Dutch

Status
Not open for further replies.
Jinn said:
okey thanks :D
als je zin hebt om de kletsen of problemen hebt mag je mij ook een pm sturen :D

OK! :D

En Laura... Als je dit leest, wis dan even wat PM's, want ik kan je er zo geen meer sturen ;)

welkom Jinn, hoop dat je je hier een beetje thuis voelt :) Lieke is de naam:D

even wat anders: GOED NIEUWS!!! ik ben naar de fysiotherapeut geweest en hij zei dat het overbelasting was, en dat ik niet helemaal moet stoppen met computeren (dan wordt het later alleen maar moeilijker om weer te beginnen) maar dat ik armondersteuning nodig had, en dat ik computeren heel langzaam moet opbouwen, dat doe ik dus ook! vandaag een kwartiertje, en dat de komende dagen ook nog, en dan kan ik gewoon verhogen als het goed gaat...
wat dus betekend dat ik, hoewel het niet veel is, toch online kan komen:D

maar nu ga ik maar weer, een beetje pijn nog.... maar toch heel erg super blij... YES:D

lieke said:

even wat anders: GOED NIEUWS!!! ik ben naar de fysiotherapeut geweest en hij zei dat het overbelasting was, en dat ik niet helemaal moet stoppen met computeren (dan wordt het later alleen maar moeilijker om weer te beginnen) maar dat ik armondersteuning nodig had, en dat ik computeren heel langzaam moet opbouwen, dat doe ik dus ook! vandaag een kwartiertje, en dat de komende dagen ook nog, en dan kan ik gewoon verhogen als het goed gaat...

maar nu ga ik maar weer, een beetje pijn nog.... maar toch heel erg super blij... YES:D

YAY!!!!!!!!! Gelukkig mag je niet helemaal stoppen!! *lol*

Lilith said:
YAY!!!!!!!!! Gelukkig mag je niet helemaal stoppen!! *lol*
het gaat wel even duren voordat ik weer op mijn oude niveau ben, ik ga het geeneens meer proberen, ik heb besloten dat ik ook nog een leven heb om te leven, en in de bijna-week dat ik weg was bedacht ik me dat ik echt teveel achter de pc zat, dus ik ga het terugbrengen tot 1,5 uur per dag, behalve voor school opdrachten ;)

heej lieke!
leuk om je terug te zien hier!!
fijn dat je niet helemaal hoeft te stoppen....

lieke said:

hey lieke thanks
en ik ben blij voor je ik had al van laura gehoord dat je een muisarm had en dat ze je miste
lijkt me erg pijnlijk maar k ben blij voor je dat je toch nog enigzins mag comp.
veel succes met je arm en beterschap *hug*

QueenSusanofNarnia said:
Is iemand anders vermoeid?

Ik! Ik ben al dagenlang kapot, haha, maar dat is voor mij normaal rond deze tijd van de maand. ;) Ik kan nooit goed tegen een volle maan... ben net zo'n weerwolfje, maar dan zonder overbeharing en scherpe tanden.

Solya said:
Ik! Ik ben al dagenlang kapot, haha, maar dat is voor mij normaal rond deze tijd van de maand. ;) Ik kan nooit goed tegen een volle maan... ben net zo'n weerwolfje, maar dan zonder overbeharing en scherpe tanden.
U bent gek Solya! Haha, iedereen hier is gek. ...

Ja, natuurlijk... want iedere vorm van gek zijn in de ogen van een ander is normaal zijn in de ogen van jezelf. ;)

Status
Not open for further replies.
Back