Dutch

Status
Not open for further replies.
ilse said:
hihi ik heb nog twee en een halve week vakantie :D
maar iedereen die weer naar school moet wens ik veel plezier en sucses!

Achja... Ik woon in het zuiden, dus dan krijg je dat.... (Denk ik)

Gwen said:
Ja... Cker!
Ik heb het net met Maike/Jinn over de Elffantasy Fair...
Kent iemand hier dat?
volgens mij was MGGT er vorig jaar geweest, zoiets las ik bij haar op de site, het schijnt echt heel leuk te zijn:D

en wel verdorie, nu heb ik de 100e pagina gemist :( *gaat posten tot 200:D* we zijn de enige internationalen die het tot 1000 posts hebben gehaald lui, nu alleen nog LPG verbeteren....:D

lieke said:
en wel verdorie, nu heb ik de 100e pagina gemist :( *gaat posten tot 200:D* we zijn de enige internationalen die het tot 1000 posts hebben gehaald lui, nu alleen nog LPG verbeteren....:D

jammer joh dat je de 100e pagina hebt gemist...
ik wil je wel helpen voor de tweehonderd... die hulp zul je nodig hebben :p

Ik heb de 100 ste pagina ook gemist en uitgerekend op de thread die ik heb gemaakt! :D
Ik ga vermoedelijk nog meer pagina's missen, want ik ga er een poos tussenuit.
Zoals jullie wel weten, zit ik al jáááááren niet meer op school. Ik werk in een hotel en het is zo vreselijk druk, dat ik de laatste tijd helemaal doodop ben. Ik heb totaal geen fut meer om ook maar iets te doen. Zelfs een fatsoenlijk antwoord geven, is eigenlijk al best té vermoeiend. Op forums dan hé? Natuurlijk niet als iemand me in het echt wat vraagt :D
Ik hoop dat jullie deze site levend houden en ik hoop als het allemaal écht voorbij is (die gigantische drukte) dat ik weer een beetje normaal actief kan zijn.
Knuffels!!!!!!!!!!!

Ps: De scholen zijn hier begonnen. De basisscholen.

Mrs Gil-Galad Took said:
Ik heb de 100 ste pagina ook gemist en uitgerekend op de thread die ik heb gemaakt! :D
Zoals jullie wel weten, zit ik al jáááááren niet meer op school. Ik werk in een hotel en het is zo vreselijk druk, dat ik de laatste tijd helemaal doodop ben. Ik heb totaal geen fut meer om ook maar iets te doen. Zelfs een fatsoenlijk antwoord geven, is eigenlijk al best té vermoeiend. Op forums dan hé? Natuurlijk niet als iemand me in het echt wat vraagt :D
Ik hoop dat jullie deze site levend houden en ik hoop als het allemaal écht voorbij is (die gigantische drukte) dat ik weer een beetje normaal actief kan zijn.
Knuffels!!!!!!!!!!!

jammer man dat je weg gaat voor een poos :(
je komt toch wel terug??
we kunnen je hier ECHT NIET missen hoor!

Mrs Gil-Galad Took said:
Ik heb de 100 ste pagina ook gemist en uitgerekend op de thread die ik heb gemaakt!
Zoals jullie wel weten, zit ik al jáááááren niet meer op school. Ik werk in een hotel en het is zo vreselijk druk, dat ik de laatste tijd helemaal doodop ben. Ik heb totaal geen fut meer om ook maar iets te doen. Zelfs een fatsoenlijk antwoord geven, is eigenlijk al best té vermoeiend. Op forums dan hé? Natuurlijk niet als iemand me in het echt wat vraagt
Knuffels!!!!!!!!!!!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :eek: JE KAN NIET.... JE MAG NIET.... *gaat in hoekje zitten huilen:(*
nou ja, als je het zo druk hebt is het inderdaad beter om het voor de rest rustig aan te gaan doen, dus rust maar goed uit en wij zullen dit levend houden totdat je terug bent. ik zal je echt vreselijk missen:(
rust lekker uit en kom hopelijk snel weer terug:)

lieke said:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :eek: JE KAN NIET.... JE MAG NIET.... *gaat in hoekje zitten huilen:(*
nou ja, als je het zo druk hebt is het inderdaad beter om het voor de rest rustig aan te gaan doen, dus rust maar goed uit en wij zullen dit levend houden totdat je terug bent. ik zal je echt vreselijk missen:(
rust lekker uit en kom hopelijk snel weer terug:)

Ik kon het niet beter zeggen!! *wink*

Zow, vandaag even lekker naar een museum geweest. :D Was erg gaaf... veel Keltische/Romeinse/Middeleeuwse dingen en ook nog een tentoonstelling van een Finse kunstenares. Ik heb me erg goed vermaakt ermee! Vooral de film van die kunstenares was echt supergaaf. Eerst begrepen we hem niet omdat er niet in gesproken werd en er alleen maar gebruik werd gemaakt van beelden met muziek erbij. Toch zat er een heel apart sfeertje in en toen we later de uitleg erbij lazen kwam er een "aha!"-moment. :rolleyes: Zeker de moeite waard om te zien. :)

Solya said:
Zow, vandaag even lekker naar een museum geweest. :D Was erg gaaf... veel Keltische/Romeinse/Middeleeuwse dingen en ook nog een tentoonstelling van een Finse kunstenares. Ik heb me erg goed vermaakt ermee! Vooral de film van die kunstenares was echt supergaaf. Eerst begrepen we hem niet omdat er niet in gesproken werd en er alleen maar gebruik werd gemaakt van beelden met muziek erbij. Toch zat er een heel apart sfeertje in en toen we later de uitleg erbij lazen kwam er een "aha!"-moment. :rolleyes: Zeker de moeite waard om te zien. :)

Cool... Keltisch... Denkt gelijk aan Charmed... :D

Status
Not open for further replies.
Back