van normale mensen, er zijn al twee leden, jij en ikLilith said:Dan ben ik ook normaal!!!
lieke said:welkom bij de club van normale mensen, er zijn al twee leden, jij en ik