Dutch

Status
Not open for further replies.
Mrs Gil-Galad Took said:
En eigenwijs dat ik ben...............nee Lieke, JIJ gelooft het verkeerde verhaal :p Maar dat was allang bekend hoor. Het is toevallig dat Elrond nog ronddwarrelt. Hij heeft gelijk een optrekje in Rivendell gekocht.

Oke, nu gun ik je een goede rust. Je moet goed op je arm letten hoor, want een muisarm is irritant. Kom nog eens checken bij ons zo vaak als je kan!!!

Dank je wel gwen voor dat mailtje. We misten RdB al. maar nu is het duidelijk. Hij zit in Frankrijk,de bofferd.

Mss zit hij al in Engeland... *lol*

Lieke: veel succes met het verminderen van je muisarm!! ;)

hey allemaal
dit wordt voorlopig even het laatste bericht van mij
mijn arm doet nu zo'n pijn als ik computer dat ik de eerstkomende tijd niet meer online kom, jullie zullen het even zonder mij moeten doen.
doe de groeten van mij aan RdB als hij terug is
@MGGT: Elrond is echt de beste, maar GG kan er mee door tot ik terug ben:D
voor email ben ik nog wel te bereiken op liekepullen@hotmail.com
ik zal jullie vreselijk missen
~Lieke:)

lieke said:
hey allemaal
dit wordt voorlopig even het laatste bericht van mij
mijn arm doet nu zo'n pijn als ik computer dat ik de eerstkomende tijd niet meer online kom, jullie zullen het even zonder mij moeten doen.
doe de groeten van mij aan RdB als hij terug is
@MGGT: Elrond is echt de beste, maar GG kan er mee door tot ik terug ben:D
voor email ben ik nog wel te bereiken op liekepullen@hotmail.com
ik zal jullie vreselijk missen
~Lieke:)

:( , maarja, je moet dan wel rusten... Ik hoop dat het al snel beter wordt en ik zal je heel veel missen!!!! xxx Laura

Lieke, je zal héél erg gemist worden hoor! Denk nu maar veel aan Elrond, want hij was een echte healer. Kijk maar naar Frodo. Die moest ook naar Rivendell.
Geen zorgen, jouw arm is ff belangrijker.

Lilith.....RdB moet niet te lang wegblijven. Hij heeft nu al lang genoeg vakantie gehad :p :D

Mrs Gil-Galad Took said:
Lieke, je zal héél erg gemist worden hoor! Denk nu maar veel aan Elrond, want hij was een echte healer. Kijk maar naar Frodo. Die moest ook naar Rivendell.
Geen zorgen, jouw arm is ff belangrijker.

Lilith.....RdB moet niet te lang wegblijven. Hij heeft nu al lang genoeg vakantie gehad :p :D

Vind ik ook!!! (van alles)

Veel beterschap, Lieke. :) Doe het ff lekker rustig aan en je zal zien dat het snel weer beter gaat.

@ Lilith: Dank je wel voor je warme welkom. ;)

Solya said:
Veel beterschap, Lieke. :) Doe het ff lekker rustig aan en je zal zien dat het snel weer beter gaat.

@ Lilith: Dank je wel voor je warme welkom. ;)

Tsjuurlijk... :D

Lieke!! Niet online komen nu!!!! ;)

Daar verlang je wat van haar! Ik zou dat in elk geval niet kunnen, aangezien ik geheel verslaafd ben. Gelukkig heb ik geen muisarm (wat ook vaag is, gezien mijn urenlange gecomputer per dag) want dat zou ik maar met moeite overleven. ;)

Solya said:
Daar verlang je wat van haar! Ik zou dat in elk geval niet kunnen, aangezien ik geheel verslaafd ben. Gelukkig heb ik geen muisarm (wat ook vaag is, gezien mijn urenlange gecomputer per dag) want dat zou ik maar met moeite overleven. ;)

Ja ik ook, maar toch... Eerst denken aan je gezondheid.... :D

Dat klopt wel, ja. :D Gezondheid gaat meestal ook wel eerst inderdaad, maar soms zit ik toch met een ziek hoofd hierachter omdat ik het niet kan laten.

*zucht* En Narniafans werkt nog verslavender dan ik dacht... :rolleyes:

Solya said:
Dat klopt wel, ja. :D Gezondheid gaat meestal ook wel eerst inderdaad, maar soms zit ik toch met een ziek hoofd hierachter omdat ik het niet kan laten.

Dat merkte ik ook al snel...

Maar sorry dat ik ineens weg ging, ik moest er ff van a f van mn moeder...

Solya said:

Hahaha :D
Tja, ik ken dat! Ik ben al wel eerder lid geweest van forums (die nu overigens niet meer bestaan), maar ik ben nog nooit zooooo verslaafd geweest ;) :D

Ook ik zit met grote regelmaat achter de computer. Als ik van mijn werk thuiskom, dan zet ik de pc aan en hup! Naar Narniafans.com.
Dat is echt de eerste site die ik opzoek. Ik vind het beregezellig hier.

Mrs Gil-Galad Took said:
Ook ik zit met grote regelmaat achter de computer. Als ik van mijn werk thuiskom, dan zet ik de pc aan en hup! Naar Narniafans.com.
Dat is echt de eerste site die ik opzoek. Ik vind het beregezellig hier.

Voor mij is het juist niet de eerste... Als dit de eerste zou zijn, zou ik niks anders meer kunnen kijken... *lol*

Voor mij is het ook niet de eerste, want ik check eerst een ander forum waar ik moderator ben. Het is normaal om iets van 3/4 verschillende sites open te hebben staan (voor mij dan :rolleyes: :D ), want ik heb echt teveel fora om bij te houden. Als ik geen verschillende pagina's open heb staan duurt mijn internetbezoek nog aardig wat uren langer, denk ik. ;)

Solya said:
Voor mij is het ook niet de eerste, want ik check eerst een ander forum waar ik moderator ben. Het is normaal om iets van 3/4 verschillende sites open te hebben staan (voor mij dan :rolleyes: :D ), want ik heb echt teveel fora om bij te houden. Als ik geen verschillende pagina's open heb staan duurt mijn internetbezoek nog aardig wat uren langer, denk ik. ;)

Ik heb drie belangrijke fora... DFF, TSOER en dit... (niet dat jullie weten welke dat zijn, maar dan nog *lol*)

heej!

ik ben weer terug van weggeweest!
kaleb kamp was echt vet gaaf voor degene die weten dat ik er naartoe was....!!
daarna een week gezellig op een camping gezeten en nu weer thuis achter de com!

ilse said:
heej!

ik ben weer terug van weggeweest!
kaleb kamp was echt vet gaaf voor degene die weten dat ik er naartoe was....!!
daarna een week gezellig op een camping gezeten en nu weer thuis achter de com!

Heyhey!! Welkom terug!! Ben blij dat je het leuk hebt gehad ;)

Hey!!!!!!!!!! Ilse!!!! Welkom terug joh! Wta gaat het snel voorbij zeg en ik zag de naam van RdB ook al terug.

Ik bezoek drie sites. Deze, mijn eigen en een LOTR site. Maar deze bezoek ik meestal omdat ik hier wat vrienden heb die altijd een pm sturen :D

Status
Not open for further replies.
Back