Dutch

Status
Not open for further replies.
Mrs Gil-Galad Took said:
En eigenwijs dat ik ben...............nee Lieke, JIJ gelooft het verkeerde verhaal Maar dat was allang bekend hoor. Het is toevallig dat Elrond nog ronddwarrelt. Hij heeft gelijk een optrekje in Rivendell gekocht.

Oke, nu gun ik je een goede rust. Je moet goed op je arm letten hoor, want een muisarm is irritant. Kom nog eens checken bij ons zo vaak als je kan!!!

Dank je wel gwen voor dat mailtje. We misten RdB al. maar nu is het duidelijk. Hij zit in Frankrijk,de bofferd.
Balen dat ik daar nu niet meer zit!!!
Lilith said:
Mss zit hij al in Engeland... *lol*

Lieke: veel succes met het verminderen van je muisarm!!
Inderdaad zat ik op 2 augustus al in Engeland, balen dat ik daar nu ook niet meer zit. *diepe zucht* :( !

Toch is het fijn om weer thuis te zijn.
lieke said:
hey allemaal
dit wordt voorlopig even het laatste bericht van mij
mijn arm doet nu zo'n pijn als ik computer dat ik de eerstkomende tijd niet meer online kom, jullie zullen het even zonder mij moeten doen.
doe de groeten van mij aan RdB als hij terug is
@MGGT: Elrond is echt de beste, maar GG kan er mee door tot ik terug ben:D
voor email ben ik nog wel te bereiken op liekepullen@hotmail.com
ik zal jullie vreselijk missen
~Lieke:)

Aan Lieke (als ze wispelturig is): groeten ontvangen, aan iedereen: die hoeven jullie dus niet meer door te geven.

Mrs Gil-Galad Took said:
Lieke, je zal héél erg gemist worden hoor! Denk nu maar veel aan Elrond, want hij was een echte healer. Kijk maar naar Frodo. Die moest ook naar Rivendell.
Geen zorgen, jouw arm is ff belangrijker.

Lilith.....RdB moet niet te lang wegblijven. Hij heeft nu al lang genoeg vakantie gehad

Héhé pas op je woorden hè? Grappig dat ik toen jij lui op je gat deze post zat te typen ik als een gek door Londen aan het hollen was... Dat was wel leuk hoor maar toch...

Ik ben overigens twee dagen naar Londen geweest. Leuk hè? Ik heb de grootste boekhandel ter wereld ingekeken, een zeerb grote speelgoedwinkel van binnen bekeken, harrods ook natuurlijk, Buckingham Palace dit keer ook, de Bontmutsen, Big Ben, West Minster Abbey, Houses of Parliament, St. James park. En bovenal de Travel Bookshop in Notting Hill, komt dat je bekend voor? Hint Julia Roberts heeft er ooit eens gewerkt.
Solya said:
Daar verlang je wat van haar! Ik zou dat in elk geval niet kunnen, aangezien ik geheel verslaafd ben. Gelukkig heb ik geen muisarm (wat ook vaag is, gezien mijn urenlange gecomputer per dag) want dat zou ik maar met moeite overleven.
Haha! Hoi Solya, volgens mij was jij er de laatste keer nog niet, en ik heb gelukkig een niet-muisarm, dat gaat nog lang duren voordat ik daarvan genees, de dokter heeft me al aangeraden, vaak te computeren en vooral vaak de muis te gebruiken, hij zegt dat deze ziekte vaak voorkomt bij mensen die meer dan een week op vakantie gaan; iemand al last van zoiets gehad?

--------------------------------------------------------------------------
Voor mij is dit forum ook het eerste waar ik op zit, het werkt voor mij niet zo heel erg verslavend, tot mijn schande doe ik vaak liever andere dingen...

Hé ik moet nu toch echt stoppen, mijn niet-muisarm begint te trekken, door al dat typen kom ik nauweliijks aan muizen toe.

Ik had jullie ook zo gemist en ik zou meer willen typen, maar ja hè gezondheid gaat voor of niet dan?

Oh ja even nog vergeten te zeggen ik heb jullie gemist en ik zal lieke ook missen :( !

Puzzle_the_Donky said:
Ik ben overigens twee dagen naar Londen geweest. Leuk hè? Ik heb de grootste boekhandel ter wereld ingekeken, een zeerb grote speelgoedwinkel van binnen bekeken, harrods ook natuurlijk, Buckingham Palace dit keer ook, de Bontmutsen, Big Ben, West Minster Abbey, Houses of Parliament, St. James park. En bovenal de Travel Bookshop in Notting Hill, komt dat je bekend voor? Hint Julia Roberts heeft er ooit eens gewerkt.

*lol* Heb ik allemaal al eens gezien... Ben al 2 keer in Londen geweest... :D

Maar welkom terug RdB!! We hebben je gemist!!

Toen ik op mijn luie gat zat, was jij London onbeilig aan het maken! Toevallig heb ikm dat ook allemaal gezien RdB :p Ik was zéér lang geleden in London, zo vreselijk lang geleden, bijn a een jaar terug.
Harrods is groot he? En heb je Downingstreet 10 gezien? Tony woont er net naast, maar het was wel leuk allemaal. En natuurlijk de fantastische Big Ben die zich niet aan zijn afspraak hield. Twee uur had ik gezegd, maar Ben verscheen ieder moment :D

Benjamin, twee uur heb ik gezegd, stop nu eindelijk eens met achter mijn kont aan te rennen.

Ja stoute Ben, en zo groot is hij niet, als je hem vergelijkt met the Notre Dame kathedraal in Parijs (heb ik vorig jaar gezien, zij het van een afstandje), is het eerder Benjamin, de jongste en kleinste telg van Jakobs familie, dan Grote Ben.

...

Heeft iemand van jullie trouwens al eens het franse toetsenbord geprobeerd? Irritant joh, voor de cijfers moet je de shift-toets gebruiken en de letters zitten allemaal door de war, zo kwam het dat dat mini-mailtje me wel ruim 5 minuten tijd kosten.

Best bijzonder eigenlijk, ik heb nooit een typcursus gedaan en ik ben niet zo geksnel in typen, maar ik ben toch, langzaam weliswaar, gewend geraakt aan het Nederlandse toetsenbord, en ik doe het inmiddels ook niet meer met mi9jn twee wijsvingers!!!!!

Puzzle_the_Donky said:
Benjamin, twee uur heb ik gezegd, stop nu eindelijk eens met achter mijn kont aan te rennen.

Ja stoute Ben, en zo groot is hij niet, als je hem vergelijkt met the Notre Dame kathedraal in Parijs (heb ik vorig jaar gezien, zij het van een afstandje), is het eerder Benjamin, de jongste en kleinste telg van Jakobs familie, dan Grote Ben.

...

Heeft iemand van jullie trouwens al eens het franse toetsenbord geprobeerd? Irritant joh, voor de cijfers moet je de shift-toets gebruiken en de letters zitten allemaal door de war, zo kwam het dat dat mini-mailtje me wel ruim 5 minuten tijd kosten.

Best bijzonder eigenlijk, ik heb nooit een typcursus gedaan en ik ben niet zo geksnel in typen, maar ik ben toch, langzaam weliswaar, gewend geraakt aan het Nederlandse toetsenbord, en ik doe het inmiddels ook niet meer met mi9jn twee wijsvingers!!!!!

Dee Notre Dame... Ben ik volgens mij in geweest... ;)

Franse toetsenbord... Nee... Ik ga nooit op vakantie naar Frankrijk, dus dan kan ik daar ook niet computeren... :p

Ik heb 1 keertje een ander toetsenbord op mijn computer gehad, waardoor opeens alles ergens anders stond... op een bepaald moment was ik het zo gewend om een bepaald teken met de ~-toets te maken dat ik verbijsterd was toen ik weer een normaal toetsenbord ging gebruiken. :rolleyes:

Ik heb ook nooit een typcursus gevolgd maar ik kan blindelings snel typen met mijn twee wijsvingers, haha. :D Ik herinner me vaag de basis van de "echte" manier van typen, maar als ik dat probeer ben ik zo traag als een slak. Ach, zolang mensen maar kunnen lezen wat ik hier neerzet vind ik alles best.

Zou het niet très fatastique zijn, als alle forummers volgend jaar op vakantie naar Narnia konden?
Via een kleerkast in Oxford ofzo...

Dat lijkt me zelfs leuker dan een bezoekje aan New York Mrs Gil-Galad Took.

Zou er zoiets te regelen zijn? Is er op dit forum een real-life wizzard in dienst van Aslan; als dat al bestaat?

Puzzle_the_Donky said:
Zou het niet très fatastique zijn, als alle forummers volgend jaar op vakantie naar Narnia konden?
Via een kleerkast in Oxford ofzo...

Dat lijkt me zelfs leuker dan een bezoekje aan New York Mrs Gil-Galad Took.

Zou er zoiets te regelen zijn? Is er op dit forum een real-life wizzard in dienst van Aslan; als dat al bestaat?

Dat zou cool zijn... Maar dan word het wel erg druk in Narnia he?? :p

Narnia is groot genoeg voor ons allemaal. Je hoeft je ogen maar dicht te doen en je bent er al. ;)

hallo

hallo narniafans.... :)
ik ben maike en ik ben 12 jaar
laura (Lilith) was mega enthousiast over deze site omdat het natuurlijk over narnia gaat maar vooral omdat er zo'n aardige mensen op zaten en toen dacht ik laat ik maar eens gaan kijken wat er te beleven valt :p
laura (Lilith) is MY BIG FRIEND dus ja ik hoor heel vaak wat over dit forum ;)
ik zit ook bij laura op school maar niet in de klas zij is gewoon te slim (LOL)
ik woon ook in limburg, naast laura -1 huis :p
ik hoop nog nog vaak van jullie te horen maar ik zou niet zo actief zijn als laura (LOL)
GR. XXX maike XXX

Jinn said:
hallo narniafans....
ik ben maike en ik ben 12 jaar
laura (Lilith) was mega enthousiast over deze site omdat het natuurlijk over narnia gaat maar vooral omdat er zo'n aardige mensen op zaten en toen dacht ik laat ik maar eens gaan kijken wat er te beleven valt :p
laura (Lilith) is MY BIG FRIEND dus ja ik hoor heel vaak wat over dit forum
ik zit ook bij laura op school maar niet in de klas zij is gewoon te slim (LOL)
ik woon ook in limburg, naast laura -1 huis
ik hoop nog nog vaak van jullie te horen maar ik zou niet zo actief zijn als laura (LOL)
GR. XXX maike XXX

Hee Maike! :D
Welkom hier! Laura zei al dat een vriendin erover dacht ook naar dit forum te komen... Gezellig dat je er bent :)
Ik ben dus Gwen, ik ben 16 en ik woon in Noord-Brabant.
Hmm... Tja, meer weet ik zo even niet te vertellen, als je nog wat wil weten kun je me een PM sturen ;)

okey thanks :D
als je zin hebt om de kletsen of problemen hebt mag je mij ook een pm sturen :D

Status
Not open for further replies.
Back