ten eerste, dat verhaal van jou klopt natuurlijk van geen kanten, ik bedoel maar: hoe is het mogelijk dat GG eten hat besteld in een restaurant in Rivendell terwijl dat pas na zijn dood door Elrond (YEAH) werd gesticht
daar zit al een fout in het verhaal wat jij blijkbaar geloofd.
En het was altijd al de bedoeling geweest dat Elrond (YEAH) de ring zou krijgen, ik bedoel, GG had hem alleen maar even aangenomen en zou hem daarna gelijk aan Elrond (YEAH) geven, maar GG wilde hem natuurlijk voor zichzelf houden, de egoïst!! Elrond (YEAH) had het gelukkig wel door, en kreeg uiteindelijk toch de ring. Hij probeerde, omdat hij zo goed is natuurlijk, GG nog te redden, maar er was geen ontkomen meer aan, maar Elrond (YEAH) was er, onddanks dat GG hem zo slecht had behandeld, toch heel verdrietig van, zo cool is Elrond (YEAH)
de karakters zouden zich helemaal naar lachen denk ik
en waar RdB is weet ik niet, misschien is hij ook wel op vakantie, ik heb hem al een poosje niet gezien
nu even wat anders: ik ben waarschijnlijk de komende paar weken niet zoveel online als anders, ik krijg namelijk last van een beginnende muisarm, en het voelt niet echt fijn ofzo, dus als ik niet wil dat het erger wordt moet ik mijn computergebruik een stuk minderen (wat nogal irritant is als je al je foto's nog moet uitzoeken op de computer)
ik probeer nog wel een keer per dag te checken, maar als jullie mij een poosje niet zien posten hier ligt het daar dus aan