Dutch

Status
Not open for further replies.
Nou, eigenlijk vind ik het wel verdacht dat Elrond zo goed uit de strijd kwam. En wel toevallig dat ie dat allemaal presteerde nadat GG hem de ring had gegeven. Ik denk haast dat die orcs gewoon betaald waren door Elrond. Niet om GG te doden, maar wel om GG bang te maken. Ja, ja, ik weet zeker dat Elrond dat heeft gedaan :D GG kneep er helemaal niet tussenuit. Die wilde gewoon zijn auto pakken en over die orcs heen rijden.

en vertel mij dan eens waarom er in zijn auto een kaart lag waarop stond:

"vluchtroute van GG voor slechte orks terwijl ik de geweldig dappere Elrond helemaal alleen met ze laat vechten omdat ik een lafaard ben"

kom op zeg, dat is toch gewoon zielig. En als Elrond de orks had betaald dan had hij er zeker wel voor gezorgd dat ze deden wat hij zei (GG alleen bang maken) en omdat de orks Elrond vrezen hadden ze naar hem geluisterd. Maar aangezien ze GG hebben vermoord is Elrond dus onschuldig, Elrond zou nooit zo wreed zijn om iemand te laten vermoorden :cool:
Ik denk dat GG Isildur had omgekocht om, in het geval hijzelf zou doodgaan en de Ene Ring niet meer voor zichzelf zou kunnen inpikken (wat GG zeker van plan was) Isildur het zou doen, en dat Isildur ervoor zou zorgen dat de ring uit de handen van Elrond bleef, omdat GG niet wilde dat Elrond hem zou krijgen omdat GG gewoon gemeen en dom is :D

btw, waar is RdB? ik heb hem al best lang niet meer gezien

Hmm... Ik heb 't de laatste tijd zeker allemaal niet goed gevolgd, want ik snap er niks meer van ;)
Maar als ik het goed begrijp moet ik de Silmarillion ook maar eens gaan lezen! Ik ben er nog nooit in begonnen en ik ben eigenlijk nog met the horse and his boy bezig :eek: 't Zal nog even moeten wachten...

Gwen said:
Hmm... Ik heb 't de laatste tijd zeker allemaal niet goed gevolgd, want ik snap er niks meer van
Maar als ik het goed begrijp moet ik de Silmarillion ook maar eens gaan lezen! Ik ben er nog nooit in begonnen en ik ben eigenlijk nog met the horse and his boy bezig 't Zal nog even moeten wachten...
het is niet zo moeilijk hoor, mevrouw de Gil Galad fan en ik zijn er nog steeds niet uit wie nou beter is: Gil Galad of Elrond.... nou ja, eigenlijk zijn we er wel uit, Elrond is natuurlijk veel beter, maar mevrouw ik-ben-geobserdeerd-door-GG :)p) wil het niet toegeven... :rolleyes:
heb je de narniaboeken nog niet allemaal gelezen? of ben je ze gewoon nog een keer aan het lezen? als je ze nog niet hebt gelezen, ze zijn echt heel tof:D en de sil ook, dus als je nog wat te lezen wilt hebben.....

lieke said:
het is niet zo moeilijk hoor, mevrouw de Gil Galad fan en ik zijn er nog steeds niet uit wie nou beter is: Gil Galad of Elrond.... nou ja, eigenlijk zijn we er wel uit, Elrond is natuurlijk veel beter, maar mevrouw ik-ben-geobserdeerd-door-GG wil het niet toegeven... :rolleyes:
heb je de narniaboeken nog niet allemaal gelezen? of ben je ze gewoon nog een keer aan het lezen? als je ze nog niet hebt gelezen, ze zijn echt heel tof:D en de sil ook, dus als je nog wat te lezen wilt hebben.....

Hahahaha, tja, ik weet niks van Gil Galad eigenlijk, dus tot nu toe vind ik Elrond de beste :p
Maar ik moet toegeven dat ik nog niet alle Narnia boeken heb gelezen. Ik moet the horse and his boy nog voor de helft en dan nog the voyage of the dawn treader en the silver chair...
En daar komt nu nog de sil bij ;) Dat wordt flink doorlezen!

Gwen said:
Hahahaha, tja, ik weet niks van Gil Galad eigenlijk, dus tot nu toe vind ik Elrond de beste :p
FRIEND :D
Gwen said:
Maar ik moet toegeven dat ik nog niet alle Narnia boeken heb gelezen. Ik moet the horse and his boy nog voor de helft en dan nog the voyage of the dawn treader en the silver chair...
En daar komt nu nog de sil bij ;) Dat wordt flink doorlezen!
het zijn wel hele leuke boeken, dus dat is een voordeel:)

PUHDON????!!!! Wie is die Elrond nou eigenlijk?????
Volgens mij was dat die rare vent uit de supermarkt. Ik zag hem net nog wegrennen.
Nee hoor, Gil-Galad is gewoon de betere. Nee, niet betere, maar de beste!
Hij had Elrond opgeleidt, maar die vervelende ei (dfat is zijn oorspronkelijke naam, Eirond) die schoof alle eer naar zichzelf toe. Hij dacht ook dat ie slim was. Maar natuurlijk is GG gewoon de allerbeste :D

Mrs Gil-Galad Took said:
PUHDON????!!!! Wie is die Elrond nou eigenlijk?????
Volgens mij was dat die rare vent uit de supermarkt. Ik zag hem net nog wegrennen.
Nee hoor, Gil-Galad is gewoon de betere. Nee, niet betere, maar de beste!
Hij had Elrond opgeleidt, maar die vervelende ei (dfat is zijn oorspronkelijke naam, Eirond) die schoof alle eer naar zichzelf toe. Hij dacht ook dat ie slim was. Maar natuurlijk is GG gewoon de allerbeste :D
nou, Gwen zei dat ze wel van Elrond had gehoord, maar niet van GG, dat zegt toch wel wat he:D
vertel mij eens, hoe kan het dat als GG beter is dan Elrond GG wel gedood werd, en Elrond niet. Elrond vocht hard, terwijl GG naar zijn auto ging (je weet wel, met die vluchtroute), en Elrond overleefde het.
en zijn oorspronkelijke naam was inderdaad Eirond, maar toen GG zag dat Eirond geen breekbaar zacht eitje was gaf hij hem de naam Elrond, omdat dat gewoon cool klinkt, past bij zijn persoonlijkheid:D
Elrond is gewoon de beste :cool:

Ik denk dat jullie er zo nooit meer uit gaan komen. ;) Ik weet genoeg over beide personages, maar ik neem niet deel aan de fangirling-hysterie eromheen. :D Ze zijn allebei cool.

Solya said:
Ik denk dat jullie er zo nooit meer uit gaan komen. ;) Ik weet genoeg over beide personages, maar ik neem niet deel aan de fangirling-hysterie eromheen. :D Ze zijn allebei cool.

Mss is dat maar het beste ;)

* Fluistert* Gil-Galad is de aller-aller-allerbeste :p
Gil-Galad wordt geroemd in gedichtjes en die vreemde Eirond niet en trouwens, GG had geen vluchtroute in zijn auto. Dat was gewoon een kaart waar de chinese restaurants op stonden. Elrond had reuze trek. En GG werd gedood omdat hij Elrond beschermde. Die had geen hand uitgestoken in het gevecht. Hij riep alleen maar: 1-0! 1-1! 2-1!

Mrs Gil-Galad Took said:
* Fluistert* Gil-Galad is de aller-aller-allerbeste :p
Gil-Galad wordt geroemd in gedichtjes en die vreemde Eirond niet en trouwens, GG had geen vluchtroute in zijn auto. Dat was gewoon een kaart waar de chinese restaurants op stonden. Elrond had reuze trek. En GG werd gedood omdat hij Elrond beschermde. Die had geen hand uitgestoken in het gevecht. Hij riep alleen maar: 1-0! 1-1! 2-1!
*schreeuwt: ELROND IS DE BESTE:D*

vertel mij dan eens waarom er op die kaart stond:

"vluchtroute van GG voor slechte orks terwijl ik de geweldig dappere Elrond helemaal alleen met ze laat vechten omdat ik een lafaard ben"

daarbij stonden er ook nog de chinese restaurants op, GG wilde naar een restaurant gaan om daar de veldslag op tv te volgen, zodat hij zelf veilig was, terwijl Elrond streed tegen de bad guys...
toevallig werd hij door een orkbom getroffen in het restaurant, anders was GG er nog goed mee weg gekomen

Hahahahahahahaha!!!!! Natuurlijk is dat niet zo gegaan! GG wilde gewoon hulp halen, maar dat zie jij natuurlijk weer niet he? :p
Elrond had hem zelf die adressen gegeven. Want eigenlijk wilde Eirond gewoon zelf vluchten! Hij had zijn plannen al klaar en dacht ermee wegtekomen, maar toen besloot GG de schuld op zich te nemen.

Wat is GG toch eigenlijk een geweldige vent he? Echt een goede elf :D :p

hulp bij het restaurant?? *sarcastische blik* :rolleyes:
Elrond zou nooit vluchten, GG was degene die in het restaurant zat "hulp te halen" (met een coctail voor het tv-scherm), terwijl Elrond aan het vechten was. welke schuld wilde GG op zich nemen? Elrond was aan het vechten en deed dus niets verkeerd, en GG vluchtte zelf weg, dus hij was gewoon fout. De enige reden waarom het niet zo in de geschiedenisboeken staat is dat Elrond het zo zielig vond voor GG als hij zo werd afgebrand, dat hij het maar niet heeft verteld aan veel mensen, wel aan mij natuurlijk :p

(ik vraag me af wat Tolkien zou zeggen als die dit zou lezen:D)

Er is altijd weer een tegenstander. En natuurlijk sta ik volledig aan de kant van GG. En natuurlijk heeft meneertje Elrond jou wat wijsgemaakt. Daar is ie nou zo goed in. je zou hem haast geloven.
GG kreeg een ring en Elrond was natuurlijk nog een jonge elf. Elrond was altijd een beetje dwars en toen heeft GG hem beloofd om de ring te geven als ie wat groter was. Toen had elrond een brief gestuurd naar sauron met daarin de uitdaging. De brief was eigenlijk uit naam van GG die sauron nooit vertrouwd had (GG sauron niet en niet andersom!) en Elrond wilde de eer naar zichzelf toeschuiven. GG had het te druk en had net chinees besteld in een restaurant in Rivendell. Toen het gevecht uitbrak, zag GG dat elrond het best wel aankon en hij gaf het ventje zijn ring en ome GG ging even naar de auto om de chinees op te bellen. De orc zag hem en vermoordde hem en elrond besloot toen maar naar de chinees te gaan. Hij had toch wel honger. Die elrond kan je toch ook nooit alleen laten he. Echt een vervelend ventje. :p :D

Ik vraag me af hoe de karakters hadden gereageerd als ze dit konden lezen! We zijn wel erg op dreef

Waar is onze RdB gebleven eigenlijk??

Lilith said:
WOOTWOOT!!!!!!!!!!! BEN WEER TERUG!!!!!!!!!!!!
Solya: Welkom hier!!!!

Yay! Gezellig :D

@ lieke & Mrs Gil-Galad Took: Hahahahaha :D Ik heb echt gelachen! Jullie zijn weer lekker op dreef ja ;)

ten eerste, dat verhaal van jou klopt natuurlijk van geen kanten, ik bedoel maar: hoe is het mogelijk dat GG eten hat besteld in een restaurant in Rivendell terwijl dat pas na zijn dood door Elrond (YEAH) werd gesticht :rolleyes: daar zit al een fout in het verhaal wat jij blijkbaar geloofd.
En het was altijd al de bedoeling geweest dat Elrond (YEAH) de ring zou krijgen, ik bedoel, GG had hem alleen maar even aangenomen en zou hem daarna gelijk aan Elrond (YEAH) geven, maar GG wilde hem natuurlijk voor zichzelf houden, de egoïst!! Elrond (YEAH) had het gelukkig wel door, en kreeg uiteindelijk toch de ring. Hij probeerde, omdat hij zo goed is natuurlijk, GG nog te redden, maar er was geen ontkomen meer aan, maar Elrond (YEAH) was er, onddanks dat GG hem zo slecht had behandeld, toch heel verdrietig van, zo cool is Elrond (YEAH) :D

de karakters zouden zich helemaal naar lachen denk ik:D

en waar RdB is weet ik niet, misschien is hij ook wel op vakantie, ik heb hem al een poosje niet gezien

nu even wat anders: ik ben waarschijnlijk de komende paar weken niet zoveel online als anders, ik krijg namelijk last van een beginnende muisarm, en het voelt niet echt fijn ofzo, dus als ik niet wil dat het erger wordt moet ik mijn computergebruik een stuk minderen (wat nogal irritant is als je al je foto's nog moet uitzoeken op de computer)
ik probeer nog wel een keer per dag te checken, maar als jullie mij een poosje niet zien posten hier ligt het daar dus aan :eek:

Ik kreeg zojuist een mailtje van Puzzle, of ik de groeten aan iedereen wil doen, dus dat doe ik hierbij :)
Dit schreef hij:
Heej Gwen,

Ik wil je ff vRagun de groeten te doen uit Frankrijk van mij aan de mensun op het forum,

ik zit hier op een computer vqn de camping. Het is erg leuk, maar ik moet nog naar Engelqnd, dat is het leukste!!!

Groeten aan iedereen,

jullie Puzzle

Hij had 't de 29ste al gestuurd, maar ik had het nog niet eerder gezien :eek:
Naja, beter laat dan nooit ;)

En eigenwijs dat ik ben...............nee Lieke, JIJ gelooft het verkeerde verhaal :p Maar dat was allang bekend hoor. Het is toevallig dat Elrond nog ronddwarrelt. Hij heeft gelijk een optrekje in Rivendell gekocht.

Oke, nu gun ik je een goede rust. Je moet goed op je arm letten hoor, want een muisarm is irritant. Kom nog eens checken bij ons zo vaak als je kan!!!

Dank je wel gwen voor dat mailtje. We misten RdB al. maar nu is het duidelijk. Hij zit in Frankrijk,de bofferd.

Status
Not open for further replies.
Back