P
Puzzle_the_Donky
Guest
Balen dat ik daar nu niet meer zit!!!Mrs Gil-Galad Took said:En eigenwijs dat ik ben...............nee Lieke, JIJ gelooft het verkeerde verhaal Maar dat was allang bekend hoor. Het is toevallig dat Elrond nog ronddwarrelt. Hij heeft gelijk een optrekje in Rivendell gekocht.
Oke, nu gun ik je een goede rust. Je moet goed op je arm letten hoor, want een muisarm is irritant. Kom nog eens checken bij ons zo vaak als je kan!!!
Dank je wel gwen voor dat mailtje. We misten RdB al. maar nu is het duidelijk. Hij zit in Frankrijk,de bofferd.
Inderdaad zat ik op 2 augustus al in Engeland, balen dat ik daar nu ook niet meer zit. *diepe zucht* !Lilith said:Mss zit hij al in Engeland... *lol*
Lieke: veel succes met het verminderen van je muisarm!!
Toch is het fijn om weer thuis te zijn.
lieke said:hey allemaal
dit wordt voorlopig even het laatste bericht van mij
mijn arm doet nu zo'n pijn als ik computer dat ik de eerstkomende tijd niet meer online kom, jullie zullen het even zonder mij moeten doen.
doe de groeten van mij aan RdB als hij terug is
@MGGT: Elrond is echt de beste, maar GG kan er mee door tot ik terug ben
voor email ben ik nog wel te bereiken op liekepullen@hotmail.com
ik zal jullie vreselijk missen
~Lieke
Aan Lieke (als ze wispelturig is): groeten ontvangen, aan iedereen: die hoeven jullie dus niet meer door te geven.
Mrs Gil-Galad Took said:Lieke, je zal héél erg gemist worden hoor! Denk nu maar veel aan Elrond, want hij was een echte healer. Kijk maar naar Frodo. Die moest ook naar Rivendell.
Geen zorgen, jouw arm is ff belangrijker.
Lilith.....RdB moet niet te lang wegblijven. Hij heeft nu al lang genoeg vakantie gehad
Héhé pas op je woorden hè? Grappig dat ik toen jij lui op je gat deze post zat te typen ik als een gek door Londen aan het hollen was... Dat was wel leuk hoor maar toch...
Ik ben overigens twee dagen naar Londen geweest. Leuk hè? Ik heb de grootste boekhandel ter wereld ingekeken, een zeerb grote speelgoedwinkel van binnen bekeken, harrods ook natuurlijk, Buckingham Palace dit keer ook, de Bontmutsen, Big Ben, West Minster Abbey, Houses of Parliament, St. James park. En bovenal de Travel Bookshop in Notting Hill, komt dat je bekend voor? Hint Julia Roberts heeft er ooit eens gewerkt.
Haha! Hoi Solya, volgens mij was jij er de laatste keer nog niet, en ik heb gelukkig een niet-muisarm, dat gaat nog lang duren voordat ik daarvan genees, de dokter heeft me al aangeraden, vaak te computeren en vooral vaak de muis te gebruiken, hij zegt dat deze ziekte vaak voorkomt bij mensen die meer dan een week op vakantie gaan; iemand al last van zoiets gehad?Solya said:Daar verlang je wat van haar! Ik zou dat in elk geval niet kunnen, aangezien ik geheel verslaafd ben. Gelukkig heb ik geen muisarm (wat ook vaag is, gezien mijn urenlange gecomputer per dag) want dat zou ik maar met moeite overleven.
--------------------------------------------------------------------------
Voor mij is dit forum ook het eerste waar ik op zit, het werkt voor mij niet zo heel erg verslavend, tot mijn schande doe ik vaak liever andere dingen...
Hé ik moet nu toch echt stoppen, mijn niet-muisarm begint te trekken, door al dat typen kom ik nauweliijks aan muizen toe.
Ik had jullie ook zo gemist en ik zou meer willen typen, maar ja hè gezondheid gaat voor of niet dan?
Oh ja even nog vergeten te zeggen ik heb jullie gemist en ik zal lieke ook missen !